bij hockey zit er nooit een hond, geen wonder dat daar amper incidenten zijn, zoals ik al eerder zeiquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef VVDer het volgende:
[..]
Leg dat nog een keer uit svp
1000 voetballers 100 incidenten is 10%
100 hockeyers 10 incidenten is 10%
Beide sporten zijn in dit voorbeeld dus net zo slecht of goed!
Is dat weer een excuus om er niks aan te doen?quote:
Het is een voorbeeld kerel. Ben je contextueel blind? Tevens is het document wat ik heb gepost in post 2 de som van een aantal TEAMsportenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
bij hockey zit er nooit een hond, geen wonder dat daar amper incidenten zijn, zoals ik al eerder zei
bij een feest met 50.000 man zullen meer incidenten (ook procentueel) plaats vinden dan bij een feestje met 100 man.
oké, maar ik kan je nu ook vertellen dat ik hetzelfde voorbeeld met basketbal kan geven, er is geen sport in nederland dat zo populair is als voetbalquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef VVDer het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld kerel. Ben je contextueel blind? Tevens is het document wat ik heb gepost in post 2 de som van een aantal TEAMsporten
je kan een overvaller ook vragen of hij vriendelijk zijn pistool wegdoet, maar zoals je al zegt, het begint bij jezelfquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef VVDer het volgende:
[..]
Is dat weer een excuus om er niks aan te doen?
Een betere wereld begint bij jezelf verhaal......
Je kan prima iemand erop aanspreken als hij iemand anders tijdens het voetbal aan het uitschelden is.
Ook kan je beginnen door de competitie niet af te zeiken en zwart te maken
Het zijn maar zo 2 wereldvreemde opmerkingen
Zou je zeggen dat de meest populaire sport van een land de sociale onderklasse aantrekt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
oké, maar ik kan je nu ook vertellen dat ik hetzelfde voorbeeld met basketbal kan geven, er is geen sport in nederland dat zo populair is als voetbal
[..]
je kan een overvaller ook vragen of hij vriendelijk zijn pistool wegdoet, maar zoals je al zegt, het begint bij jezelf
de probleemmakers moeten veroordeeld en aangepakt worden, niet de mensen er om heen
voetbal leeft ook gewoon veel meer (ook in de "sociale onderklasse"), als een negertje uit de bijlmer met zijn vrienden speelt zegt hij dat hij profvoetballer wilt worden en niet profhockyerquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef VVDer het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat de meest populaire sport van een land de sociale onderklasse aantrekt?
Eens met de de probleemmaker aangepakt moeten worden, maar daar heb je zelf ook een verantwoordelijkheid in. Bij onze homoclub (zoals jij het graag omschrijft) royeren wij leden die zich misdragen.
Als mijn kinderen hockeyen dan geven ook de ouders elkaar een hand en of je haalt koffie voor enkele van je tegenpartij. Waarom? Omdat je ook koffie terug kan verwachten. Omdat je er zelf iets sportiefs van moet maken
Nou nu leg het toch zelf heel goed uit? Ga dan een klaagtopic over hockey openen of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef VVDer het volgende:
[..]
Leg dat nog een keer uit svp
1000 voetballers 100 incidenten is 10%
100 hockeyers 10 incidenten is 10%
Beide sporten zijn in dit voorbeeld dus net zo slecht of goed!
Allemaal vooropgezet door de KNJBquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb hier al 40-45 onzinposts gezien.
Please lees even terug. Ik leg uit dat aantallen spelers niet uitmaken omdat we de hele tijd over percentages praten. Uiteraard was dit voorbeeld fictief en heb ik in het begin van het topic de echte cijfers (percentages) gepost.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou nu leg het toch zelf heel goed uit? Ga dan een klaagtopic over hockey openen of zo.
Bovendien, zoals ik al zei, in bv. handbal zal je veel minder incidenten hebben. Hoe komt dat? Niet omdat handballers wezenlijk verschillen van andere sporters (iedereen wil winnen), maar omdat de regels voor de scheidsrechters daar veel strenger zijn.
En hoe meer supporters je ergens in een stadion propt en hoe meer beslissingen van de scheidsrechter, hoe aannemelijker het wordt dat er een relletje ontstaat.
Mijn zoontje vroeg waarom er bij hockey eigenlijk heel veel dure auto's staan. Dat is iets wat lastig uit te leggen valt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
voetbal leeft ook gewoon veel meer (ook in de "sociale onderklasse"), als een negertje uit de bijlmer met zijn vrienden speelt zegt hij dat hij profvoetballer wilt worden en niet profhockyer
Ja, maar die zitten voor het grootste deel thuis te kijken denk ik en niet in het stadion. Dan kan er ook minder mis gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:41 schreef VVDer het volgende:
Over aantal supports vs relletjes dat geloof ik niet zo. Er zitten meer fans bij een NBA wedstrijd te kijken dan bij een gemiddelde voetbalwedstrijd. Toch gaat het bij de NBA wel goed
uh okequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:43 schreef VVDer het volgende:
[..]
Mijn zoontje vroeg waarom er bij hockey eigenlijk heel veel dure auto's staan. Dat is iets wat lastig uit te leggen valt.
Daar kan ik overigens wel een op waarheid gebasseerd grapje over maken, maar lijkt me ongepast
Lees het woordje "bij"quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:43 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten voor het grootste deel thuis te kijken denk ik en niet in het stadion. Dan kan er ook minder mis gaan.
Zeg nou even dat je mijn ongepaste grapje wilt horen. Ik wil 'm zo graag makenquote:
Quote je uit je dromen? Ik heb nog geen enkele hockeywedstrijd meegemaakt waar er gemat werd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Hahaha ja, hockey, de netste sport van onze samenleving.
Vrienden van mij hockeyden. Ging ik wel eens kijken. Vrijwel iedere wedstrijd matten.
Laten we waterpolo nog even noemen. Smerigste sport die er bestaat.
Heb je nog praktijkvoorbeelden VVDer of blijf je bij dat ene documentje?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef VVDer het volgende:
[..]
Quote je uit je dromen? Ik heb nog geen enkele hockeywedstrijd meegemaakt waar er gemat werd.
Tja, en toch speel ik al jaren. Maar goed, je persoonlijke gevoel is nauwkeuriger dan alle statistieken.quote:
Oh ik wil wel even je hele document weerleggen hoor. Het begint namelijk al met die opzettelijke overtredingen. Dat is hoe dan ook nooit te vergelijken tussen sporten, omdat deze anders zijn. Einde document.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:59 schreef VVDer het volgende:
[..]
Tja, en toch speel ik al jaren. Maar goed, je persoonlijke gevoel is nauwkeuriger dan alle statistieken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |