Wat dan? Topgrap deze.quote:
Met een neger weliswaar.quote:
Puberaal kutpgrogramma.quote:
Ik heb me er anders enorm mee vermaakt.quote:
Ja jammer. Het is negersex geworden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had "De liefde berokkent uw naaste geen kwaad, dus de wet vindt zijn vervulling in de liefde."
ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met een neger weliswaar.
Maar de reden voor mijn foute spelling was omdat ik wist dat Tyron op die post aan het azen was. En sex is korter dan seks.
Ik had je pointer hoe dan ook doorgevoerd had GGMM inderdaad geen daad bij het woord gevoegd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja jammer. Het is negersex geworden.
Ja, het bleek niet te lukken in eerste instantie omdat jij hem blijkbaar net gewijzigd had.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had je pointer hoe dan ook doorgevoerd had GGMM inderdaad geen daad bij het woord gevoegd.
Rustig maar :s
een leven zoeken schijnbaar ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Een usericon wijzigen is nog steeds onmogelijk.
Gewoon blijven proberen.quote:
Als ik stel dat het per ongeluk was. Geloof je mij dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het bleek niet te lukken in eerste instantie omdat jij hem blijkbaar net gewijzigd had.
Leuk dat je moderator bent hoor, maar tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar last van je.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |