SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je weet dat dat 1 iemand was die een fakkel gooide, wel wat anders dan gister als groep werd gedaan?quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende: Vak410 gooide ook al eens vuurwerk naar de eigen fans (Milan thuis) dus...
![]()
Als je niet om kan gaan met bier begin er dan ook niet aan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik het nog niet over al het bier wat naar beneden komt van 410.![]()
En het kan nog leuker worden als de ufea zich er mee gaat bemoeien, die zullen de knvb vast en zeker adviseren ajax niet in te schrijven voor Europees voetbal. "platini: ajax wil never win the cl again"xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Lekker georganiseerd afsteken ja toch. Bivakmutsje op...quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je weet dat dat 1 iemand was die een fakkel gooide, wel wat anders dan gister als groep werd gedaan?
Al geeft het wel een mooi gezicht. Want nogmaals: PYRO
AFCA!![]()
quote:Statement F-Side
De F-Side wil het volgende statement maken nadat er overleg is geweest met hooggeplaatste jongens binnen de groep. Het vorige artikel op F-Side.nl ging meer over de reacties op het gebeuren van gisteren, waarmee er voorbij is gegaan aan de daadwerkelijke actie. Dit is niet de bedoeling geweest.
De F-Side vindt het onacceptabel dat er vuurwerk is gegooid naar de eigen spelers en wil zich met dit statement distantiëren van de actie van VAK410. Vuurwerk is top, maar niet als daar eigen spelers mee worden geraakt. Intern zal dit deze week worden opgelost. De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion, anders had de harde kern meteen ingegrepen en daar een einde aan gemaakt.![]()
Sowieso schenken ze geen bier in de Arenaquote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet om kan gaan met bier begin er dan ook niet aan.![]()
Echt om van te kotsen jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso schenken ze geen bier in de ArenaAFCA!![]()
Beter gewoon Amstel of Heinekenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso schenken ze geen bier in de Arena![]()
Dat zeiden ze eerder ook al.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh naar spelers van de tegenstander gooien is wel oke dus. Goed om te wetenquote:Nb: wij willen benadrukken dat wij het bekogelen van de eigen spelers afkeuren. Wij willen met dit stuk enkel benadrukken dat de reacties, op het gebeuren van gisteren, wat ons betreft buiten alle proporties zijn.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ferdii het volgende:
Harde kern, maar nog niet in het stadion zijn als het eerste doelpunt valt_!
![]()
Omdat het niet genoemd is maak jij dat er maar van?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh naar spelers van de tegenstander gooien is wel oke dus. Goed om te weten![]()
Allebei gewoon...ik wil wat te kiezen hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gewoon Amstel of Heineken![]()
![]()
Met buscombi heb je weinig keus he...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ferdii het volgende:
Harde kern, maar nog niet in het stadion zijn als het eerste doelpunt valt![]()
Erg slim is het niet om het zo te plaatsen iig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat het niet genoemd is maak jij dat er maar van?![]()
Dat is trouwens wel raar geregeld dan. Ik was letterlijk úúúren voor de wedstrijd al bij de Kuipquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met buscombi heb je weinig keus he...![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet ook niet zeker of dit wel zo "toevallig" was...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel raar geregeld dan. Ik was letterlijk úúúren voor de wedstrijd al bij de Kuip![]()
![]()
Hertog Janquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gewoon Amstel of Heineken![]()
En dan niet festivalbier maar gewoon HJ
AFCA!![]()
Kwam het niet mede doordat ze gewoon zijn doorgelopen bij de controle en later weer apart zijn tegengehouden door de Polizei?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met buscombi heb je weinig keus he...AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Heb jij een andere verklaring dan hoe stompzinnig het is om als harde kern te laat te zijn voor de aftrap en sfeer maken voor de wedstrijd? En daardoor ook nog een een goal te missen?quote:hardcoholic![]()
Als je een bus bestormd en zo de fouillering wilt ontlopen doorgaans niet. Echt snugger zijn ze niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel raar geregeld dan. Ik was letterlijk úúúren voor de wedstrijd al bij de Kuip
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
overduidelijk Nog nooit met een combi naar een wedstrijd geweest jijquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heb jij een andere verklaring dan hoe stompzinnig het is om als harde kern te laat te zijn voor de aftrap en sfeer maken voor de wedstrijd? En daardoor ook nog een een goal te missen?![]()
Heeft niks met bus combi te maken. Alleen met het hip vinden om te laat aan te komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met buscombi heb je weinig keus he...
Stadion zit bij helemaal vol, maar toevallig alle harde kern niet.
Alsof ze ze expres op de laatste bus zetten
hardcoholic![]()
sure...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft niks met bus combi te maken. Alleen met het hip vinden om te laat aan te komen.![]()
Dit zegt 410:quote:VAK410 staat honderd procent achter het gebruik van vuurwerk, maar altijd op een sfeer verhogende wijze en nimmer om onze, dan wel andere spelers in gevaar te brengen", zo vervolgt de verklaring. De schade die in De Kuip is aangebracht kost rond de 60.000 euro: het stadion zal de rekening doorsturen naar de KNVB, die de rekening vervolgens ongetwijfeld weer naar Ajax zal zendenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dacht ik al, sorryquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
vorige topic staat het hele stukWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.![]()
![]()
Ik denk KKquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.
[ afbeelding ]
AFCA!![]()
ja de uefa is gretig aan het uitdelen. De meeste boetes van de uefa vind ik belachelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
60.000 euro alsof het niets is. UEFA heeft ook al aardig wat boetes aan Ajax gegeven afgelopen twee seizoenen.
Al kregen ze ook een boete voor een spandoek dat tegen Sjeiks van City was.
[ afbeelding ]
10.000 euro![]()
Dat was J of K. En een deel van vak H ook. Dus J, H en K.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.
[ afbeelding ]![]()
Haha, ik vind je verder een irritante eikel in deze discussie maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat was J of K. En een deel van vak H ook. Dus J, H en K.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Eikel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat was J of K. En een deel van vak H ook. Dus J, H en K.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij J of Kquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik vond het nogal vreemd. Je club in de steek laten is zelf al bijzonder maar zeker omdat de rest van de Ajax-aanhang gewoon bleef zitten.![]()
25.000 euro + heel het vak leegquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja de uefa is gretig aan het uitdelen. De meeste boetes van de uefa vind ik belachelijk
AFCA!![]()
60 ruggen verhalen op die 20 jochies die het vuurwerk gooide svpquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
60.000 euro alsof het niets is. UEFA heeft ook al aardig wat boetes aan Ajax gegeven afgelopen twee seizoenen.
Al kregen ze ook een boete voor een spandoek dat tegen Sjeiks van City was.
[ afbeelding ]
10.000 euro
Kunnen ze iig komende jaren geen kaarten meer veroorloven
hardcoholic![]()
Eerlijk gezegd vind ik 'm zelf ook best creatiefquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik vind je verder een irritante eikel in deze discussie maar hier moest ik wel om lachen.quote:![]()
![]()
![]()
ook nog een boete voor een gegooid blikjequote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
25.000 euro + heel het vak leeg
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel jammer dat in geen enkel statement naar voren komt waarom ervoor gekozen is om het tijdens de wedstrijd te doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
volgens mij is het iets anders, er zat namelijk geen groep ofzo daar geloof ik. Gewoon mensen die toevallig bij elkaar zatenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vond het nogal vreemd. Je club in de steek laten is zelf al bijzonder maar zeker omdat de rest van de Ajax-aanhang gewoon bleef zitten.![]()
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving![]()
![]()
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgevingGourmetten of steengrillen?![]()
Maar dat geldt voor al dat vuurwerk ook. Of het lag al in het stadion, of ze zijn een meester in verstoppen, of de stewards hebben hopeloos gefaald. Ik neig naar het laatste, ik had een heel wapenarsenaal mee kunnen nemen als ik het maar niet bij mijn flesje water (INLEVEREN!) in de tas had gestopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen kleine stokkies die je zo ff meesmokkelt![]()
![]()
In hoeverre zijn die statements geloofwaardig dan? Het enige wat ze afkeuren is het feit dat het richting eigen spelers ging. Verder niets. Weinig noemenswaardigs toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving![]()
Welk statement?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving
Ze geven aan dat ze geen spelers willen raken, maar toch vuurwerk gooien richting spelers. Dan heb je toch gewoon een plaat voor je kop?
Zet dan in je statement dat het bedoeld was om sfeer te maken en dat het helaas niet overziene gevolgen heeft gehad en dat ze daar hun excuses voor aanbieden.hardcoholic![]()
Zo hehe, iemand die het ook begrijptquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.![]()
Silenus![]()
![]()
Zijn dat niet de stokken voor de vlaggen (bandieries)?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen kleine stokkies die je zo ff meesmokkelt![]()
/care. De nieuwssites berichten nu ook alles, dus dan kunnen deze statements er ook gewoon bij. Eenzijdige berichtgeving is het op dit moment.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
In hoeverre zijn die statements geloofwaardig dan? Het enige wat ze afkeuren is het feit dat het richting eigen spelers ging. Verder niets. Weinig noemenswaardigs toch?![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.![]()
![]()
Alsof bij dit soort incidenten uberhaupt interesse is vanuit de media naar een statement van supportersgroeperingen. Ja misschien een supportersvereniging. Niet zo naief he. Het gaat toch alleen maar om scoren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. De nieuwssites berichten nu ook alles, dus dan kunnen deze statements er ook gewoon bij. Eenzijdige berichtgeving is het op dit moment.![]()
Het punt is dat je elk argument doodslaat met 'er is wel erger'. Als je zo schijnheilig Oekraïne wil steunen moet je het überhaupt met geen woord over voetbal hebben. Doneer de prijs van je ticket aan een vluchteling in Syrië als dat je zo aan het hart gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vergeet de kinderen in Afrika niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.quote:![]()
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het punt is dat je elk argument doodslaat met 'er is wel erger'. Als je zo schijheilig Oekraïne wil steunen moet je het überhaupt met geen woord over voetbal hebben. Doneer de prijs van je ticket aan een vluchteling in Syrië als dat je zo aan het hart gaat.
Ik denk zelfs dat hier nog veel meer media-aandacht voor is dan voor die stadionbrand bij FC Groningen een jaar of 7 geleden waarbij 8 gewonden vielen en de halve tribune was afgefikt.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Strengere voetbalwet ben ik voor, maar dat komt er toch niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.AFCA
Ik ben het wel met je eens dat de aandacht overdreven is. Ook sneu voor PEC dat het steeds genoemd moet worden. Maar zeg dat dan, in plaats van altijd maar een willekeurige oorlog er bij te halen als je ergens niet meer over wil praten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.![]()
![]()
PVV stemmers knikten instemmend bij het lezen van dat statement. Het groepje dat geen analfabeet is dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
En bankdirecteuren die je rekening leegrovenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja nou en, ik kan me daar allang niet maar aan ergeren. Toen sven Kramer problemen had was dat ook hét nieuws in Nederland terwijl er ergens in de wereld wel een oorlog was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.AFCA
Ik weet dat de UEFA boetes ( daar staat ajax er ook goed opquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
60 ruggen verhalen op die 20 jochies die het vuurwerk gooide svp
Kunnen ze iig komende jaren geen kaarten meer veroorloven) volgens mij uit de sfeerpot gehaald worden altijd, zal nu ook weer zo zijn neem ik aan.
![]()
Komt voornamelijk door het goed praten denk ik. Als zij hadden aangegeven dat het een actie was waar niet goed over nagedacht was. dat zij schuld op zich nemen en aanbieden de geleden schade te vergoeden, wedden dat je dan wel in de media staat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsof bij dit soort incidenten uberhaupt interesse is vanuit de media naar een statement van supportersgroeperingen. Ja misschien een supportersvereniging. Niet zo naief he. Het gaat toch alleen maar om scoren.hardcoholic![]()
gelukkig maar, strenge voetbalwet klinkt leuk, maar klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Strengere voetbalwet ben ik voor, maar dat komt er toch niet.
Ik weet dat ik er zelf over begin trouwens, maar heb geen zin om het verder toe te lichten![]()
![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.
Ik denk zelfs dat hier nog veel meer media-aandacht voor is dan voor die stadionbrand bij FC Groningen een jaar of 7 geleden waarbij 8 gewonden vielen en de halve tribune was afgefikt.![]()
![]()
![]()
Hoop het niet eerlijk gezegd. Vind boetes niet iets wat ten koste moet gaan van sfeer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet dat de UEFA boetes ( daar staat ajax er ook goed op) volgens mij uit de sfeerpot gehaald worden altijd, zal nu ook weer zo zijn neem ik aan.
Laat due gasten het maar uit eigen hand betalenhardcoholic![]()
Naja, ik ben iig voor een meldplicht voor mensen met een stadionverbod oid bij elke wedstrijd van de desbetreffende club.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gelukkig maar, strenge voetbalwet klinkt leuk, maar klopt van geen kant.
Ik weet dat ik er zelf over begin trouwens, maar heb geen zin om het verder toe te lichtenAFCA
daar heb ik ook niets op tegen nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, ik ben iig voor een meldplicht voor mensen met een stadionverbod oid bij elke wedstrijd van de desbetreffende club.![]()
Ja en als ze nou ook nog aanbieden om zelf de gesloopte stoeltjes en sanitaire voorzieningen te komen monteren verschijnt het zeker in de media. Dat past toch helemaal niet bij het de 'kijk eens hoe gek wij zijn' actie. Maargoed lekker belangrijk ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door het goed praten denk ik. Als zij hadden aangegeven dat het een actie was waar niet goed over nagedacht was. dat zij schuld op zich nemen en aanbieden de geleden schade te vergoeden, wedden dat je dan wel in de media staat?![]()
Tegenwoordig krijg je een stadionverbod voor wildplassen in de omgeving van een stadion. Moeten die mensen zich dan ook wekelijks gaan melden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, ik ben iig voor een meldplicht voor mensen met een stadionverbod oid bij elke wedstrijd van de desbetreffende club.![]()
Ja maar dat weet je als je zo'n actie uitvoert. Daarom vind ik het, nogmaals, raar dat er nergens wordt ingegaan op het punt waarom gekkies doelbewust ervoor kozen om de wedstrijd te saboteren. Doe het bij de opkomst en niemand lult erover.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Inclusief plastest dan wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je een stadionverbod voor wildplassen in de omgeving van een stadion. Moeten die mensen zich dan ook wekelijks gaan melden?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik dacht dat dat al zo was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Zo riep je het over jezelf af.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat weet je als je zo'n actie uitvoert. Daarom vind ik het, nogmaals, raar dat er nergens wordt ingegaan op het punt waarom gekkies doelbewust ervoor kozen om de wedstrijd te saboteren. Doe het bij de opkomst en niemand lult erover.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Cruijff noemt vernedering Ajax in finale 'geschenk uit de hemel'
Frank de Boer verloor zijn eerste bekerfinale als coach van Ajax (tegen FC Twente) en zondag ging het ook in zijn tweede eindstrijd in De Kuip mis. Ajax werd in Rotterdam voor schut gezet door PEC Zwolle, dat met liefst 5-1 wist te winnen van de regerend landskampioen. Johan Cruijff noemt het mislopen van de KNVB beker 'jammer', maar kan er niet al te lang om treuren.
De legendarische nummer veertien noemt de afstraffing van Ajax in zijn column in De Telegraaf zelfs een 'geschenk uit de hemel'. Hij zegt dat hij het vaak over het leerproces bij Ajax heeft gehad. "Na het derde landskampioenschap gaf ik al aan dat de club pas op 65 procent zit van wat het zou moeten zijn", legt Cruijff uit.
"Dan kan je wel blijven roepen dat dingen niet goed gaan, als Ajax de Johan Cruijff Schaal en de beker wint en dan ook nog voor de vierde keer achter elkaar de titel pakt, dan praat je toch tegen een muur aan", meent de Amsterdammer. "Daarom ben ik eigenlijk blij met de afstraffing tegen PEC. Omdat heel veel zaken nu wel duidelijker dan ooit aan de oppervlakte zijn gekomen. Een beter voorbeeld van hoe het niet moet, kan je niet bedenken."![]()
Wordt nu wel beetje moe van het vuurwerk. Zo extreem was het ook weer niet alleen de timing was erg verkeerd. Doe dit voor de wedstrijd en niet op het veld en alles valt wel mee.![]()
Dat valt wel mee. Sowieso zijn die statements vanuit de F-Side en 410 niet serieus te nemen dus waarom de media daar energie aan zou moeten verspillen is mij een regelrecht raadsel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 07:55:04 ]![]()
ik word moe van het feit dat er meer gepraat wordt over die pubers van vak 410 dan over de kut wedstrijd van ajaxquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:53 schreef stoeltafel het volgende:
Wordt nu wel beetje moe van het vuurwerk. Zo extreem was het ook weer niet alleen de timing was erg verkeerd. Doe dit voor de wedstrijd en niet op het veld en alles valt wel mee.![]()
Eens, als je nu nog wil praten bel dan stichting korrelatie.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ben wel benieuwd naar de straf. Denk dat er een hoop stadionverboden gaan komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:55 schreef Planga het volgende:
Eens, als je nu nog wil praten bel dan stichting korrelatie.![]()
Misschien omdat het gaat om het imago van de club? Om de veiligheid van spelers die in het geding komt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik word moe van het feit dat er meer gepraat wordt over die pubers van vak 410 dan over de kut wedstrijd van ajax![]()
no shit, maar media aandacht is geen straf, spoor ze op (in hoeverre dat lukt) en geef ze een stadionverbod en een fikse boete en dan nooit meer over die debielen pratenquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat het gaat om het imago van de club? Om de veiligheid van spelers die in het geding komt?![]()
Was vak JJ. Ik stond op G en had goed uitzicht op de vertrekkende mensen... We hebben ze ook nog ff toegezongen. Het welbekende "Laat je club maar in de steek".quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dacht dat je voor Feyenoord was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was vak JJ. Ik stond op G en had goed uitzicht op de vertrekkende mensen... We hebben ze ook nog ff toegezongen. Het welbekende "Laat je club maar in de steek".![]()
Geschenk uit de hemel vind ik net weer iets te ver gaan. Ik vind het mislopen van de KNVB beker helemaal niet erg, maar wel de manier waarop. Gewoon niks te vertellen tegen een ploegje als PEC.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:53 schreef Tyron het volgende:
Cruijff noemt vernedering Ajax in finale 'geschenk uit de hemel'
Frank de Boer verloor zijn eerste bekerfinale als coach van Ajax (tegen FC Twente) en zondag ging het ook in zijn tweede eindstrijd in De Kuip mis. Ajax werd in Rotterdam voor schut gezet door PEC Zwolle, dat met liefst 5-1 wist te winnen van de regerend landskampioen. Johan Cruijff noemt het mislopen van de KNVB beker 'jammer', maar kan er niet al te lang om treuren.
De legendarische nummer veertien noemt de afstraffing van Ajax in zijn column in De Telegraaf zelfs een 'geschenk uit de hemel'. Hij zegt dat hij het vaak over het leerproces bij Ajax heeft gehad. "Na het derde landskampioenschap gaf ik al aan dat de club pas op 65 procent zit van wat het zou moeten zijn", legt Cruijff uit.
"Dan kan je wel blijven roepen dat dingen niet goed gaan, als Ajax de Johan Cruijff Schaal en de beker wint en dan ook nog voor de vierde keer achter elkaar de titel pakt, dan praat je toch tegen een muur aan", meent de Amsterdammer. "Daarom ben ik eigenlijk blij met de afstraffing tegen PEC. Omdat heel veel zaken nu wel duidelijker dan ooit aan de oppervlakte zijn gekomen. Een beter voorbeeld van hoe het niet moet, kan je niet bedenken."
Heracles heeft dit ook gezien natuurlijk en zullen nu veel perspectief zien in komende wedstrijd. Hopelijk zijn de spelers gebrand op revanche na de blamage van zondag, want anders kunnen we het daar ook nog eens heel lastig gaan krijgen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: