Dat topic is ervoor om helemaal in de Foetjebol-sfeer te komen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de grap nog niet echt van dit topic.
Is weg hier.quote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
De Don![]()
Heeft Don zijn vrouw weer bezwangerd in zijn Maserati of waar hangt die baas uit?
*staanquote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef Doublepain het volgende:
GGMM en Admiraal_Anaal staat op mijn shitlist.
Allemaal Koninklijke joden fok bond vriendjesquote:
GGMM worst mod ever dat was op een gegeven moment gewoon zielig aan het wordenquote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef Doublepain het volgende:
Admiraal_Anaal ook op de mijne. Gewoon mijn topic liggen te sluiten. Ik heb in de FB van SEX hem al een paar keer van gedachten willen doen veranderen, maar dat lukt me nog niet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal Koninklijke joden fok bond vriendjes
Idd, jij snapt het Steven.quote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal Koninklijke joden fok bond vriendjes
quote:
Ik had gehoopt dat GGMM dit zou verbeteren, maar nee hoor de billenlikker doet het even voor hem.quote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*staan
Het is te merken dat je op de Chinese cursus zit.
Hij had ruzie met GGMM toch?quote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zinkende schip verlaten is soms de beste optie.
Ik heb ook een poging gedaan.quote:Op maandag 21 april 2014 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Admiraal_Anaal ook op de mijne. Gewoon mijn topic liggen te sluiten. Ik heb in de FB van SEX hem al een paar keer van gedachten willen doen veranderen, maar dat lukt me nog niet.
GGMMquote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had ruzie met GGMM toch?
Ze gingen op een gegeven moment elkaars posts editten
Je bent zelf een billenlikker. Je hoeft de laatste veegjes poep ook niet weg te vegen van je mond.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat GGMM dit zou verbeteren, maar nee hoor de billenlikker doet het even voor hem.
Mijn dank weer, je hebt DE WERELD weer een stukje verbetert.
Watquote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu een roddel de wereld in probeert te helpen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik begeef me niet in het riool. Laat ze lekker zelf achter de schermen elkaar bitch claps uitdelen. Als je op een gegeven moment flink rooie wangetjes ziet bij ze, dan weet je dat het mis is.quote:Op maandag 21 april 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM die maar blijft hameren op zijn gelijk, ging geheel tegen het beleid in dat Drizzt, Karina en Don maar moesten goedpraten terwijl ze wisten dat GGMM fout zat.quote:
Ik was er donderdag. Ga je ook naar Awake festival?quote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef SjaakBauer het volgende:
1 ding moet ik die jodenstad wel meegeven, Awakenings was een kankermooi feestje.
Alleen maar omdat hij zwart is en een Feyenoorder.quote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
GGMM die de Don heeft weggejaagd.
Racist.
In het Feyenoord-topic was dat paar maanden geleden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je nu een roddel de wereld in probeert te helpen.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik begeef me niet in het riool. Laat ze lekker zelf achter de schermen elkaar bitch claps uitdelen. Als je op een gegeven moment flink rooie wangetjes ziet bij ze, dan weet je dat het mis is.
En omdat hij in België woont. Het is allemaal te triest voor woordenquote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij zwart is en een Feyenoorder.
Was ik toen online?quote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM die maar blijft hameren op zijn gelijk, ging geheel tegen het beleid in dat Drizzt, Karina en Don maar moesten goedpraten terwijl ze wisten dat GGMM fout zat.
Leukquote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM die maar blijft hameren op zijn gelijk, ging geheel tegen het beleid in dat Drizzt, Karina en Don maar moesten goedpraten terwijl ze wisten dat GGMM fout zat.
Kwalijke zaak.quote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic was dat paar maanden geleden.
Toen heeft GGMM uiteindelijk zijn post wel weer teruggezet maar er werd wel e.e.a weggehaald omdat het getrol te obvious was.
Ik was zaterdag. Rare avondquote:Op maandag 21 april 2014 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was er donderdag. Ga je ook naar Awake festival?
Dit dus. Mobiel en zoeken is kutquote:
Ik een Wilders aanhanger watquote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent toch een Wilders aanhanger? Of was dat nou Stijn.
Awake festival is ook techno he. Ik ga dit jaar naar de zwarte crossquote:Op maandag 21 april 2014 23:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik was zaterdag. Rare avondNope,ga deze zomer sowieso nog Dominator, Decibel, Nightmare en aantal technofeestjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |