SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
je weet dat dat 1 iemand was die een fakkel gooide, wel wat anders dan gister als groep werd gedaan?quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende: Vak410 gooide ook al eens vuurwerk naar de eigen fans (Milan thuis) dus...
![]()
Als je niet om kan gaan met bier begin er dan ook niet aan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef RensAjacied het volgende:
Heb ik het nog niet over al het bier wat naar beneden komt van 410.![]()
En het kan nog leuker worden als de ufea zich er mee gaat bemoeien, die zullen de knvb vast en zeker adviseren ajax niet in te schrijven voor Europees voetbal. "platini: ajax wil never win the cl again"xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Lekker georganiseerd afsteken ja toch. Bivakmutsje op...quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je weet dat dat 1 iemand was die een fakkel gooide, wel wat anders dan gister als groep werd gedaan?
Al geeft het wel een mooi gezicht. Want nogmaals: PYRO
AFCA!![]()
quote:Statement F-Side
De F-Side wil het volgende statement maken nadat er overleg is geweest met hooggeplaatste jongens binnen de groep. Het vorige artikel op F-Side.nl ging meer over de reacties op het gebeuren van gisteren, waarmee er voorbij is gegaan aan de daadwerkelijke actie. Dit is niet de bedoeling geweest.
De F-Side vindt het onacceptabel dat er vuurwerk is gegooid naar de eigen spelers en wil zich met dit statement distantiėren van de actie van VAK410. Vuurwerk is top, maar niet als daar eigen spelers mee worden geraakt. Intern zal dit deze week worden opgelost. De harde kern was op het moment van gooien nog niet aanwezig in het stadion, anders had de harde kern meteen ingegrepen en daar een einde aan gemaakt.![]()
Sowieso schenken ze geen bier in de Arenaquote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet om kan gaan met bier begin er dan ook niet aan.![]()
Echt om van te kotsen jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso schenken ze geen bier in de ArenaAFCA!![]()
Beter gewoon Amstel of Heinekenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sowieso schenken ze geen bier in de Arena![]()
Dat zeiden ze eerder ook al.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh naar spelers van de tegenstander gooien is wel oke dus. Goed om te wetenquote:Nb: wij willen benadrukken dat wij het bekogelen van de eigen spelers afkeuren. Wij willen met dit stuk enkel benadrukken dat de reacties, op het gebeuren van gisteren, wat ons betreft buiten alle proporties zijn.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ferdii het volgende:
Harde kern, maar nog niet in het stadion zijn als het eerste doelpunt valt_!
![]()
Omdat het niet genoemd is maak jij dat er maar van?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh naar spelers van de tegenstander gooien is wel oke dus. Goed om te weten![]()
Allebei gewoon...ik wil wat te kiezen hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gewoon Amstel of Heineken![]()
![]()
Met buscombi heb je weinig keus he...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ferdii het volgende:
Harde kern, maar nog niet in het stadion zijn als het eerste doelpunt valt![]()
Erg slim is het niet om het zo te plaatsen iig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat het niet genoemd is maak jij dat er maar van?![]()
Dat is trouwens wel raar geregeld dan. Ik was letterlijk śśśren voor de wedstrijd al bij de Kuipquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met buscombi heb je weinig keus he...![]()
![]()
![]()
Ja, ik weet ook niet zeker of dit wel zo "toevallig" was...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel raar geregeld dan. Ik was letterlijk śśśren voor de wedstrijd al bij de Kuip![]()
![]()
Hertog Janquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gewoon Amstel of Heineken![]()
En dan niet festivalbier maar gewoon HJ
AFCA!![]()
Kwam het niet mede doordat ze gewoon zijn doorgelopen bij de controle en later weer apart zijn tegengehouden door de Polizei?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met buscombi heb je weinig keus he...AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Heb jij een andere verklaring dan hoe stompzinnig het is om als harde kern te laat te zijn voor de aftrap en sfeer maken voor de wedstrijd? En daardoor ook nog een een goal te missen?quote:hardcoholic![]()
Als je een bus bestormd en zo de fouillering wilt ontlopen doorgaans niet. Echt snugger zijn ze niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel raar geregeld dan. Ik was letterlijk śśśren voor de wedstrijd al bij de Kuip
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
overduidelijk Nog nooit met een combi naar een wedstrijd geweest jijquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:05 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heb jij een andere verklaring dan hoe stompzinnig het is om als harde kern te laat te zijn voor de aftrap en sfeer maken voor de wedstrijd? En daardoor ook nog een een goal te missen?![]()
Heeft niks met bus combi te maken. Alleen met het hip vinden om te laat aan te komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met buscombi heb je weinig keus he...
Stadion zit bij helemaal vol, maar toevallig alle harde kern niet.
Alsof ze ze expres op de laatste bus zetten
hardcoholic![]()
sure...quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft niks met bus combi te maken. Alleen met het hip vinden om te laat aan te komen.![]()
Dit zegt 410:quote:VAK410 staat honderd procent achter het gebruik van vuurwerk, maar altijd op een sfeer verhogende wijze en nimmer om onze, dan wel andere spelers in gevaar te brengen", zo vervolgt de verklaring. De schade die in De Kuip is aangebracht kost rond de 60.000 euro: het stadion zal de rekening doorsturen naar de KNVB, die de rekening vervolgens ongetwijfeld weer naar Ajax zal zendenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dacht ik al, sorryquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
vorige topic staat het hele stukWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.![]()
![]()
Ik denk KKquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.
[ afbeelding ]
AFCA!![]()
ja de uefa is gretig aan het uitdelen. De meeste boetes van de uefa vind ik belachelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
60.000 euro alsof het niets is. UEFA heeft ook al aardig wat boetes aan Ajax gegeven afgelopen twee seizoenen.
Al kregen ze ook een boete voor een spandoek dat tegen Sjeiks van City was.
[ afbeelding ]
10.000 euro![]()
Dat was J of K. En een deel van vak H ook. Dus J, H en K.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
Weten jullie trouwens welk vak hem smeerde aan de Ajax-kant? Als ik zo op de kaart kijk lijkt me dat dat vak J of H was. Ineens liep het massaal leeg. Volgens mij na de 4-1.
[ afbeelding ]![]()
Haha, ik vind je verder een irritante eikel in deze discussie maar hier moest ik wel om lachen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat was J of K. En een deel van vak H ook. Dus J, H en K.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Eikel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dat was J of K. En een deel van vak H ook. Dus J, H en K.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij J of Kquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik vond het nogal vreemd. Je club in de steek laten is zelf al bijzonder maar zeker omdat de rest van de Ajax-aanhang gewoon bleef zitten.![]()
25.000 euro + heel het vak leegquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja de uefa is gretig aan het uitdelen. De meeste boetes van de uefa vind ik belachelijk
AFCA!![]()
60 ruggen verhalen op die 20 jochies die het vuurwerk gooide svpquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:11 schreef RensAjacied het volgende:
60.000 euro alsof het niets is. UEFA heeft ook al aardig wat boetes aan Ajax gegeven afgelopen twee seizoenen.
Al kregen ze ook een boete voor een spandoek dat tegen Sjeiks van City was.
[ afbeelding ]
10.000 euro
Kunnen ze iig komende jaren geen kaarten meer veroorloven
hardcoholic![]()
Eerlijk gezegd vind ik 'm zelf ook best creatiefquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ik vind je verder een irritante eikel in deze discussie maar hier moest ik wel om lachen.quote:![]()
![]()
![]()
ook nog een boete voor een gegooid blikjequote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
25.000 euro + heel het vak leeg
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel jammer dat in geen enkel statement naar voren komt waarom ervoor gekozen is om het tijdens de wedstrijd te doen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
volgens mij is het iets anders, er zat namelijk geen groep ofzo daar geloof ik. Gewoon mensen die toevallig bij elkaar zatenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef Tchock het volgende:
Ik vond het nogal vreemd. Je club in de steek laten is zelf al bijzonder maar zeker omdat de rest van de Ajax-aanhang gewoon bleef zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: