quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Sommige mensen schijnen dat met een Astra station ook te doen. Zou dat ook van hun vriendin moeten?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Of hij moet van zijn vrouw/vriending een praktische auto hebben
Zit daar ook een fietsendrager op?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen dat met een Astra station ook te doen. Zou dat ook van hun vriendin moeten?
Die achterbumper is origineel, geinponemquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen dat met een Astra station ook te doen. Zou dat ook van hun vriendin moeten?
Tis nog steeds zo traag als dikke shit.quote:
Rietje tot in z'n slokdarm ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef Paladijn het volgende:
Met een rietje uiteraard
Eten/kauwen zal lastiger gaan
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand trouwend of er niet een pilletje te krijgen is waarmee je conditie verbetert ? Dat sporten is zo'n gedoe ...
Volgens mij heeft dat pilletje een ander effectquote:
Die van mij doen dat soort dingen nooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af of het überhaupt wel katten zijn.
Geraamd hé, dus dat is makkelijk 4 miljoenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef Dingest het volgende:
Dus ze gaan nu voor 2,3 miljoen euro stickers plakken op hectometerpaaltjes, omdat mensen niet snappen hoe hard ze mogenAlsof je daar hogere wiskunde voor gestudeerd moet hebben. Zegt wel iets over de rijkennis van de gemiddelde Nederlander...
Wil niet zeggen dat het verder onhandig is, want ik zie soms ook wel eens een bordje over het hoofd![]()
1000 meter verder.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind dat wel een goed plan, zeker nu ze een aantal van die typische 80 wegen verlaagd hebben naar 60.
Wel een ongelofelijke schijtbaan zegbordje poetsen, stickertje erop -> 100 meter verder rijden -> repeat.
hectometer.quote:
Pluspunt is dat je niet zulke onwelriekende zweetpoten hebt dat je katten met een boogje om je schoenen heen lopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:15 schreef Anne het volgende:
Eenietsminderemaarmisschientochnogwelokemorgen![]()
.
Voor het eerst weer moeite met opstaan en flink lopen snoozen.
Dan toch maar naar beneden en dan eerst erachter komen dat de katten aan mijn schoenen hebben lopen knagen. Die kan ik dus wel weggooien. Daarna heb ik al mijn spullen klaargelegd in mijn tas om mee te nemen naar mijn werk: wil ik het tasje dicht doen, verneuk ik de rits. Nu alles maar overgeheveld in een andere (gare) tas.
Nee.quote:
quote:Elk bordje op de hele kilometer krijgt een snelheidsaanduiding, schrijft minister van Infrastructuur Melanie Schultz van Haegen (VVD) woensdag aan de Tweede Kamer.
Ah, ok, om de 10 paaltjes, dat scheelt alweer.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee.
Einde aan verwarring maximumsnelheid snelwegen
[..]
Ja, op dat soort wegen of N-wegen waar het ook tussen de 80 en 100 kan zijn is het wel handig (en vaak al gedaan) - maar dat is meer dat je zelf niet opgelet hebt op de bordjesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind dat wel een goed plan, zeker nu ze een aantal van die typische 80 wegen verlaagd hebben naar 60.
Wel een ongelofelijke schijtbaan zegbordje poetsen, stickertje erop -> 100 meter verder rijden -> repeat.
Ik heb een draaibank, gebruik em iedere dag.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:17 schreef 2cv het volgende:
Ik moet en draaibank hebben. Alleen nu ff geen ruimte/geld voor
Ik ben jaloers op je.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb een draaibank, gebruik em iedere dag.
Welke snelheid plakken ze er op als het overdag 100 en 's avonds 130 is?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, op dat soort wegen of N-wegen waar het ook tussen de 80 en 100 kan zijn is het wel handig (en vaak al gedaan) - maar dat is meer dat je zelf niet opgelet hebt op de bordjesDat veel mensen nog steeds niet snappen wat een 100/120 bord met die tijden eronder wil zeggen (en da's de groep waarvoor de stickertjes erop gaan) of hoe hard ze mogen als zo'n bord er niet is, dat vind ik vrij bizar
mn vriendin is er erg blij meequote:Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef Dingest het volgende:
Dus ze gaan nu voor 2,3 miljoen euro stickers plakken op hectometerpaaltjes, omdat mensen niet snappen hoe hard ze mogenAlsof je daar hogere wiskunde voor gestudeerd moet hebben. Zegt wel iets over de rijkennis van de gemiddelde Nederlander...
Wil niet zeggen dat het verder onhandig is, want ik zie soms ook wel eens een bordje over het hoofd![]()
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welke snelheid plakken ze er op als het overdag 100 en 's avonds 130 is?
Idd, en anders kan ze mooi terug naar haar eigen land.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ze moet niet miepen, Duutsers hadden die snelheidslimiet bij bepaalde tijden al
Zo'n onzin he. Met al die snelheidswijzigingen blijf je de borden veranderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 12:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geen ideeOp de FP stond dit plaatje
[ afbeelding ]
wat het enige correcte is wat ik mij voor kan stellen, maar of dat dan zo snel te lezen is en of mensen het dan ineens wel begrijpen...
Wel iets meer dan een stickertje, dus die 4 miljoen kunnen ze dan wel halen
En bij snelheden afhankelijk van het open zijn van de spitsstrook? Bij alle hectometerpaaltjes een digitaal bordje?quote:Op donderdag 24 april 2014 08:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Welke snelheid plakken ze er op als het overdag 100 en 's avonds 130 is?
Dan wordt het 100 miljoenquote:Op donderdag 24 april 2014 14:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En bij snelheden afhankelijk van het open zijn van de spitsstrook? Bij alle hectometerpaaltjes een digitaal bordje?
Wees blij dat het maar twee mogelijke snelheden zijn...
Ik ken genoeg baanvakken met drie verschillende snelheden: 100 met spitsstrook open, met dichte spitsstrook overdag 120 en 's avonds 130.
Daar zit denk ik voor de snelwegen de oplossing; hebben ze vaak al op wegen waar een spitsstrook ligt, zo'n aktief bord, alleen gaat dat langs provinciale- en binnenwegen een beetje duur worden denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zo'n onzin he. Met al die snelheidswijzigingen blijf je de borden veranderen.
Heb je het koplamp en knipperlicht relais nog liggen?quote:Op donderdag 24 april 2014 13:12 schreef Dingest het volgende:
Het sloopbedrijf dat destijds het wrak van de 9000 heeft afgevoerd, heeft nu de katalysator van mij gekocht
Ik heb eigenlijk niets meer verkocht, dus e.e.a. zal wel met oudijzer of de container meegaanquote:Op donderdag 24 april 2014 18:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je het koplamp en knipperlicht relais nog liggen?
Eerst met blik proberen, dan zonder. Resultaten hier posten.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:33 schreef 2cv het volgende:
Die heb ik al helemaal niet. Hoewel ... ananas in blik misschien.
Maar is dat fijn dan ?
Euhm, dat ding van de koplampen, zal inderdaad wel het grote rode ding zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets meer verkocht, dus e.e.a. zal wel met oudijzer of de container meegaan![]()
Die eerst sowieso, ik neem aan dat je de 'grote' rode Head Light Relay zoekt? De 'lampcontrol' wil ook wel eens voor problemen zorgen namelijk.
Die van de knipperlichten weet ik niet of die op latere modellen van toepassing is,
De Picasso van mijn ouders doet hetzelfde maar dan met stad- en dimlicht, zit waarschijnlijk in het PSA COM2000 systeemquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euhm, dat ding van de koplampen, zal inderdaad wel het grote rode ding zijn.
Soms gaat mijn groot licht aan als ik de auto start, volgens de monteur bij de dealer lag dat hoogstwaarschijnlijk aan mijn relais (ik verwacht zelfs 100% kans daarop). Op zich niet zo storend, want je merkt het meteen en doet hem weer uit, maar toch... straks doet het relais het helemaal niet meer, dat is wat vervelender
Die laatste is het probleem dus nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
De Picasso van mijn ouders doet hetzelfde maar dan met stad- en dimlicht, zit waarschijnlijk in het PSA COM2000 systeem
Je hebt dus ook nog een 'lampcontrol' relais dat high beam/low beam regelt, maar ik gok zo dat daarvoor de verlichting wel eerst ingeschakeld moet zijn. Ik stuur je wel even een PB
Heb het geprobeerd, maar mag het resultaat niet posten. Goatses schijnen verboden te zijn hier ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Eerst met blik proberen, dan zonder. Resultaten hier posten.
stuur maar door, post ik ze in KELquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:07 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, maar mag het resultaat niet posten. Goatses schijnen verboden te zijn hier ...
Liever nietquote:
Had je kunnen weten!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:51 schreef daNpy het volgende:
Ik wilde 2 dingen doen vandaag, sporten en naar de motorzaak... allebei dicht
Officieel is het morgen Koningsdag, 30 april is niet meer. Maar geloof, zondag, ditdat.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom is die shit trouwens ineens op 26 April ipv 30? is onze König bang voor economische schade als we allemaal vrij zijn op een woensdag ofzo? Dattie de naam verandert OK, maar waarom aan de traditionele datum gaan zitten klootviolen?
Geloofquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Officieel is het morgen Koningsdag, 30 april is niet meer. Maar geloof, zondag, ditdat.
Volgend jaar is het 'gewoon' op maandag.
Ach, één vaste rustdag per week vind ik wel fijn. Anders is er echt geen verschil tussen weekenden en doordeweeks.quote:Op zaterdag 26 april 2014 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geloofhet is freakin'2014, dat ze dat zondag-kerkdag geneuzel eens af gaan schaffen zeg
ideaal juist. kun je zelf je rustdagen bepalen in plaats van die door een ander opgelegde.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, één vaste rustdag per week vind ik wel fijn. Anders is er echt geen verschil tussen weekenden en doordeweeks.
Ik denk dat dat in de praktijk niet zo zal zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ideaal juist. kun je zelf je rustdagen bepalen in plaats van die door een ander opgelegde.
Als je in een supermarkt werkt heb je dat al jaren niet. Zaterdag is een klotedag voor een nationale feestdag; de helft van de winkels is dicht, alleen uiteraard de supermarkten weer niet, als je dus andere boodschappen nodig hebt als wat je bij de super kunt halen ben je fucked. Winkelopening mag wel op zondag, maar een feestdag waarop iedereen maar een beetje rondhangt en gezellig doet kan niet.. leg mij maar eens uit waar de logica daarin zit.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, één vaste rustdag per week vind ik wel fijn. Anders is er echt geen verschil tussen weekenden en doordeweeks.
Hier is op zondag alleen de horeca open. Supermarkten (en alle nadere winkels) zijn dan dicht.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je in een supermarkt werkt heb je dat al jaren niet.
Van een beetje plannen is niemand dood gegaan.quote:Zaterdag is een klotedag voor een nationale feestdag; de helft van de winkels is dicht, alleen uiteraard de supermarkten weer niet, als je dus andere boodschappen nodig hebt als wat je bij de super kunt halen ben je fucked.
Nee, niet overal.quote:Winkelopening mag wel op zondag,
Wat is daar het probleem van ?quote:maar een feestdag waarop iedereen maar een beetje rondhangt en gezellig doet kan niet.. leg mij maar eens uit waar de logica daarin zit.
Zoveel mogelijk een vast rustpunt (oftewel: regelmaat) lijkt mij zowel fysiek als psychologisch als sociaal erg fijn. Anders heb je zometeen een werkweek van 10 dagen en 4 dagen weekend. Sommige mensen zullen dat best kunnen en willen, maar het zal me niets verbazen als dat niet voor iedereen geldt. Maar 'zo werkt het' dus dien je maar mee te gaan of een andere baan te zoeken.quote:Zoals je zelf al zegt; 5 dagen werken in de week is genoeg, die rustdagen heb je dan tochnog wel, en als je er zo om zit te springen, kun je op koningsdag ook lekker thuis voor de buis gaan hangen. Ik vind het allemaal een beetje bullshit.
ik ben blij dat niet iedereen hier zo is als 2cv, dan had ik hier niet meer gewoondquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom de meeste bedrijven zich niet in Friesland vestigen. Gelukkig maar dat een flink deel van nederland iets flexibeler in het leven staat, anders zou het runnen van een fabriek/industrie die continu diensten vereist een beetje lastig worden.
Rustdagen moeten er zijn, helemaal mee eens, en vaste dagen daarvoor zijn prima; elke dinsdag en zondag zijn ook vaste dagen, en idd, goed gezien; als je je leven een beetje plant, kun je daar prima mee leven.
Got that rightquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben blij dat niet iedereen hier zo is als 2cv, dan had ik hier niet meer gewoond Friesland al eeuwen niet meer bestaan
Tenzij je ingeroosterd bent omdat er geen verschil is tussen doordeweeks en weekends.quote:Op zondag 27 april 2014 02:36 schreef densmee het volgende:
Wat een gezeur, als je op zondag in bed wil blijven liggen dan doe je dat toch. En 12 dagen werken en 2 dagen weekend zou wel ideaal zijn, dan heb je mooi twee dagen achter elkaar vrij.
dan blijf je toch een andere dag thuis, opgelostquote:Op zondag 27 april 2014 02:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tenzij je ingeroosterd bent omdat er geen verschil is tussen doordeweeks en weekends.
dan zeg je tegen je baas 'ik wil niet op zondagen werken'. Zo heb ik een tijd lang niet op dinsdagmiddagen gewerkt, was ook geen probleem.quote:Op zondag 27 april 2014 02:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tenzij je ingeroosterd bent omdat er geen verschil is tussen doordeweeks en weekends.
QFTquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben blij dat niet iedereen hier zo is als 2cv, dan had ik hier niet meer gewoond
Zelfs in Friesland gaan de winkels binnenkort op Zondag open. Alleen niet in de gemeenten Achtkarspelen en Kollumerland. En laat ik nou net in eerstegenoemde gemeente wonen. Overigens is hier alles dicht op zondag, ook de horeca. En dat zal nog jaren zo blijven.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom de meeste bedrijven zich niet in Friesland vestigen. Gelukkig maar dat een flink deel van nederland iets flexibeler in het leven staat, anders zou het runnen van een fabriek/industrie die continu diensten vereist een beetje lastig worden.
Rustdagen moeten er zijn, helemaal mee eens, en vaste dagen daarvoor zijn prima; elke dinsdag en zondag zijn ook vaste dagen, en idd, goed gezien; als je je leven een beetje plant, kun je daar prima mee leven.
mwa, het industrieterrein van Bolsward is op minder minuten rijden van amsterdam dan de maasvlakte, bijvoorbeeld. iets met filedrukquote:Op zondag 27 april 2014 11:09 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zelfs in Friesland gaan de winkels binnenkort op Zondag open. Alleen niet in de gemeenten Achtkarspelen en Kollumerland. En laat ik nou net in eerstegenoemde gemeente wonen. Overigens is hier alles dicht op zondag, ook de horeca. En dat zal nog jaren zo blijven.
Overigens zijn er wel meerdere redenen waarom bedrijven zich hier niet vestigen: het is te ver weg van de randstad, traag internet op industrieterrein, etc. Maar dat geldt voor heel Noord Nederland.
Niet zo'n series-fan? Want daar schaf je Netflix toch eigenlijk voor aan?quote:Op zondag 27 april 2014 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb m'n netflix account juist weer opgezegd. Het Nederlandse aanbod is kut, en ik keek eerlijk gezegd ook bijna nooit.
Gefeliciteerd! Leuk! Getuige zijn is toch een eer hè!quote:
Daar heb ik ook vaak last van.quote:Op maandag 28 april 2014 00:19 schreef 2cv het volgende:
Helaas, m'n photobucket heeft last van teveel dataverkeer o.i.d..
Niet als ze een bank overvallen heeftquote:Op maandag 28 april 2014 08:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk! Getuige zijn is toch een eer hè!
quote:Op maandag 28 april 2014 08:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet als ze een bank overvallen heeft![]()
Hij zegt 'opgeroepen', niet 'gevraagd'
imgurquote:Op maandag 28 april 2014 08:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van.
Wat is een goed alternatief?
quote:Op maandag 28 april 2014 08:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuk! Getuige zijn is toch een eer hè!
Goede vraagquote:Op maandag 28 april 2014 08:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van.
Wat is een goed alternatief?
Ik zit aan Flickr te denken maar daarvoor heb je een Yahoo account nodig.quote:
Die is dan ook best traag af en toequote:Op maandag 28 april 2014 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik load mijn foto's gratis up op truckfan.nl
jij spreekt Fries?quote:
Wat was de reden?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:07 schreef Dingest het volgende:
Heuj, huur wordt met de maximale 4 procent omhoog geschroefd, wat een verrassing
Zo goedkoop wastie niet, tevens hangt hij aan een muur die bijna altijd droog blijft, is goed gemonteerd, en kurkdroog van binnen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:22 schreef densmee het volgende:
Ik haat goeiekope buitenlampen, dat is een garantie voor storingen
Het mag jaarlijks, maar normaliter conform inflatiepercentage.quote:
Dat zegt ie tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In Nwk had ik trouwens wél veel goedkope meuk, en nooit geen gezeik.
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:26 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het mag jaarlijks, maar normaliter conform inflatiepercentage.
Omdat de overheid nogal veel centjes trekt uit woningbouwcorporaties - en er nog meer uit wil trekken - hebben ze toestemming gegeven nu hogere percentages (afhankelijk van inkomen en huurprijs) door te voeren. Dus dat is uiteraard gebeurd
Is toch weer 150 euro per jaar meer aan huur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |