JR zet nu de TV aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
De lama's op Nederland 3.
Ik denk ik waarschuw maar even, straks schakel je per ongeluk en zie je die mongolen schijtlollig doen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens zaten ook een hoop cheaters op maar dat valt mee de laatste tijd.
Enige trieste zijn die packs die door de maps hunten waardoor je elke keer opnieuw moet beginnen als je net iets hebt opgebouwd.
Je moet echt met meerdere spelen anders is er geen beginnen aan
Ah, klinkt niet echt als iets wat ik aan zou schaffen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
rust gaat veel meer om je eigen hutje bouwen, je loopt ook niet echt rond in een stad maar in een random gebied met wat rotsen en boompjes
quote:
heb je dayz mod gespeeld? dat was pas ziek toen, toen ik dat voor het eerst speelde was dat zo intensquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ah, klinkt niet echt als iets wat ik aan zou schaffen.
Al dacht ik dat ook van DayZ, in een impuls gekocht en die beviel prima. Ben benieuwd waar het eindigt.
Aardig doen.quote:
AARDIG DOENquote:
Ja, tegen iemand die in een bepaald moment van zijn leven de lama's grappig vond.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ho ho ho weet tegen wie je het hebt he?
Nope, Arma heeft mij nooit echt kunnen boeien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je dayz mod gespeeld? dat was pas ziek toen, toen ik dat voor het eerst speelde was dat zo intens
ik heb een eigen schematje gemaakt met push ups en buikspieroefeningen en weet ik veel wat, geen materiaal nodig maar het schijnt te werkenquote:
Ik wed dat ze ook behoorlijk jaloers zijn op de pics van je tieten die mij hebt toegestuurd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:36 schreef xcachet het volgende:
Haha
Allemaal jelly omdat ik alleen tegen GGMM gedag zei
Losers
Rijbewijs inleveren svp.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net voor het eerst in maanden auto gereden.
Ik wist niet meer welke het gas en welke de koppeling was.
Grappemakerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net voor het eerst in maanden auto gereden.
Ik wist niet meer welke het gas en welke de koppeling was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |