SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helpmefok
GGMMWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Indrukwekkend, maar het zou pas echt indrukwekkend zijn als je bij de lokale driehoek werkte.quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit niet mijn forum is zeg anders had jij nu een note gehad meneertje!
Waar ben je mod eigenlijk?quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat dit niet mijn forum is zeg anders had jij nu een note gehad meneertje!
Wie zegt dat ik geen Ahmed heet?quote:Op maandag 21 april 2014 23:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ahmed kan de dag erop komen schoonmaken! Of stylo
Welks?quote:
Niet eens CRE.quote:
Ikquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar ben je mod eigenlijk?
[..]
Wie zegt dat ik geen Ahmed heet?
Gaat niet gebeuren.quote:
deze zin loopt niet helemaal dpquote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das gay, sowieso willen mod zijn is behoorlijk triest.
zal even voor je kijkenquote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet eens CRE.
Wanneer word ik eigenlijk blauw weet jij dat toevallig
Ik offer mij op voor het welzijn van users op dit forum en je slaat dan zo'n toon tegen mij aan... Jammer dit.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das gay, sowieso willen mod zijn is behoorlijk triest.
Het zijn allemaal vrienden van GGMM. Alle overheidsinstanties hebben contacten met GGMM. Het gaat ons allemaal insluiten.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil graag NSBen en dit maakt het gemakkelijker.
Oké. Daar mag ik al een poosje niet meer komen.quote:
Daar refereerde ik ook aan gezien je TT.quote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Daar mag ik al een poosje niet meer komen.
Allemaal kkflikkersquote:
Ik snap de grap nog niet echt van dit topic.quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Pascalus het volgende:
WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1
wereldtopic
Pelle in the Sun.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Pascalus het volgende:
WK / Het sfeervolle Beljoe Horizontje topic #1
wereldtopic
Ah oké. Je bent scherp Rens. Doe je goed schurk.quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar refereerde ik ook aan gezien je TT.
Dat jij hem niet gelijk snaptequote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah oké. Je bent scherp Rens. Doe je goed schurk.
Jij hebt nog niet de leeftijd om dat te snappen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap de grap nog niet echt van dit topic.
De Donquote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit.
Behalve Don (RIP), Typisch en LR.
Ik heb teveel gezopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |