Maak maar nieuwe tosti voor mequote:
Eet er toch ketchup bijquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eet eens wat normaals joh. Groenten!!!!
quote:
Yeaaaaah goed zo!! Ik heb vandaag de een na laatste aflevering van seizoen 2 gezien, volgende week de laatste. Shit is spannend gekquote:Op maandag 21 april 2014 16:05 schreef Murdera het volgende:
Veer je had gelijk. 2 afleveringen verder en we zijn weer helemaal fan![]()
Ik heb mezelf gisteren ingeschreven voor Scientology @ Utrecht, 2500 euro lichterquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:07 schreef BlueJeans het volgende:
Heeeujj, eindelijk ingeschreven voor Natuurkunde cursus bij James Boswell Instituut. En 1300 euro lichter.
No shit. 2500 euro. Collegegeld+ boeken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gisteren ingeschreven voor Scientology @ Utrecht, 2500 euro lichter
zo domquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
No shit. 2500 euro. Collegegeld+ boeken?
Ja hé ik studeer niet hè?quote:
Nog niet eens, wordt nu geplaatst in een soort van hostel waar ik elke dag werk verricht, slapen in stapelbedjes gemaakt van hout enzo, echt knus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
No shit. 2500 euro. Collegegeld+ boeken?
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef Zaktabak het volgende:
Zucht. Heb het effe niet meer hoor.
Hoe gaat het hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand?Long hair dont care tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat is er aan de hand?Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks.
Eigenlijk is het best kansloos dat ik mij opwind over één of andere kutuser.
So I rest my case.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
[..]
Wat is er aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Niiice! I know right.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef 2NutZ het volgende:
Chlowat een meesterwerk
die cheesecake smaakt echt fantastisch!!
huh wat cheesecake?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niiice! I know right.Beste ooit.
Zit niks voor jou bij.quote:
oke :squote:
Mis ik een recept?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niiice! I know right.Beste ooit.
Wanneer kom je bij mij op de koffiequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee Nootjes is op de koffie geweest bij Chlo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |