De andere onderwerpen waren nog schokkender met een nog groter contrast.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ik wil wel even je hele document weerleggen hoor. Het begint namelijk al met die opzettelijke overtredingen. Dat is hoe dan ook nooit te vergelijken tussen sporten, omdat deze anders zijn. Einde document.
Praat maar goed wat er mis gaat, of probeer wat goed te doen zodat de kans op fout gedrag minder zal worden. Maar hooooooo, dan moet je wat doen. Verantwoordelijkheid is engquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:00 schreef jelfrikandel het volgende:
Nee vooral je kinderen ervan af houden als ze er lol in hebben inderdaad. Want bij elke jeugdwedstrijd worden er minstens 4 spelers bij beide partijen neergestoken. Vandaar ook dat ze 10jaar geleden overgestapt zijn op Japanse kamikaze scheidsrechters.
Hooggeletterd is ook moeilijk uit te leggen aan laaggeletterden of zoiets danquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed mevrouw Kroonenberg, het lijkt me dat u nu wel weer Mahler kunt gaan luisteren en dit forum met rust kunt laten.
Dan was dit de 41-46e.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier al 40-45 onzinposts gezien.
Pardon? Weet je wat eng is? Eens bij een echte voetbalclub te gaan kijken om te zien hoe het er aan toe gaat, in plaats van je vast te houden aan rare documentjes. Je denkt toch zeker niet dat alles zo goed opgepent wordt? Er worden duizenden wedstrijden gespeelt elk weekend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Praat maar goed wat er mis gaat, of probeer wat goed te doen zodat de kans op fout gedrag minder zal worden. Maar hooooooo, dan moet je wat doen. Verantwoordelijkheid is eng
We hadden reeds geconcludeerd dat dat ongewenst zou zijn. Tevens zijn het een aantal mensen die het voor een grotere groep verpesten. Jammer alleen dat de grotere groep blijkbaar geen of nauwelijks impact kan hebben op die kleinere groepquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
OK, we schaffen morgen voetbal af, dan verdwijnen alle mensen die graag vechten ook meteen, die houden op te bestaan, das wel handig.
Opgelost.
Ik heb op voetbal gezeten en dus kan ik naast de cijfers ook uit eigen ervaring meepraten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:08 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Pardon? Weet je wat eng is? Eens bij een echte voetbalclub te gaan kijken om te zien hoe het er aan toe gaat, in plaats van je vast te houden aan rare documentjes. Je denkt toch zeker niet dat alles zo goed opgepent wordt? Er worden duizenden wedstrijden gespeelt elk weekend.
En ja het kan er soms wat harder aan toe gaan, hoort er bij. Ook goed voor de opvoeding, maak je er in ieder geval geen mietjes van.
Maar hooooo dan kan je eens een duw krijgen. En dat is eng.
Super goede onderbouwing. Toevoeging aan het forumquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw achterlijke gelul natuurlijk.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:18 schreef VVDer het volgende:
[..]
Super goede onderbouwing. Toevoeging aan het forum
Ik heb 12jaar gevoetbald en ik kan je zeggen dat het echt wel meevalt. Ik moest stoppen door een blessure (ongelukkig gevallen, geen gevechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef VVDer het volgende:
[..]
We hadden reeds geconcludeerd dat dat ongewenst zou zijn. Tevens zijn het een aantal mensen die het voor een grotere groep verpesten. Jammer alleen dat de grotere groep blijkbaar geen of nauwelijks impact kan hebben op die kleinere groep
Dit zijn quotes van onwetende joh, hou je daar niet aan vast.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:15 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik heb op voetbal gezeten en dus kan ik naast de cijfers ook uit eigen ervaring meepraten.
Ook heb ik op basketbal gezeten en daar raak je elkaar nog vaker aan. Op hockey raak je elkaar ook en als de bal je raakt heb je wel een tijdje last.
Kijk naar rugby vergeleken met voetbal. Football is a gentleman's game played by hooligans, and rugby is a hooligans' game played by gentlemen"
Dat is toch eigenlijk wat ik probeerde uit te leggen ........quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef VVDer het volgende:
[..]
Leg dat nog een keer uit svp
1000 voetballers 100 incidenten is 10%
100 hockeyers 10 incidenten is 10%
Beide sporten zijn in dit voorbeeld dus net zo slecht of goed!
Precies, TS die niet wil snappen dat 'het voetbal' eerder slachtoffer is dan oorzaak. Dit soort tokkievolk vind dan wel weer een andere smoes om hun primitieve instinct hun gaan te laten gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
OK, we schaffen morgen voetbal af, dan verdwijnen alle mensen die graag vechten ook meteen, die houden op te bestaan, das wel handig.
Opgelost.
Agree. Mijn kinderen hebben zelf gekozen voor een andere sport. Uiteraard zouden ze van mij op voetbal mogen, maar liever nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:20 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik heb 12jaar gevoetbald en ik kan je zeggen dat het echt wel meevalt. Ik moest stoppen door een blessure (ongelukkig gevallen, geen gevecht) Kijk er kan wel eens wat harder en grover gedaan worden, maar dat is echt geen enkel probleem. Ja er is duw en trek werk, ja er is gescheld, heel soms is er ruzie (misschien 1of2keer in een seizoen) maar daar wordt goed op ingespeeld door trainers en leiders, doorgaans. Maar ja, wil je dan ballet klanten van je zoontjes maken?
Als ze willen voetballen, stuur ze eens op een training, laat ze een potje meedoen, ga lekker kijken langs de lijn en zie eens hoe het is op amateur niveau. Het is hartstikke leuk en gezellig, die jongens hebben daar de tijd van hun leven, dat verzeker ik je. Niks is zo gezellig als met je vrienden lol maken in de kleedkamer en op het veld. Het zijn toch kinderen, gun ze dat als ze het willen.
(Wil je het niet, stuur ze op een training op een hele regenachtige en winderige dag; kans is dam groter dat ze zeggen dat ze het niks vinden)
Dan heb ik het topic verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:23 schreef VVDer het volgende:
[..]
Agree. Mijn kinderen hebben zelf gekozen voor een andere sport. Uiteraard zouden ze van mij op voetbal mogen, maar liever niet![]()
Ze moeten zelf doen waar ze gelukkig van worden
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:23 schreef VVDer het volgende:
Uiteraard zouden ze van mij op voetbal mogen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:01 schreef VVDer het volgende:
Ik schaam me gewoon voor mijn kinderen dat dit de standaard is. Nee natuurlijk mogen ze niet op voetbal.
de aantallen in het onderzoek zijn substantieel anders dan hier omschreven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk wat ik probeerde uit te leggen ........
Voetbal: 1.2 miljoen leden >> 49% van alle bewuste overtredingen.
Overige teamsporten: 600K leden >> 21% van alle bewuste overtredingen.
Stel dat 1% overeenkomt met 100 overtredingen.
1,2 miljoen >> 4900 overtredingen
600K >> 2100 overtredingen
Dat betekent dus.
Voetbal: 1 bewuste overtreding op 255 leden
Overig: 1 bewuste overtreding op 285 leden
Is dat zo schrikbarend (verhoudingsgewijs dan) als je in acht neemt dat voetbal überhaupt een veel fysiekere sport is waarin veel meer mag dan bijvoorbeeld hockey, basketbal, korfbal, etcetera?
En daarom zijn verhoudingen en absolute aantallen weldegelijk van belang. 49% tegenover 21% zetten is dan nogal vertekenend.
Doe je hetzelfde met verbaal en fysiek geweld, dan is het inderdaad veelzeggend voor het voetbal. (afhankelijk van het absloute aantal, want als 1% gelijk staat aan 1 voorval schrik ik er niet echt van)
Ik motiveer wat anders dan voetbalquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:24 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Dan heb ik het topic verkeerd begrepensorry
Gaapquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, TS die niet wil snappen dat 'het voetbal' eerder slachtoffer is dan oorzaak. Dit soort tokkievolk vind dan wel weer een andere smoes om hun primitieve instinct hun gaan te laten gaan.
Grappig dat uit jouw mond te horen na zo'n topicquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
Gaap![]()
iets met : assumption is the mother ..................
Auw, wat ben jij toch snoeihard! Zijn alle voetballers zo gemeen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grappig dat uit jouw mond te horen na zo'n topicen nu weer de zolderkamer op slot, mafkees.
De harde kern is niet bij alle club door dik en dun. Ze willen ook regelmatig het spel bepalen en eisen aftreden etc..quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja elke club heeft een flinke groep hooligans. De club kent ze maar ze doen er niks tegen want dat is "de harde kern".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |