Heb je je Iphone al?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb me er anders enorm mee vermaakt.
Alhoewel ik het gevoel krijg dat je jaloers bent op de lengte van Drizzt zijn piemel zal ik je het voordeel van de twijfel geven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik stel dat het per ongeluk was. Geloof je mij dan?
Heb ik niet,quote:
jammer, ik ben weer over mijn verveelpunt heenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar snel één van mijn maten overhalen een Wii U aan te schaffen dan.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooier is als het voetwerk er ook opstaat.
Een wii U hebben, kaolo gayquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze moeten de wii u in een bundel doen met super smash voor 120 euro dan koop ik hem,quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aldus iemand die een man als UI heeft.quote:
Ben je ongeloofwaardig.quote:
Dat jij op mijn UI geilt is jouw probleem, ik snap niet wat er gay is aan mijn UI.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je ongeloofwaardig.
Al was je dat eigenlijk altijd al natuurlijk.
Oke.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat jij op mijn UI geilt is jouw probleem, ik snap niet wat er gay is aan mijn UI.
Drizzt heeft de grootste dus hier hoeven we niet over in discussie te treden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen die 'kaolo' gebruiken hebben meestal een kleine piemel.
GGMM is het met mij eens.
Sowieso.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tot nu toe geen klagende chick gehad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het buggy dat is iets anders dan het crap vinden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Speel jij toch wel?Dacht dat je het niks vond.
Ja, en Mario Kart en Smash zijn super origineel inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Up Super Smash en Mario kart na is de wiiU wel vrij kansloos natuurlijk. Je hebt wel Mario bros en Donkey kong maar dat zijn meer remakes.
no shit dat een game in alpha buggy isquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het buggy dat is iets anders dan het crap vinden.
Al kun je dat die mongolen uit dat topic niet uitleggen schijnbaar.
Vervolgens praten ze nu al anderhalve maand alleen maar over bugs van dat spel
Rust is ook alpha, nauwelijks bugs.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
no shit dat een game in alpha buggy is
Non. Is voor mijn bits he. Ik rock zelf een 5S.quote:
Ja alleen dan glitchen de zombies daar niet door de muren heen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rust nog niet gespeeld. Zelfde idee toch?
ah okquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Non. Is voor mijn bits he. Ik rock zelf een 5S.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja alleen dan glitchen de zombies daar niet door de muren heen.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:
rust gaat veel meer om je eigen hutje bouwen, je loopt ook niet echt rond in een stad maar in een random gebied met wat rotsen en boompjesquote:
Dat ben ik wel met je eens zaten ook een hoop cheaters op maar dat valt mee de laatste tijd.quote:
maarja ik ben ook niet echt objectief, vind rust gewoon niks aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens zaten ook een hoop cheaters op maar dat valt mee de laatste tijd.
Enige trieste zijn die packs die door de maps hunten waardoor je elke keer opnieuw moet beginnen als je net iets hebt opgebouwd.
Je moet echt met meerdere spelen anders is er geen beginnen aan
vroeger vond ik dat wel leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
De lama's op Nederland 3.
Ik denk ik waarschuw maar even, straks schakel je per ongeluk en zie je die mongolen schijtlollig doen.
JR zet nu de TV aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
De lama's op Nederland 3.
Ik denk ik waarschuw maar even, straks schakel je per ongeluk en zie je die mongolen schijtlollig doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens zaten ook een hoop cheaters op maar dat valt mee de laatste tijd.
Enige trieste zijn die packs die door de maps hunten waardoor je elke keer opnieuw moet beginnen als je net iets hebt opgebouwd.
Je moet echt met meerdere spelen anders is er geen beginnen aan
Ah, klinkt niet echt als iets wat ik aan zou schaffen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
rust gaat veel meer om je eigen hutje bouwen, je loopt ook niet echt rond in een stad maar in een random gebied met wat rotsen en boompjes
quote:
heb je dayz mod gespeeld? dat was pas ziek toen, toen ik dat voor het eerst speelde was dat zo intensquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ah, klinkt niet echt als iets wat ik aan zou schaffen.
Al dacht ik dat ook van DayZ, in een impuls gekocht en die beviel prima. Ben benieuwd waar het eindigt.
Aardig doen.quote:
AARDIG DOENquote:
Ja, tegen iemand die in een bepaald moment van zijn leven de lama's grappig vond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ho ho ho weet tegen wie je het hebt he?
Nope, Arma heeft mij nooit echt kunnen boeien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je dayz mod gespeeld? dat was pas ziek toen, toen ik dat voor het eerst speelde was dat zo intens
ik heb een eigen schematje gemaakt met push ups en buikspieroefeningen en weet ik veel wat, geen materiaal nodig maar het schijnt te werkenquote:
Ik wed dat ze ook behoorlijk jaloers zijn op de pics van je tieten die mij hebt toegestuurd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:36 schreef xcachet het volgende:
Haha
Allemaal jelly omdat ik alleen tegen GGMM gedag zei
Losers
Rijbewijs inleveren svp.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net voor het eerst in maanden auto gereden.
Ik wist niet meer welke het gas en welke de koppeling was.
Grappemakerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net voor het eerst in maanden auto gereden.
Ik wist niet meer welke het gas en welke de koppeling was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |