Technisch gezien stond het redelijk duidelijk beschreven in Mein Kampf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:22 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die partij begon gewoon als een normale partij voor de bezetting. Alsof iedereen zo even wist welke kant het allemaal op zou gaan.
Walgelijk kereltje ben je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef theunderdog het volgende:
Wel ben ik zo sportief om ze voor een keuze te stellen: met een mes langzaam alles verwijderen of met twee bakstenen zijn ballen pletten.
Maar de mensen die zo lopen te schreeuwen zijn over het algemeen helemaal geen slachtoffers, of ouders van slachtoffers. Het zijn gewoon achterlijke tokkies.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat opteer ik niet en zou natuurlijk verre van wenselijk zijn. Maar als reactie op de OP kan ik mij dergelijk gedachtegoed ergens wel begrijpen.
Hm jij bent een perfect voorbeeld voor mijn OP.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, dat soort mensen mogen ze van mij rustig castreren zonder verdoving.
Wel ben ik zo sportief om ze voor een keuze te stellen: met een mes langzaam alles verwijderen of met twee bakstenen zijn ballen pletten.
Iene miene mutte mag ook.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm jij bent een perfect voorbeeld voor mijn OP.
Je bent net zo slecht als je die man laat lijden om zijn geslachtsdelen of te laten snijden. Debiel
14-Jarigen bloeden doorgaans niet dood als ze bruut verkracht worden (neem dat maar van mij aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Een zuster van een lokaal ziekenhuis vertelde het
Goed punt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In Nederland was de holocaust redelijk makkelijk uit te voeren omdat er gewoon bijgehouden werd wie wat geloofde.
De NSB had hier geen actieve rol in. De politie heeft wel actief meegeholpen aan razzia's en dergelijke. Wel zijn er veel NSB'ers in de Waffen SS belandt, maar daar zal geen antisemitisch grondslag voor geweest zijn.
In Mein Kampf nog niet toch? Ik meende dat Hitler destijds nog met het madagascarplan speelde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Technisch gezien stond het redelijk duidelijk beschreven in Mein Kampf.
De echte slachtoffers willen vaak enkel weten wat er precies gebeurd is volgens mij. Als je zo'n immens verdriet hebt is er helemaal geen ruimte voor wraakgevoelens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
Maar de mensen die zo lopen te schreeuwen zijn over het algemeen helemaal geen slachtoffers, of ouders van slachtoffers. Het zijn gewoon achterlijke tokkies.
Daar kunnen zij op hun beurt niets aan doen. Tokkies weten niet beterquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar de mensen die zo lopen te schreeuwen zijn over het algemeen helemaal geen slachtoffers, of ouders van slachtoffers. Het zijn gewoon achterlijke tokkies.
Je hebt enge ideeën en je kan niet inzien dat een beul ook mensen vermoord.quote:
Ik vind beide walgelijk en ik heb voor beide geen begrip ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Het is ook niet goed, maar het is begrijpelijker dan je pik in een kind stoppen.
Dat weet ik niet, ik heb daar gelukkig geen ervaring mee. Zou best kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De echte slachtoffers willen vaak enkel weten wat er precies gebeurd is volgens mij. Als je zo'n immens verdriet hebt is er helemaal geen ruimte voor wraakgevoelens.
Behalve bij Vaatstra toen, toen ging het in één keer om een AZC.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb daar gelukkig geen ervaring mee. Zou best kunnen inderdaad.
Dat zie ik wel degelijk in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt enge ideeën en je kan niet inzien dat een beul ook mensen vermoord.
Infantielquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zie ik wel degelijk in.
Ik zie verkrachters gewoon niet als mensen. Varkens sturen we ook naar de slachtbank alsof het niets is.
De zuster zei dat het overleden meisje een scheur had aan haar vaginawand. Een ander meisje die dus verkracht werd moest ervoor naar het ziekenhuis omdat het maar bleef bloeden. Of het allemaal waar is weet je natuurlijk niet zeker, maar zo'n meisje gaat dat toch niet zomaar om televisie zeggen over haar vagina in een land waar spreken over seks en je geslachtsdelen een taboe is? Ik geloofde het wel, ze leek erg getraumatiseerd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:26 schreef Piye het volgende:
[..]
14-Jarigen bloeden doorgaans niet dood als ze bruut verkracht worden (neem dat maar van mij aan). Dus ik denk dat er eens een keer iemand dood is gegaan (die waarschijnlijk nog een stuk jonger dan 14 zal zijn geweest). En dat het verhaal voortaan zo verteld wordt dat er "zo nu en dan" meisjes doodgaan om het net wat schokkender te laten klinken.
[..]
Goed punt.
Ik heb dat met snelheidsovertreders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zie ik wel degelijk in.
Ik zie verkrachters gewoon niet als mensen. Varkens sturen we ook naar de slachtbank alsof het niets is.
Dat zegt ze toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef rodaN het volgende:
Tot je kind van 7 door een groepje van 5 viezeriken in de kont genomen wordr tot aan bloedens toe.
Ts vindt dat een jaartje of 5 in een staatshotel als straf volstaat.____.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb dat met snelheidsovertreders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |