Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving
Maar dat geldt voor al dat vuurwerk ook. Of het lag al in het stadion, of ze zijn een meester in verstoppen, of de stewards hebben hopeloos gefaald. Ik neig naar het laatste, ik had een heel wapenarsenaal mee kunnen nemen als ik het maar niet bij mijn flesje water (INLEVEREN!) in de tas had gestopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen kleine stokkies die je zo ff meesmokkelt
In hoeverre zijn die statements geloofwaardig dan? Het enige wat ze afkeuren is het feit dat het richting eigen spelers ging. Verder niets. Weinig noemenswaardigs toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving
Welk statement?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Zo hehe, iemand die het ook begrijptquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.
Zijn dat niet de stokken voor de vlaggen (bandieries)?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen kleine stokkies die je zo ff meesmokkelt
/care. De nieuwssites berichten nu ook alles, dus dan kunnen deze statements er ook gewoon bij. Eenzijdige berichtgeving is het op dit moment.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
In hoeverre zijn die statements geloofwaardig dan? Het enige wat ze afkeuren is het feit dat het richting eigen spelers ging. Verder niets. Weinig noemenswaardigs toch?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.
Alsof bij dit soort incidenten uberhaupt interesse is vanuit de media naar een statement van supportersgroeperingen. Ja misschien een supportersvereniging. Niet zo naief he. Het gaat toch alleen maar om scoren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. De nieuwssites berichten nu ook alles, dus dan kunnen deze statements er ook gewoon bij. Eenzijdige berichtgeving is het op dit moment.
Het punt is dat je elk argument doodslaat met 'er is wel erger'. Als je zo schijnheilig Oekraïne wil steunen moet je het überhaupt met geen woord over voetbal hebben. Doneer de prijs van je ticket aan een vluchteling in Syrië als dat je zo aan het hart gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vergeet de kinderen in Afrika niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.quote:
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het punt is dat je elk argument doodslaat met 'er is wel erger'. Als je zo schijheilig Oekraïne wil steunen moet je het überhaupt met geen woord over voetbal hebben. Doneer de prijs van je ticket aan een vluchteling in Syrië als dat je zo aan het hart gaat.
Strengere voetbalwet ben ik voor, maar dat komt er toch niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.
Ik ben het wel met je eens dat de aandacht overdreven is. Ook sneu voor PEC dat het steeds genoemd moet worden. Maar zeg dat dan, in plaats van altijd maar een willekeurige oorlog er bij te halen als je ergens niet meer over wil praten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.
PVV stemmers knikten instemmend bij het lezen van dat statement. Het groepje dat geen analfabeet is dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
En bankdirecteuren die je rekening leegroven
Ja nou en, ik kan me daar allang niet maar aan ergeren. Toen sven Kramer problemen had was dat ook hét nieuws in Nederland terwijl er ergens in de wereld wel een oorlog was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.
Ik weet dat de UEFA boetes ( daar staat ajax er ook goed opquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
60 ruggen verhalen op die 20 jochies die het vuurwerk gooide svp
Kunnen ze iig komende jaren geen kaarten meer veroorloven
Komt voornamelijk door het goed praten denk ik. Als zij hadden aangegeven dat het een actie was waar niet goed over nagedacht was. dat zij schuld op zich nemen en aanbieden de geleden schade te vergoeden, wedden dat je dan wel in de media staat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsof bij dit soort incidenten uberhaupt interesse is vanuit de media naar een statement van supportersgroeperingen. Ja misschien een supportersvereniging. Niet zo naief he. Het gaat toch alleen maar om scoren.
gelukkig maar, strenge voetbalwet klinkt leuk, maar klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Strengere voetbalwet ben ik voor, maar dat komt er toch niet.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hier nog veel meer media-aandacht voor is dan voor die stadionbrand bij FC Groningen een jaar of 7 geleden waarbij 8 gewonden vielen en de halve tribune was afgefikt.![]()
Hoop het niet eerlijk gezegd. Vind boetes niet iets wat ten koste moet gaan van sfeer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet dat de UEFA boetes ( daar staat ajax er ook goed op) volgens mij uit de sfeerpot gehaald worden altijd, zal nu ook weer zo zijn neem ik aan.
Naja, ik ben iig voor een meldplicht voor mensen met een stadionverbod oid bij elke wedstrijd van de desbetreffende club.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gelukkig maar, strenge voetbalwet klinkt leuk, maar klopt van geen kant.
Ik weet dat ik er zelf over begin trouwens, maar heb geen zin om het verder toe te lichten
daar heb ik ook niets op tegen nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, ik ben iig voor een meldplicht voor mensen met een stadionverbod oid bij elke wedstrijd van de desbetreffende club.
Ja en als ze nou ook nog aanbieden om zelf de gesloopte stoeltjes en sanitaire voorzieningen te komen monteren verschijnt het zeker in de media. Dat past toch helemaal niet bij het de 'kijk eens hoe gek wij zijn' actie. Maargoed lekker belangrijk ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door het goed praten denk ik. Als zij hadden aangegeven dat het een actie was waar niet goed over nagedacht was. dat zij schuld op zich nemen en aanbieden de geleden schade te vergoeden, wedden dat je dan wel in de media staat?
Tegenwoordig krijg je een stadionverbod voor wildplassen in de omgeving van een stadion. Moeten die mensen zich dan ook wekelijks gaan melden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, ik ben iig voor een meldplicht voor mensen met een stadionverbod oid bij elke wedstrijd van de desbetreffende club.
Ja maar dat weet je als je zo'n actie uitvoert. Daarom vind ik het, nogmaals, raar dat er nergens wordt ingegaan op het punt waarom gekkies doelbewust ervoor kozen om de wedstrijd te saboteren. Doe het bij de opkomst en niemand lult erover.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.
Inclusief plastest dan wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je een stadionverbod voor wildplassen in de omgeving van een stadion. Moeten die mensen zich dan ook wekelijks gaan melden?
Ik dacht dat dat al zo was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Zo riep je het over jezelf af.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat weet je als je zo'n actie uitvoert. Daarom vind ik het, nogmaals, raar dat er nergens wordt ingegaan op het punt waarom gekkies doelbewust ervoor kozen om de wedstrijd te saboteren. Doe het bij de opkomst en niemand lult erover.
Dat valt wel mee. Sowieso zijn die statements vanuit de F-Side en 410 niet serieus te nemen dus waarom de media daar energie aan zou moeten verspillen is mij een regelrecht raadsel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
ik word moe van het feit dat er meer gepraat wordt over die pubers van vak 410 dan over de kut wedstrijd van ajaxquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:53 schreef stoeltafel het volgende:
Wordt nu wel beetje moe van het vuurwerk. Zo extreem was het ook weer niet alleen de timing was erg verkeerd. Doe dit voor de wedstrijd en niet op het veld en alles valt wel mee.
Ben wel benieuwd naar de straf. Denk dat er een hoop stadionverboden gaan komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:55 schreef Planga het volgende:
Eens, als je nu nog wil praten bel dan stichting korrelatie.
Misschien omdat het gaat om het imago van de club? Om de veiligheid van spelers die in het geding komt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik word moe van het feit dat er meer gepraat wordt over die pubers van vak 410 dan over de kut wedstrijd van ajax
no shit, maar media aandacht is geen straf, spoor ze op (in hoeverre dat lukt) en geef ze een stadionverbod en een fikse boete en dan nooit meer over die debielen pratenquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat het gaat om het imago van de club? Om de veiligheid van spelers die in het geding komt?
Was vak JJ. Ik stond op G en had goed uitzicht op de vertrekkende mensen... We hebben ze ook nog ff toegezongen. Het welbekende "Laat je club maar in de steek".quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.
[ afbeelding ]
Dacht dat je voor Feyenoord was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was vak JJ. Ik stond op G en had goed uitzicht op de vertrekkende mensen... We hebben ze ook nog ff toegezongen. Het welbekende "Laat je club maar in de steek".
Geschenk uit de hemel vind ik net weer iets te ver gaan. Ik vind het mislopen van de KNVB beker helemaal niet erg, maar wel de manier waarop. Gewoon niks te vertellen tegen een ploegje als PEC.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:53 schreef Tyron het volgende:
Cruijff noemt vernedering Ajax in finale 'geschenk uit de hemel'
Frank de Boer verloor zijn eerste bekerfinale als coach van Ajax (tegen FC Twente) en zondag ging het ook in zijn tweede eindstrijd in De Kuip mis. Ajax werd in Rotterdam voor schut gezet door PEC Zwolle, dat met liefst 5-1 wist te winnen van de regerend landskampioen. Johan Cruijff noemt het mislopen van de KNVB beker 'jammer', maar kan er niet al te lang om treuren.
De legendarische nummer veertien noemt de afstraffing van Ajax in zijn column in De Telegraaf zelfs een 'geschenk uit de hemel'. Hij zegt dat hij het vaak over het leerproces bij Ajax heeft gehad. "Na het derde landskampioenschap gaf ik al aan dat de club pas op 65 procent zit van wat het zou moeten zijn", legt Cruijff uit.
"Dan kan je wel blijven roepen dat dingen niet goed gaan, als Ajax de Johan Cruijff Schaal en de beker wint en dan ook nog voor de vierde keer achter elkaar de titel pakt, dan praat je toch tegen een muur aan", meent de Amsterdammer. "Daarom ben ik eigenlijk blij met de afstraffing tegen PEC. Omdat heel veel zaken nu wel duidelijker dan ooit aan de oppervlakte zijn gekomen. Een beter voorbeeld van hoe het niet moet, kan je niet bedenken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |