Wat precies? Dat mensen vermoorden erger is dan kinderen verkrachten, dat NSB'ers en masse mensen vermoordden of dat een NSB'er erger is dan een pedofiel?quote:
Jazeker, dat had het wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:11 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het aangeven van die buurman met joden op zolder heeft voor die buurman geen gevolgen gehad
Dus als jij voor een land ging werken om je familie te onderhouden en na 5 jaar ineens mensen moest oppakken of anders werden jij en je 8 kinderen in een concentratiekamp gestopt, zou je dat niet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij wel dan? Het was gewoon algemeen bekend dat de joden niet onbetaald op vakantie gingen of zo.
De gemiddelde nazi was ook een goed mens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens onderzoek gedaan naar de gemiddelde NSB'er? Of ben je zo'n dwaas die maar wat roept?
Heb jij ooit geschiedenisles gehad?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De NSB was een walgelijke club, ook in die tijd.
Mensen verraden terwijl je weet dat dat heel negatief kan zijn voor die mensen is voor laffe psychopatische honden.
Bij het verzet gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus als jij voor een land ging werken om je familie te onderhouden en na 5 jaar ineens mensen moest oppakken of anders werden jij en je 8 kinderen in een concentratiekamp gestopt, zou je dat niet doen?
Nogal stoer dat je dat zo kan inschatten.
Dat NSB'ers mensen hebben vermoord.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat precies? Dat mensen vermoorden erger is dan kinderen verkrachten, dat NSB'ers en masse mensen vermoordden of dat een NSB'er erger is dan een pedofiel?
.
Meestal gebeurt dat niet door de penetratie an sich.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef BlueJeans het volgende:
Beetje off-topique maar zag net op journaal 24 trouwens van die vrouwen in Jemen die op hun 14e moesten trouwen en op hun huwelijksnacht eigenlijk gewoon bruut worden verkrachtMet verminking (of de dood!) tot gevolg: ze bloeden gewoon dood. En die mannen gaan zelfs helemaal vrijuit!
Hoe hard moet ie er dan niet ingeramd zijn vraag ik me af.![]()
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb jij ooit geschiedenisles gehad?
Who the fuck caresquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meestal gebeurt dat niet door de penetratie an sich.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Meestal gebeurt dat niet door de penetratie an sich.
Gewoon klappen geven, misschien eens een voorwerp gebruiken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoe dan?(Wil ik dat eigenlijk wel weten?
)
Staafmixer in de kut en daarmee alles kapot slaan daarbinnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoe dan?(Wil ik dat eigenlijk wel weten?
)
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de hele genocide best bekend was in de wereld. De Engelsen hebben zelfs nog met het idee gespeeld Auschwitz te bombarderen maar deden dit niet omdat het geen militair doel had.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dus als jij voor een land ging werken om je familie te onderhouden en na 5 jaar ineens mensen moest oppakken of anders werden jij en je 8 kinderen in een concentratiekamp gestopt, zou je dat niet doen?
Nogal stoer dat je dat zo kan inschatten.
Bluejeans.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Who the fuck caresZe hebben seks met dat kind wat er gemolesteerd uitkomt. Klaar.
Klinkt eerlijk gezegd als een enigszins aangedikt verhaal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef BlueJeans het volgende:
Beetje off-topique maar zag net op journaal 24 trouwens van die vrouwen in Jemen die op hun 14e moesten trouwen en op hun huwelijksnacht eigenlijk gewoon bruut worden verkrachtMet verminking (of de dood!) tot gevolg: ze bloeden gewoon dood. En die mannen gaan zelfs helemaal vrijuit!
Hoe hard moet ie er dan niet ingeramd zijn vraag ik me af.![]()
De meeste NSB'ers niet. Maar door het aangeven van anderen zullen velen zeker een aandeel hebben gehad in de dood van anderen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat NSB'ers mensen hebben vermoord.
Ik kan mij dat ook wel voorstellen, maar moeten we dat dan maar toelaten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Wanneer een pedofiel aan andermans kinderen zit, kan ik me goed voorstellen dat de ouders eigen rechter willen spelen.
Iets met wraakzucht.
Een zuster van een lokaal ziekenhuis vertelde hetquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk gezegd als een enigszins aangedikt verhaal.
[..]
De meeste NSB'ers niet. Maar door het aangeven van anderen zullen velen zeker een aandeel hebben gehad in de dood van anderen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk gezegd als een enigszins aangedikt verhaal.
[..]
De meeste NSB'ers niet. Maar door het aangeven van anderen zullen velen zeker een aandeel hebben gehad in de dood van anderen.
Die partij begon gewoon als een normale partij voor de bezetting. Alsof iedereen zo even wist welke kant het allemaal op zou gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de hele genocide best bekend was in de wereld. De Engelsen hebben zelfs nog met het idee gespeeld Auschwitz te bombarderen maar deden dit niet omdat het geen militair doel had.
De NSB wordt altijd maar bij de hele holocaust betrokken terwijl het een geen sodemieter met het ander uit te staan heeft. NSB'ers gingen ook niet bij de NSB om te kunnen werken, je kon al vanaf half jaren 30 gewoon bij de Arbeitz Einzats treden en in Duitsland te werk gesteld worden, ongeacht je politiek.
De NSB was gewoon een normale nationalistische partij, waarvan er in Europa zo veel waren.
Dit is gewoon bullshit ... NSB-ers zijn gewoon landverraders. Ze hebben er bewust voor gekozen om zelf een betere positie te hebben onder de Nazi-bezetting. Dat daarbij ook andere de prijs moesten betalen voor hun laffe houding ....quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
De meeste NSB'ers wouden gewoon werk hebben en wisten niet dat de joden vermoord werden, en dat is wat anders dan uit geilheid een kind verkrachten.
Dat opteer ik niet en zou natuurlijk verre van wenselijk zijn. Maar als reactie op de OP kan ik mij dergelijk gedachtegoed ergens wel begrijpen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan mij dat ook wel voorstellen, maar moeten we dat dan maar toelaten?
In Nederland was de holocaust redelijk makkelijk uit te voeren omdat er gewoon bijgehouden werd wie wat geloofde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef Piye het volgende:
Naja, dat soort mensen mogen ze van mij rustig castreren zonder verdoving.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Een zuster van een lokaal ziekenhuis vertelde het
Het is ook niet goed, maar het is begrijpelijker dan je pik in een kind stoppen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:22 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dit is gewoon bullshit ... NSB-ers zijn gewoon landverraders. Ze hebben er bewust voor gekozen om zelf een betere positie te hebben onder de Nazi-bezetting. Dat daarbij ook andere de prijs moesten betalen voor hun laffe houding ....
Maar denken dat NSB-ers niks van die deportaties af wisten ....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |