abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139129200
Welkom in de enige echte BNW SC!

Om je hier welkom te heten heeft onze eigen Insomnia_ een prachtige rap geschreven:

"Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé

Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw

Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar

We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd

De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin

Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult

Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC"

En essnhills heeft er een mooie dichttekst aan toegevoegd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doe gezellig met ons mee *O* *G* *O*

Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi

Nog niet veel over te zeggen haha

[ afbeelding ]

De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna :D
Wel mooi uitgerekt.

[ afbeelding ]

Beetje relaxen

[ afbeelding ]

Kanaries!

[ afbeelding ]
En hier weer verder
Groot fan van User Wotte
pi_139129361
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur

ja ik trek het mij echt veel te veel aan
Groot fan van User Wotte
pi_139129745
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:

Begrijpelijk .
pi_139130676
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Begrijpelijk .
ja jij wel leuke paas gehad
Groot fan van User Wotte
pi_139131179
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 22:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja jij wel leuke paas gehad
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldig ;)

Heb wel aan je gedacht hoor, en vond het echt klote voor jou en alle andere supporters. Die hebben er ook geen belang bij dat een stel kloteklappers vuurwerk gooien en het dus voor iedereen verpesten.
pi_139131260
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:

joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd erger ;)
pi_139131508
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:

[..]

joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd erger ;)
mwa

gingen op onze bek tegen salzburg

staan voor lul tegen pec

en hebben debielen als supporter

tja bij psv is iedereen het

maar ajax is toch anders
Groot fan van User Wotte
pi_139131555
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldig ;)

Heb wel aan je gedacht hoor, en vond het echt klote voor jou en alle andere supporters. Die hebben er ook geen belang bij dat een stel kloteklappers vuurwerk gooien en het dus voor iedereen verpesten.
Leuk zeg!

Was het er wel een beetje knap weer voor dan?

Tja..

Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
Groot fan van User Wotte
pi_139131889
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Leuk zeg!

Was het er wel een beetje knap weer voor dan?

Tja..

Ja was prachtig weer. Ben lekker bijgekleurd.

Kan me voorstellen dat je er nog steeds boos om bent. Wat een voor schutting.
pi_139131929
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
toch kampioen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_139132039
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

toch kampioen
ajax-onwaardig team

ik wil geen huldiging
Groot fan van User Wotte
pi_139132064
quote:
99s.gif Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ajax-onwaardig team

ik wil geen huldiging
Het gaat niet beter worden, eredivisie opdoeken.
  Moderator maandag 21 april 2014 @ 23:13:06 #13
249559 crew  Lavenderr
pi_139132086
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

toch kampioen
Maar ik begrijp Tjacka wel. Een paar mafklappers gooien dat vuurwerk en meteen deugt er niks meer van de supporters. En dat klopt natuurlijk niet.

Gelukkig volgende week kampioen wat jij zegt, dat zal het leed enigszins verzachten.
  Moderator maandag 21 april 2014 @ 23:17:26 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_139132277
En nu ga ik pitten. Ben nog rozig van gisteren. En morgen weer aan de bak.

Truste en tot morgen :z
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 10:05:19 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_139138636
Goeiemorgen :W

Feest vandaag want Blaadjes is jarig *O*

Hartelijk gefeliciteerd B en een heel fijne dag gewenst :*
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 16:11:18 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_139148829
:Z
pi_139150610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
:Z
goeiemiddag lavje
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 17:08:04 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_139150673
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef hENKIE8 het volgende:

[..]

goeiemiddag lavje
Hey Henk ;) . Hoe is het?
pi_139151257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey Henk ;) . Hoe is het?
goed hoor dankje. Net thuis van werk, beetje tv kijken. (is niks op) En met jou?
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 18:06:22 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_139152399
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef hENKIE8 het volgende:

[..]

goed hoor dankje. Net thuis van werk, beetje tv kijken. (is niks op) En met jou?
Goed, dankje. Ben het weekend naar Nunspeet geweest en daar de Ronde Huis-route gelopen. Wat een schitterende omgeving daar zeg.

pi_139152575
Gefeli Blaadjes! *O*
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 18:21:15 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_139152659
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:16 schreef Scrummie het volgende:
Gefeli Blaadjes! *O*
Hey Scrum ;) Ik zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:23:03 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139152693
*O* gefelciteerd blaadjes.

mooie swap foto lavje :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:23:55 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139152710
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey Scrum ;) Ik zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
:) blijven er weinig over dan :P
pi_139152745
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He lavje :). Yep, dat is ook al weken bekend bij Heracles en de gemeente. Ik volg dat gedoe natuurlijk een beetje, en de hypocrisie straalt er vanaf; aantal weken terug moest Feyenoord op bezoek, en 'wij' zitten altijd los daar in het stadion, dus in vakken van thuissupporters. Werd er groots aangekondigd dat iedereen bij poort gecontroleerd werd op ID, en kwam je niet uit Almelo of omstreken, werd je op de trein richting Rotterdam gezet. Nu heeft Heracles vorige week, toen bekend werd dat er een record aantal supporters van hun hun kaartje op Marktplaats had gezegd, een persbericht de deur uitgedaan dat zij als 'gastvrije club' iedereen welkom heten op het voetbalfeest dat Heracles - Ajax zou moeten worden :'). Komen ze nu van terug; nu word iedereen als nog stevig gefouilleerd en dergelijke, maar nog geen check op woonplaats. Dat doen ze alleen bij Feyenoorders.

Kut club, dat Heracles.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 18:31:48 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_139152893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef theguyver het volgende:
*O* gefelciteerd blaadjes.

mooie swap foto lavje :D
Ben je weer een beetje opgeknapt Guyvie?

Ja mooi is het daar he? Kun je nagaan hoe mooi het is als die rododendron bloeit. Ga binnenkort terug om dat te zien.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 18:32:47 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_139152913
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

He lavje :). Yep, dat is ook al weken bekend bij Heracles en de gemeente. Ik volg dat gedoe natuurlijk een beetje, en de hypocrisie straalt er vanaf; aantal weken terug moest Feyenoord op bezoek, en 'wij' zitten altijd los daar in het stadion, dus in vakken van thuissupporters. Werd er groots aangekondigd dat iedereen bij poort gecontroleerd werd op ID, en kwam je niet uit Almelo of omstreken, werd je op de trein richting Rotterdam gezet. Nu heeft Heracles vorige week, toen bekend werd dat er een record aantal supporters van hun hun kaartje op Marktplaats had gezegd, een persbericht de deur uitgedaan dat zij als 'gastvrije club' iedereen welkom heten op het voetbalfeest dat Heracles - Ajax zou moeten worden :'). Komen ze nu van terug; nu word iedereen als nog stevig gefouilleerd en dergelijke, maar nog geen check op woonplaats. Dat doen ze alleen bij Feyenoorders.

Kut club, dat Heracles.
Dat is toch belachelijk :?
pi_139153009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch belachelijk :?
Mijn conclusie ook :).

Maar goed, het hele supporter gebeuren gaat zo vaak mis, dan weer door idioten die zich niet gedragen, dan weer door onkunde en onwetendheid bij justitie en gemeenten. Kan allemaal veel gemoedelijker dan dat het nu gaat, en zonder gezeur nog ook. Al heeft een groepje Ajacieden dat van het weekend weer eens duidelijk niet aangetoond. Zo jammer..
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 18:50:00 #29
249559 crew  Lavenderr
pi_139153394
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Mijn conclusie ook :).

Maar goed, het hele supporter gebeuren gaat zo vaak mis, dan weer door idioten die zich niet gedragen, dan weer door onkunde en onwetendheid bij justitie en gemeenten. Kan allemaal veel gemoedelijker dan dat het nu gaat, en zonder gezeur nog ook. Al heeft een groepje Ajacieden dat van het weekend weer eens duidelijk niet aangetoond. Zo jammer..
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?
pi_139153440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?
Goeieavond, Lav, hoest?

Die jongens hebben een IQ van 70, denk niet dat ze iets beseffen. Nahja, dat PEC Europa in gaat dan. :P
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 19:00:55 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_139153742
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goeieavond, Lav, hoest?

Die jongens hebben een IQ van 70, denk niet dat ze iets beseffen. Nahja, dat PEC Europa in gaat dan. :P
Hey Mata! IQ of drank en drugs?
pi_139153879
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey Mata! IQ of drank en drugs?
Goed punt, dat laatste zeker.

Ik ben weer weg, kwam even buurten, maar moet nog wat werken voor mijn geld.

Goeie avond in ieder geval!
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 19:05:10 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_139153923
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed punt, dat laatste zeker.

Ik ben weer weg, kwam even buurten, maar moet nog wat werken voor mijn geld.

Goeie avond in ieder geval!
Werk ze Mata en tot gauw weer ;)
pi_139154320
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.

Stoort mij wel een beetje in de hele maatschappelijke discussie dat vuurwerk bij voetbal per definitie niet moet kunnen en daar ben ik het niet mee eens. Mits je het op de tribune's houd is er niets machtigers te zien dan een hele zijde vol met bengaalse fakkels, en daar gaat het nou net mis bij die gasten uit Amsterdam, die voeren het te ver door, willen te graag die 'ultra' uitstraling hebben. Moeten ze niet doen, is niet onze sfeer, past niet bij Nederland. Support je team gewoon, doe dat met vuurwerk, maar in je vak, zing om het supporten van je team, niet om het zingen, moedig je team aan, om je team, niet om maar cool te doen. En ga helemaal niet naar een voetbalwedstrijd met een capuchon, doeken voor je ogen en mond, etc. Slaat nergens op. Sta je alleen maar voor gek.

Zoals het hoort:

130531_17650_00017901_450_300.JPG?rand=946069741
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:16:24 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139154432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.

Stoort mij wel een beetje in de hele maatschappelijke discussie dat vuurwerk bij voetbal per definitie niet moet kunnen en daar ben ik het niet mee eens. Mits je het op de tribune's houd is er niets machtigers te zien dan een hele zijde vol met bengaalse fakkels, en daar gaat het nou net mis bij die gasten uit Amsterdam, die voeren het te ver door, willen te graag die 'ultra' uitstraling hebben. Moeten ze niet doen, is niet onze sfeer, past niet bij Nederland. Support je team gewoon, doe dat met vuurwerk, maar in je vak, zing om het supporten van je team, niet om het zingen, moedig je team aan, om je team, niet om maar cool te doen. En ga helemaal niet naar een voetbalwedstrijd met een capuchon, doeken voor je ogen en mond, etc. Slaat nergens op. Sta je alleen maar voor gek.

Zoals het hoort:

[ afbeelding ]
Vind vuurwerk ook wel wat minder, vaak genoeg in VAK-P gezeten dat ik 1/4 van de wedstrijd niet zag door de rook.
pi_139154550
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Vind vuurwerk ook wel wat minder, vaak genoeg in VAK-P gezeten dat ik 1/4 van de wedstrijd niet zag door de rook.
Twente kan ik niet echt over oordelen, maar bij ons is 't altijd bij opkomst spelers, en bij belangrijke goals ofzo (finale wedstrijden) en dan trekt alle rook altijd zo weer weg, of zijn er te weinig fakkels om überhaupt zicht te belemmeren.
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 19:22:07 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_139154687
quote:

[..]

Zoals het hoort:

[ afbeelding ]
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.

Dit blijf ik echt kippenvel vinden
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:23:36 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139154760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.

_O_ the proclaimers _O_
pi_139154988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Schitterend _O_

Schotten kunnen het wel!

< deze is mooier als voor mijn edit ;) _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 19:34:53 ]
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:17:53 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_139160077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Schitterend _O_

Schotten kunnen het wel!

< deze is mooier als voor mijn edit ;) _O_
Geweldig _O_
pi_139160455
quote:

[..]

Zoals het hoort:

[ afbeelding ]

Amen.
Groot fan van User Wotte
pi_139160560
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Amen.
De Tjack _O_. Beetje opgeknapt gozer?
pi_139160629
Groot fan van User Wotte
pi_139160664
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De Tjack _O_. Beetje opgeknapt gozer?
nee ;(

geen zin in zondag weet niet wat ik moet
Groot fan van User Wotte
pi_139160733
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

nee ;(

Gewoon blij zijn met een waarschijnlijk kampioenschap joh, wat kan jou dat volk van 410 nou schelen. Nog even genieten van een kampioenschap, vierde oprij (!), lekker trots zijn, even schreeuwen dat jullie de beste zijn als je wat teveel op hebt, en toeleven naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, waarbij jullie weten wat je moet doen tegen Red Bull Salzburg (en PEC) ;).
pi_139161044
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gewoon blij zijn met een waarschijnlijk kampioenschap joh, wat kan jou dat volk van 410 nou schelen. Nog even genieten van een kampioenschap, vierde oprij (!), lekker trots zijn, even schreeuwen dat jullie de beste zijn als je wat teveel op hebt, en toeleven naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, waarbij jullie weten wat je moet doen tegen Red Bull Salzburg (en PEC) ;).
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbij

niks meer om het seizoen te redden maar gewoon klaar

kunnen we gaan toeleven naar het wk

ik heb mijn wortelpak al besteld
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 21:48:06 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_139161641
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

nee ;(

Wat Scrum zegt.
Not all is lost.

:*
pi_139161694
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hahaha, pics! Als ie binnen is dan. Doe aan die ongein niet mee. Vind dat wortel gedoe nog erger als dat ultra geneuzel.
pi_139162001
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hahaha, pics! Als ie binnen is dan. Doe aan die ongein niet mee. Vind dat wortel gedoe nog erger als dat ultra geneuzel.
dit was ook een grap

heb niks met het wk
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:18:39 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139166930
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:D
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 09:47:40 #51
249559 crew  Lavenderr
pi_139173439
Blijft een leuk nummer ;)

Ook goedemorgen! *O*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 23 april 2014 @ 10:05:07 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139173452
moge :W
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:31:31 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_139192320
Iedereen voetbal kijken ?
pi_139192433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Iedereen voetbal kijken ?
zometeen, word topshow _O_
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:37:20 #56
249559 crew  Lavenderr
pi_139192557
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

zometeen, word topshow _O_
Ja, is wel spannend he?
Wie denk jij dat er gaat winnen?
pi_139192569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, is wel spannend he?
Wie denk jij dat er gaat winnen?
hopelijk real, denk 2-1 of 3-1 voor real.
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:40:02 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_139192691
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

hopelijk real, denk 2-1 of 3-1 voor real.
Denk ik ook :Y

Hoe is het Inso, bevalt het werkende leven je goed?
pi_139192924
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk ik ook :Y

Hoe is het Inso, bevalt het werkende leven je goed?
ja redelijk, beetje saai soms maar verder wel goed
pi_139192977
met jou alles goed
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:48:17 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_139193101
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
met jou alles goed
Het salaris maakt veel goed he?

Ja wel goed hoor. Heb leuk weekend gehad ;)
pi_139193142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het salaris maakt veel goed he?

Ja wel goed hoor. Heb leuk weekend gehad ;)
Ja dat wel, heb vliegtickets USA geboekt _O_
Druk op het werk deze week, veel zieken ;(

wat heb je gedaan
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 20:54:48 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_139193398
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja dat wel, heb vliegtickets USA geboekt _O_
Druk op het werk deze week, veel zieken ;(

wat heb je gedaan
Dus het gaat dóór de US of A *O*

Kom ik aankakken met mijn weekendje Nunspeet :X
pi_139193490
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus het gaat dóór de US of A *O*

Kom ik aankakken met mijn weekendje Nunspeet :X
ja :)
is eigenlijk voorlopig toch eerste en laatste kans om verre reis te maken, straks studentenleef enzo en dan toch geen geld.

En nu nog weinig lasten :@
  Moderator woensdag 23 april 2014 @ 21:01:50 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_139193700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ja :)
is eigenlijk voorlopig toch eerste en laatste kans om verre reis te maken, straks studentenleef enzo en dan toch geen geld.

En nu nog weinig lasten :@
Ja, als je zoiets wilt doen moet je het nu doen. Tof zeg _O_
Wanneer ga je? En welke route ga je doen?

Maar kijk, hier is het ook mooi he?
pi_139203204
http://www.dailymail.co.u(...)ich-businessmen.html
:r

-be wealthy American businessman
>show off your wealth by spending money on luxuries, extravagant parties, and philanthropic efforts

-be wealthy European businessman
>show off your wealth by spending money on luxuries, extravagant parties, and philanthropic efforts

-be wealthy Chinese businessman
>show off your wealth by illegally purchasing endangered species and killing them

Sowieso rijke gasten :')
pi_139203253
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Sowieso rijke gasten :')
Dit riekt naar jaloezie :)
pi_139203310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja heb wel route zal hem binnenkort wel keer posten als ik heb weer een keer uitstippel op google maps nu beetje te me voor ;(
  donderdag 24 april 2014 @ 08:57:31 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139205438
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:) Mooi hoor.

goeie morgen peeps :W
pi_139207259
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja heb wel route zal hem binnenkort wel keer posten als ik heb weer een keer uitstippel op google maps nu beetje te me voor ;(
Ik wacht rustig af ;)
pi_139207271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 08:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

:) Mooi hoor.

goeie morgen peeps :W
Morgen :W
  donderdag 24 april 2014 @ 10:13:48 #72
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139207417
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Morgen :W
hoi lavje..
wat vind je van mijn motivatie voor zzondag :P

en dit shirt trek ik aan :P
pi_139207474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

hoi lavje..
wat vind je van mijn motivatie voor zzondag :P
[ afbeelding ]

en dit shirt trek ik aan :P
[ afbeelding ]
Die leus zal zeker sommige mensen aanspreken :X

Tof shirt ^O^
  donderdag 24 april 2014 @ 10:18:04 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139207550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die leus zal zeker sommige mensen aanspreken :X

Tof shirt ^O^
:D Oudje, maar goed zag m net liggen en dacht heeeeeeey, dat trekken we aan.
Hoop alleen dat mijn verkoudheid dan 100% over is, deed gister ff 5km en ging bijna van mijn stokje.
pi_139207955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D Oudje, maar goed zag m net liggen en dacht heeeeeeey, dat trekken we aan.
Hoop alleen dat mijn verkoudheid dan 100% over is, deed gister ff 5km en ging bijna van mijn stokje.
Dat is idd best link hoor Guyv, dat moet je niet onderschatten. Als het zondag nog niet helemaal over is moet je het echt niet doen.
  donderdag 24 april 2014 @ 12:35:40 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139211030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is idd best link hoor Guyv, dat moet je niet onderschatten. Als het zondag nog niet helemaal over is moet je het echt niet doen.
komt goed hoor is al behoorlijk afgezwakt net 7 km gedaan zonder al te veel problemen :)
pi_139211054
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

komt goed hoor is al behoorlijk afgezwakt net 7 km gedaan zonder al te veel problemen :)
Oh gelukkig maar. Dan kan het doorgaan zondag *O*
  donderdag 24 april 2014 @ 12:38:52 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139211107
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh gelukkig maar. Dan kan het doorgaan zondag *O*
*O* zin aan :Y
  donderdag 24 april 2014 @ 12:39:42 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139211130
pi_139211141
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

*O* zin aan :Y
Logisch! Je hebt er zo lang voor getraind en je uiterste best gedaan, dat wordt geweldig :Y
pi_139211954
:W
Werewolf
pi_139214894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:11 schreef sararaats het volgende:
Ben je weer helemaal opgeknapt?
pi_139222225
Hagel en onweer :o
  donderdag 24 april 2014 @ 18:50:40 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139222316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
Hagel en onweer :o
Vet he :D
was net op tijd van mijn dak af..
  donderdag 24 april 2014 @ 18:51:23 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139222340
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:{ lol ze komen hier wel vaker posten alleen smiley en ze zijn weer pleite :o
pi_139222845
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ lol ze komen hier wel vaker posten alleen smiley en ze zijn weer pleite :o
Ja, het is weleens drukker geweest hier.
Ach ja, eb en vloed he :P
pi_139226466
He inso, wat kost zo'n grapje nou dan? rondreisje USA?

Hoi iedereen trouwens *O*
  donderdag 24 april 2014 @ 20:32:26 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139226564
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef Scrummie het volgende:

:W hoi scrum.

@lavje denk dat maandag wel weer stormloopt :{
pi_139236628
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

:W hoi scrum.

@lavje denk dat maandag wel weer stormloopt :{
Heb ook zo'n donkerbruin vermoeden Guyvie.
pi_139236676
quote:

Hoi Scrum en tegelijkertijd truste Scrum . Ik moet gaan slapen want mijn ogen vallen dicht.
Morgen verder praten :z
pi_139237992
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bwah niet helemaal, het is kortsluiting in m'n hoofd en dan kan ik beter wegblijven.
Werewolf
pi_139238430
quote:
Ligt eraan wat je er aan uit wilt geven :+
pi_139243239
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi Scrum en tegelijkertijd truste Scrum . Ik moet gaan slapen want mijn ogen vallen dicht.
Morgen verder praten :z
Truste Lavje, en tegelijkertijd goeiemorgen ;). Vanavond VI VRIJDAG _O_ *O*

Lekker geslapen?
pi_139243252
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je er aan uit wilt geven :+
Hehe, maar hoe zie ik dat voor me? Ga je van motel naar motel? En hoe lang ga je?
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:16:56 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139244052
het is Vrijdag *O* Koningsnacht daar hoort natuurlijk een echt nederlands lliedje bij!!!

hoopte ooit dat dit ons volkslied zou worden :@
pi_139244365
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:16 schreef theguyver het volgende:
het is Vrijdag *O* Koningsnacht daar hoort natuurlijk een echt nederlands lliedje bij!!!

hoopte ooit dat dit ons volkslied zou worden :@
Als je vannacht bij Sante (in Enschede) komt zie je m'n ex ;). Staat daar achter de bar vannacht.
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 10:45:58 #97
249559 crew  Lavenderr
pi_139244742
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Truste Lavje, en tegelijkertijd goeiemorgen ;). Vanavond VI VRIJDAG _O_ *O*

Lekker geslapen?
Ja, maar te kort. En nu druk. Blij als het kwart over vijf is en het weekend begint *O*
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 10:46:30 #98
249559 crew  Lavenderr
pi_139244756
Goeiemorgen lui en knap :W
pi_139244821
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar te kort. En nu druk. Blij als het kwart over vijf is en het weekend begint *O*
Toe leven naar het weekend dus _O_.

Voor mij is het een heerlijke stressweek. Woensdag crashte onze server in Amsterdam, onze serverboer kon maar geen oplossing vinden, tot aan woensdag avond. Alles weer in de lucht, ik blij, want was gister dagje vrij om met nichtje naar dierentuin te gaan. Word ik gisterochtend vroeg wakker; telefoon. Weer storing. God, wat was ik pissig haha.. Maar idd, straks weekend _O_
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 10:56:18 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_139245027
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Toe leven naar het weekend dus _O_.

Voor mij is het een heerlijke stressweek. Woensdag crashte onze server in Amsterdam, onze serverboer kon maar geen oplossing vinden, tot aan woensdag avond. Alles weer in de lucht, ik blij, want was gister dagje vrij om met nichtje naar dierentuin te gaan. Word ik gisterochtend vroeg wakker; telefoon. Weer storing. God, wat was ik pissig haha.. Maar idd, straks weekend _O_
En nu doet alles het weer? Kun je nagaan hoe afhankelijk we zijn van internet :o

Was mooi weer gisteren voor dagje dierentuin. Ben je nu niet geweest vanwege de storing? Wat zal je nichtje teleurgesteld geweest zijn -O-
  vrijdag 25 april 2014 @ 11:03:06 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139245195
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Als je vannacht bij Sante (in Enschede) komt zie je m'n ex ;). Staat daar achter de bar vannacht.
Zit vanavond in Almere of all places, bruiloft :{
pi_139245306
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nu doet alles het weer? Kun je nagaan hoe afhankelijk we zijn van internet :o

Was mooi weer gisteren voor dagje dierentuin. Ben je nu niet geweest vanwege de storing? Wat zal je nichtje teleurgesteld geweest zijn -O-
Ja, gister ochtend was alles weer in werking gelukkig. Veel boze klanten gesproken, etc. Nu op zoek naar een betrouwbare partner in plaats van die partij in Amsterdam.

Ben wel gewoon naar Dierentuin geweest gelukkig, idd heerlijk weer :).
pi_139245314
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zit vanavond in Almere of all places, bruiloft :{
Ai :(. Maar da's ook leuk! Althans. Soms. :P
  vrijdag 25 april 2014 @ 11:13:37 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139245460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ai :(. Maar da's ook leuk! Althans. Soms. :P
Ja dat zeker, maar ik MOET vanavond thuis zijn dus hoop dat ik dat allemaal red, ik haat de OV ik haat het haat het haat het!!! :(
pi_139246614
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dat zeker, maar ik MOET vanavond thuis zijn dus hoop dat ik dat allemaal red, ik haat de OV ik haat het haat het haat het!!! :(
Dat word geen latertje dus op die bruiloft als je met OV naar huis moet :(
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 13:05:59 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_139248480
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, gister ochtend was alles weer in werking gelukkig. Veel boze klanten gesproken, etc. Nu op zoek naar een betrouwbare partner in plaats van die partij in Amsterdam.

Ben wel gewoon naar Dierentuin geweest gelukkig, idd heerlijk weer :).
Ah gelukkig maar. Was anders ook zo sneu voor die kleine meid.

Zo de helft van de vrijdag zit er weer op.

Nog ff volhouden. Koffie c_/
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 13:06:34 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_139248495
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het is geen pretje, het OV.
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:09:58 #108
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139248589
quote:
13s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is geen pretje, het OV.
nope echt fubar
:{
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 13:15:36 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_139248761
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

nope echt fubar
:{
Wat betekent dat?
pi_139249111
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah gelukkig maar. Was anders ook zo sneu voor die kleine meid.

Zo de helft van de vrijdag zit er weer op.

Nog ff volhouden. Koffie c_/
Koffie is onze life saver op de vrijdag ;).
pi_139249116
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat betekent dat?
Fucked Up Beyond All Recognition.
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 13:37:58 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_139249428
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Koffie is onze life saver op de vrijdag ;).
Zeg dat.
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 13:38:22 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_139249441
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Fucked Up Beyond All Recognition.
Ah, weer wat geleerd . Als ik jou toch niet had O+
pi_139249612
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 09:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hehe, maar hoe zie ik dat voor me? Ga je van motel naar motel? En hoe lang ga je?
Nee, met airbnb.
Kun je echt keigoedkoop dingen huren soms van andere mensen.
Appartementen enzo. En vaak ook keuken enzo erbij, wat opzich ook wel chill is dat je zelf kan koken.

en niet duur :7

en 6 weken _O_
pi_139249623
Ik heb vandaag vrij maar moet morgen werken 8-17 ;(
pi_139249827
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, weer wat geleerd . Als ik jou toch niet had O+
Andersom ook O+
pi_139249849
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee, met airbnb.
Kun je echt keigoedkoop dingen huren soms van andere mensen.
Appartementen enzo. En vaak ook keuken enzo erbij, wat opzich ook wel chill is dat je zelf kan koken.

en niet duur :7

en 6 weken _O_
Vet man, ik wil ook :(. Mag ik vragen wat je er ongeveer aan kwijt bent? Of vertel je dat liever niet?
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 15:55:05 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_139253278
vrijdagmiddag

*O* *O*
  vrijdag 25 april 2014 @ 16:33:20 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139254374
Zo onderweg, had ik al gezegd dat ik een hekel heb aan ov
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 20:37:46 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_139260967
Scrum! VI! *O*
pi_139262497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Scrum! VI! *O*
YEAH! Alleen schakel ik weer eens later in ;(. Opnieuw server probs at werk, dus zat tot 20:00 alles na te lopen, toen opgelost, snel wezen hardlopen, spring nu de douch onder en dan zet ik 'm aan (opgenomen, dus vanaf het begin genieten jaja _O_ *O*) (lief dagboek)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2014 21:25:04 ]
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 21:33:52 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_139262782
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

YEAH! Alleen schakel ik weer eens later in ;(. Opnieuw server probs at werk, dus zat tot 20:00 alles na te lopen, toen opgelost, snel wezen hardlopen, spring nu de douch onder en dan zet ik 'm aan (opgenomen, dus vanaf het begin genieten jaja _O_ *O*) (lief dagboek)
Het is best een topshow Scrum. Enjoy!
pi_139263516
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is best een topshow Scrum. Enjoy!
Thanks! Gaat nu beginnen! :D
pi_139270504
ZONDAG HULDIGING

KAMPIOENNNUUUUUUUUUUHH

OOOH OOH OOHH

VOOOR AJAX AMSTERDAM

NIEMAND KAN ONS STOPPEN

ZWOLLE GAAT ERAAN

gr gr

jullie vak410boy tjacka
Groot fan van User Wotte
pi_139271136
French mum named Alic Aïda barred from US

Murica _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 26-04-2014 03:15:39 ]
pi_139271166
quote:
Ho es even. Homeland Security heeft hier een levensgrote aanslag verijdeld. :{w

pi_139271284
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 april 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ho es even. Homeland Security heeft hier een levensgrote aanslag verijdeld. :{w
denk je? :P
pi_139272050
Hoi! Gaan jullie nog participeren in het eren van 's lands vetste uitkeringstrekker? :T Ik ga zo naar de rommelmarkt..

En Murrica.. Pfff.. Barbaars land dat middeleeuwse heksenjacht methodes toepast, zonder proces om de waarheid omtrent onzichtbare terroristen te achterhalen. Kun je iets anders verwachten?
pi_139272355

Ik ben vrolijk want de vogeltjes fluiten.

Nog steeds een kortsluiting en dat in combinatie met dromen over drones en cameraatjes geeft het een serieuze knal.

Daarom kom ik sporadisch langs
Werewolf
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 10:43:43 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_139273552
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 08:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi! Gaan jullie nog participeren in het eren van 's lands vetste uitkeringstrekker? :T Ik ga zo naar de rommelmarkt..

En Murrica.. Pfff.. Barbaars land dat middeleeuwse heksenjacht methodes toepast, zonder proces om de waarheid omtrent onzichtbare terroristen te achterhalen. Kun je iets anders verwachten?
Het meest barbaarse land van de wereld :') er zijn geen ergere :X
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 10:45:01 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_139273590
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 10:48:00 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_139273647
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 april 2014 02:07 schreef Tjacka het volgende:
ZONDAG HULDIGING

KAMPIOENNNUUUUUUUUUUHH

OOOH OOH OOHH

VOOOR AJAX AMSTERDAM

NIEMAND KAN ONS STOPPEN

ZWOLLE GAAT ERAAN

gr gr

jullie vak410boy tjacka
Oeh Tjack, je krijgt speciale behandeling
http://www.nu.nl/binnenla(...)ax-fans-vak-410.html
pi_139273861
ik heb goed nieuws!!!

in november word ik voor de zesde keer tante. m'n schoonzus is zwanger van haar 2de kindje.
Werewolf
  zaterdag 26 april 2014 @ 12:35:25 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139275922
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:59 schreef sararaats het volgende:
ik heb goed nieuws!!!

in november word ik voor de zesde keer tante. m'n schoonzus is zwanger van haar 2de kindje.
*O* gefeliciteerd
ik ga weer de rommelmarkt plunderen
:P
pi_139280718
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 april 2014 02:07 schreef Tjacka het volgende:
ZONDAG HULDIGING

KAMPIOENNNUUUUUUUUUUHH

OOOH OOH OOHH

VOOOR AJAX AMSTERDAM

NIEMAND KAN ONS STOPPEN

ZWOLLE GAAT ERAAN

gr gr

jullie vak410boy tjacka
moest lachen
pi_139280746
weekend tot maandagavond _O_
rustige week, maar 20 uur werken.
laatste weken bijna elke week rond de 50 :')

alles goed hire
pi_139280760
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

moest lachen
Ik ook. Maar Tjack, gefeliciteerd alvast man.
pi_139280774
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ook. Maar Tjack, gefeliciteerd alvast man.
ik houd hoop
pi_139280866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ik houd hoop
Valse hoop gozer. Heracles laat zich morgen afslachten door ajax. Is vooropgezet, want ajax moet er weer goed op komen bij media; dus die winnen daar morgen met 0-6 ofzo, supporters op tribunes van heracles vieren feest, heracles zijn toch halve joden dus die vieren mee, grootste voetbalfeest ooit in almelo, zie je wel dat het kan, kijk naar feyenoord, die kunnen hier niet op bezoek komen zo, dit dat zus zo. zo gaat dat. zo rollen die almelo'ers, afschuwelijk volk (nee, heb het niet op ze)
  Moderator zaterdag 26 april 2014 @ 18:21:39 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_139281998
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 17:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Valse hoop gozer. Heracles laat zich morgen afslachten door ajax. Is vooropgezet, want ajax moet er weer goed op komen bij media; dus die winnen daar morgen met 0-6 ofzo, supporters op tribunes van heracles vieren feest, heracles zijn toch halve joden dus die vieren mee, grootste voetbalfeest ooit in almelo, zie je wel dat het kan, kijk naar feyenoord, die kunnen hier niet op bezoek komen zo, dit dat zus zo. zo gaat dat. zo rollen die almelo'ers, afschuwelijk volk (nee, heb het niet op ze)
Je kon best eens gelijk hebben met dit scenario _O_
pi_139283077
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kon best eens gelijk hebben met dit scenario _O_
Hehe, we weten morgenmiddag meer :).
pi_139283953
is het nog steeds een oranjegekte bij jullie?
Werewolf
pi_139295950
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het meest barbaarse land van de wereld :') er zijn geen ergere :X
Dat het erger kan is geen excuus.
pi_139295957
Desalniettemin: heeft iedereen een fijne koningsdag gehad?
pi_139296554
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hehe, we weten morgenmiddag meer :).
Het klinkt een beetje alsof je het hoopt. :P

Mogguh allemaal!
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 27 april 2014 @ 10:27:17 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139296806
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mogguh allemaal!
zal wat zijn als Heracles wint vanmiddag :X

moge blaadjes :)

ik ga ff mijn startnummer halen... ZIN AAN!!!!!!! :D
pi_139296951
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Geen probleem als ze verliezen. Als Feyenoord dan maar wint want ik heb kaartjes voor Ajax-NEC ;)

Succes!!!
  zondag 27 april 2014 @ 11:31:39 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139298032
NOES!!!!!!!!! wat een schijtweer -O-
hopelijk word rond 3 uur beter
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 12:09:59 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_139298877
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mogguh allemaal!
He he eindelijk! Zo hard gewerkt dat je geen tijd voor ons had B? Wilde net een zoektocht op touw zetten :o
Vrienden van me zijn naar de Superbikes in Assen maar volgens mij is het niet zulk fijn weer om motor te rijden. Maar ik ben net wakker dus wellicht zie ik het verkeerd.

Goeiemorgen luitjes :W
We zijn allemaal oranje! Wat feestelijk *O* *O*
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 12:10:23 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_139298885
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 10:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

Succes jij ^O^ w/
pi_139299061
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

He he eindelijk! Zo hard gewerkt dat je geen tijd voor ons had B? Wilde net een zoektocht op touw zetten :o
Vrienden van me zijn naar de Superbikes in Assen maar volgens mij is het niet zulk fijn weer om motor te rijden. Maar ik ben net wakker dus wellicht zie ik het verkeerd.

Goeiemorgen luitjes :W
We zijn allemaal oranje! Wat feestelijk *O* *O*
ik was jullie even helemaal beu :P
haha nee hoor, was heel druk.

op de pc is iedereen oranje maar op mn tab en phone niet :(
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 12:20:56 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_139299127
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ik was jullie even helemaal beu :P
haha nee hoor, was heel druk.

op de pc is iedereen oranje maar op mn tab en phone niet :(
Weet je dat ik dat even dacht? Dat je ons beu was ? :'(
Des te fijner om je weer te zien staan O+

Op mijn laptop zijn mods nu zwart met oranje tagje en de users oranje.
Op mijn tablet en phone idd nog alles bij het oude.
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 12:40:18 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_139299595
:W vandaag naar een KSO opleiding kijken bij de oudste van m'n zus want zij volgt die namelijk.

iedereen oranje voor Koningsdag of al voor het WK?
Werewolf
pi_139299705
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:41 schreef sararaats het volgende:
:W vandaag naar een KSO opleiding kijken bij de oudste van m'n zus want zij volgt die namelijk.

iedereen oranje voor Koningsdag of al voor het WK?
Hey Saartje! Wat is dat voor opleiding?
En nee, ben lekker op de rommelmarkt geweest gisteren. Was gezellig, maar dat is alles wat ik aan koningsdag gedaan heb. Ik ben ontzettend verkouden geworden..
pi_139299734
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hey Saartje! Wat is dat voor opleiding?
En nee, ben lekker op de rommelmarkt geweest gisteren. Was gezellig, maar dat is alles wat ik aan koningsdag gedaan heb. Ik ben ontzettend verkouden geworden..
ze zit nog in het 2de jaar maar ik denk eerder iets met drama of muziek

[ Bericht 81% gewijzigd door Pinnenmutske op 27-04-2014 13:00:30 ]
Werewolf
pi_139299824
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Weet je dat ik dat even dacht? Dat je ons beu was ? :'(
Des te fijner om je weer te zien staan O+

Op mijn laptop zijn mods nu zwart met oranje tagje en de users oranje.
Op mijn tablet en phone idd nog alles bij het oude.
haha nee hoor dan laat ik wel een berichtje achter met :ik ben jullie beu, daag :p
  zondag 27 april 2014 @ 16:07:44 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139306650
nailed it 10 km in 48 min .... WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

zelfs mijn fysio en de arts van ziekenhuis gespot, lui stonden met zijn 2en te juichen aan de zijlijn.. zooo awesome!@!!!!
  zondag 27 april 2014 @ 16:29:01 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139307746
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef theguyver het volgende:
nailed it 10 km in 48 min .... WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

zelfs mijn fysio en de arts van ziekenhuis gespot, lui stonden met zijn 2en te juichen aan de zijlijn.. zooo awesome!@!!!!
Nice :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 27 april 2014 @ 16:41:38 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139308287
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nice :D
nou .. biekje.. bigpharma stond me toe te juichen :P en nu...!!
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 17:09:53 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_139309512
quote:

*O* w/ w/ *O* w/ *O* *O* _O_ ^O^
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 19:47:30 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_139314897
@Mexicanobakker
Gefeliciteerd *O* Dat werd tijd he ;)
pi_139315181
quote:

Top man! Hoe gaaf :). Gefeliciteerd :D

*O*

En om dan toch maar sportief te blijven; tjack, blaadje, jancees; gefeliciteerd, terechte titel met een heel vies smaakje ;)
  Moderator zondag 27 april 2014 @ 19:58:26 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_139315291
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Top man! Hoe gaaf :). Gefeliciteerd :D

*O*

En om dan toch maar sportief te blijven; tjack, blaadje, jancees; gefeliciteerd, terechte titel met een heel vies smaakje ;)
Sluit ik me bij aan. Feli w/
pi_139315543
ik heb nu echt zin gekregen om een opleiding te gaan volgen. ik weet nog niet goed welke en hou jullie zeker op de hoogte!
Werewolf
pi_139315558
nu los gaan op p2
superjoden.
  zondag 27 april 2014 @ 23:11:03 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139326412
oh jah Ajax fans gefeliciteerd w/
pi_139328785
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 23:11 schreef theguyver het volgende:
oh jah Ajax fans gefeliciteerd w/
_O_
★★★
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 09:25:54 #169
249559 crew  Lavenderr
  maandag 28 april 2014 @ 09:33:22 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139332052
quote:
moge lav moge overige peeps :W
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 09:43:23 #171
249559 crew  Lavenderr
pi_139332248
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 09:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

moge lav moge overige peeps :W
En guyvie heb je nog last van spierpijn na je geweldige prestatie van gisteren?
En heb je pics voor hier?
  maandag 28 april 2014 @ 10:06:52 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139332692
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En guyvie heb je nog last van spierpijn na je geweldige prestatie van gisteren?
En heb je pics voor hier?
ehm ik wacht nog ff tot er wat geupload zijn, van de marathon zelf

en nergens last van het ging stuk soepeler dan ik had verwacht.

heb deze :)
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 10:35:47 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_139333378
Top _O_
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 11:34:47 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_139335284
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

ehm ik wacht nog ff tot er wat geupload zijn, van de marathon zelf

en nergens last van het ging stuk soepeler dan ik had verwacht.
[ afbeelding ]
heb deze :)
Feli goser!!! Wie ben jij? die met dat witte shirt en die bulten? :p
pi_139335620
quote:
speciaal voor mij. Zo lief ;)
pi_139335664
:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_139335726
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:50 schreef essnhills het volgende:
:)
Hoi. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_139335803
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 11:52 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoi. :)
Hoi :)
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 11:54:29 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_139335809
Gezellig. Iedereen komt vroeger of later weer terug hier 8-)
pi_139335909
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
je hebt een bepaalde aantrekkingskracht. ;)
pi_139336114
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Speciaal voor jou :@
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:04:39 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_139336189
We zijn gewoon allemaal leuk hier dus zoeken we elkaar steeds op.

pi_139336222
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
We zijn gewoon allemaal leuk hier dus zoeken we elkaar steeds op.

*O* *G* *O*
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:07:35 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_139336276
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 12:05 schreef essnhills het volgende:

[..]

*O* *G* *O*
Hey Essje, hoe is het? Borduurwerk helemaal af? Pic?
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:08:14 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_139336292
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

je hebt een bepaalde aantrekkingskracht. ;)
Jij ook. Met je lieve kwarteltjes *; Zijn alle nestjes nu uitgebroed?
pi_139336324
Nee is nog niet af. Zulke werkjes doe ik altijd in vlagen :@
pi_139336347
Maar als ie af is dan kom ik hem wel showen natuurlijk O+
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:12:30 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_139336445
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
Maar als ie af is dan kom ik hem wel showen natuurlijk O+
Je ging zo snel dus ik dacht dat je al lang weer aan een volgende begonnen was :P
pi_139336462
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij ook. Met je lieve kwarteltjes *; Zijn alle nestjes nu uitgebroed?
nee de parkieten eitjes zijn niet bevrucht. De kwartels zitten mementeel op 7! Eieren. Hoopvol. De kanaries gaan goed, die jonkies vliegen bijna uit
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:20:38 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_139336698
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

nee de parkieten eitjes zijn niet bevrucht. De kwartels zitten mementeel op 7! Eieren. Hoopvol. De kanaries gaan goed, die jonkies vliegen bijna uit
7! eieren. Mijn geluksgetal.
Sneu voor de parkieten.
Wat ik hier met de duiven wel heb meegemaakt is dat ze als hun nest vernield of leeggeroofd was ze gewoon nog een keer een nieuw nestje kregen. Doen parkieten dat ook?
pi_139336714
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je ging zo snel dus ik dacht dat je al lang weer aan een volgende begonnen was :P
Ja dat is dat met vlagen gebeuren hè? :+ Dan ineens borduur ik een enorm stuk in een paar dagen en dan ligt het weer even stil.

Maar het ligt netjes opgeborgen in een doosje nu 8-)
pi_139336775
pi_139336815
pi_139336874
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

7! eieren. Mijn geluksgetal.
Sneu voor de parkieten.
Wat ik hier met de duiven wel heb meegemaakt is dat ze als hun nest vernield of leeggeroofd was ze gewoon nog een keer een nieuw nestje kregen. Doen parkieten dat ook?
yep. Gewoon doorgaan als de kans er ligt. Maak me geen zorgen. Ze waren echt vroeg dus poging 2. Tenzij me parkiet niet weet hoe een vrouwtje te bevruchten :D
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:39:02 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_139337248
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

yep. Gewoon doorgaan als de kans er ligt. Maak me geen zorgen. Ze waren echt vroeg dus poging 2. Tenzij me parkiet niet weet hoe een vrouwtje te bevruchten :D
Zeg hem maar dat hij NIET ik herhaal NIET voor het fluiten de kerk uit moet gaan.
  maandag 28 april 2014 @ 12:41:09 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139337320
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Feli goser!!! Wie ben jij? die met dat witte shirt en die bulten? :p
oranje shirt :) die midget die op de camera man af kwam rennen.
was 304 van de 1914 deelnemers
pi_139337343
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zeg hem maar dat hij NIET ik herhaal NIET voor het fluiten de kerk uit moet gaan.
En ook dat het niet lukt met het zaad uit het bakje.
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 12:43:20 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_139337392
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En ook dat het niet lukt met het zaad uit het bakje.
_O-
  maandag 28 april 2014 @ 12:54:25 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139337718
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Moderator maandag 28 april 2014 @ 19:17:37 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_139349459
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk veel spierpijn guyvie of valt het mee?
  maandag 28 april 2014 @ 19:53:09 #202
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139350705
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk veel spierpijn guyvie of valt het mee?
nergens last van, eind van de maand http://www.eiberrun.nl
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 20:22:17 #203
249559 crew  Lavenderr
pi_139351761
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

nergens last van, eind van de maand http://www.eiberrun.nl
Je hebt de smaak te pakken!
Volgend jaar Boston?
  Moderator maandag 28 april 2014 @ 20:38:11 #204
249559 crew  Lavenderr
pi_139352490
Scrum! Vergeet je de topshow niet c_/
  dinsdag 29 april 2014 @ 00:01:48 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139361377
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt de smaak te pakken!
Volgend jaar Boston?
:D hahah betaal jij de ticket
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 08:58:58 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_139365285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 00:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D hahah betaal jij de ticket
We doen wel een inzameling hier ;)

dinsdag 29 april 2014 @ 09:11:15 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139365475
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 08:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We doen wel een inzameling hier ;)

:D lol welke afstand, want 42km ... overleef ik nooit :P

ow en hele goede morgen meid :W
pi_139366096
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Scrum! Vergeet je de topshow niet c_/
Gezien :). Was een topshow idd! Kieft = goed.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 09:52:37 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_139366146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gezien :). Was een topshow idd! Kieft = goed.
Ja, was erg goed gisteren ;)
Ook wel gelachen om de dwalende hand van de burgemeester op de kont van Max.
pi_139366217
goodmoaning!

vanmiddag werken en maar 3 keer in mei aangezien ik nog op vakantie ga
Werewolf
pi_139366290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, was erg goed gisteren ;)
Ook wel gelachen om de dwalende hand van de burgemeester op de kont van Max.
Hahaha ja. Maar ja, can't blame him _O_
pi_139366327
Maxima is :9~ :9 :* O+ ~O>
Werewolf
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:04:32 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139366381
Nog wat verlate wakker-word muziek:
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:06:46 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139366415
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Nog wat verlate wakker-word muziek:
:) wat een heerlijk piano stukje
pi_139366618
Mogge! :O
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:18:07 #216
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139366665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mogge! :O
moge E_O aquarium uit gedonderd?
was gewoon ff benieuwd :P
http://www.zozitdat.nl/2013/07/31/hoe-slapen-vissen/
pi_139366794
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

moge E_O aquarium uit gedonderd?
was gewoon ff benieuwd :P
http://www.zozitdat.nl/2013/07/31/hoe-slapen-vissen/
Nee, het is meer dat ik tegen een griepvirus aan ben gelopen.. Pfff...
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:35:41 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139367046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nee, het is meer dat ik tegen een griepvirus aan ben gelopen.. Pfff...
ogh jee dat is vervelend, vandaag maar ff lekker in bed blijven kerel :)
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:40:51 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139367163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

:) wat een heerlijk piano stukje
Ik ben met mijn kleine beetje piano kennis verwoede pogingen aan het doen om de intro daarvan te leren :P
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:42:19 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139367197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik ben met mijn kleine beetje piano kennis verwoede pogingen aan het doen om de intro daarvan te leren :P
oeh kijk goed bezig.
dit is toch echt een van mijn vafo piano stukjes
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:52:33 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139367451
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 10:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

oeh kijk goed bezig.
dit is toch echt een van mijn vafo piano stukjes
Zitten veel goede pianostukken in de Amelie soundtrack ja :Y Ben je muziek van Yiruma wel eens tegen gekomen? Of Ludovico?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 april 2014 @ 10:54:14 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139367499
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:03:20 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139367712
quote:
brrrr bij die eerste kreeg ik kippenvel wat mooi..
2e ga ik nu ook even luisteren.
Ben nooit zo bekend met piano stukjes, tenzij het in een film zat.. vaak zit ik in de bios en dan hoor ik een mooi achtergrond muziekje en dan zoek ik het op.
zoals deze..
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:07:12 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139367803
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

brrrr bij die eerste kreeg ik kippenvel wat mooi..
2e ga ik nu ook even luisteren.
Ben nooit zo bekend met piano stukjes, tenzij het in een film zat.. vaak zit ik in de bios en dan hoor ik een mooi achtergrond muziekje en dan zoek ik het op.
zoals deze..
Dat is het voordeel van een piano-spelende vriendin ;) Hoewel ik veel van die muziek al kende voor ik haar leerde kennen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:09:21 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_139367861

Hier was ze een tijd terug mee bezig, om dit te leren spelen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:09:52 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139367875
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is het voordeel van een piano-spelende vriendin ;) Hoewel ik veel van die muziek al kende voor ik haar leerde kennen.
die 2e is ook super, denk dat ik ze even voor een volgend filmprojectje ga gebruiken.
  dinsdag 29 april 2014 @ 11:16:14 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139368070
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:09 schreef ATuin-hek het volgende:

Hier was ze een tijd terug mee bezig, om dit te leren spelen.
het begin dacht ik dat valt nog te doen..
maar er na.. holy chips.. dat kan ik niet ik speelde keyboard in bandje.. maar opzich stelde dat in verhouding niet zo veel voor. maar speelde ook niet zo veel mee. maar alleen als het aan te pas kwam zoals dit soort liedjes.

ben ook maar een noob met piano spelen hoor.. kan geen noot lezen, maar doe het puur op gehoor, en gestopt toen mijn Yamaha PSR38 de geest gaf na 8 jaar trouwe dienst.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 29-04-2014 11:22:27 ]
pi_139371731
Venezuela: Where the Wealthy Stir Violence While the Poor Build a New Society
Despite international media claims, the vast majority of Venezuelas students are not protesting. Not even a third of all people arrested in connection with the demonstrations since early February are students, even though Venezuela has more than 2.6 million university students (up from roughly 700,00 in 1998), thanks to the tuition-free public university system that Chávez created.

Het zijn dus de rijken in het land(met behulp van CIA en PMC's) die proberen alles te vernietigen, o.a 89 babys/peuters moesten begin dit maand gered worden uit een brandende verzorghuis. :r
pi_139383529
Hallow
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 18:51:28 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_139383710
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:45 schreef hENKIE8 het volgende:
Hallow
Henk! Hoe is het ?
pi_139385336
hoi
Groot fan van User Wotte
pi_139385343
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:34 schreef Tjacka het volgende:
hoi
hoi
alles goed
pi_139385454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:34 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

hoi
alles goed
ja jij
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 20:28:31 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_139387751
Avond :W
pi_139391522
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
Avond :W
Hoi O+
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 21:44:18 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_139392194
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:32 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Hoi O+
Hey B! Goeie dag gehad?
pi_139392602
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey B! Goeie dag gehad?
Ja lekker dagje hoor. Beetje moe wel. zit lekker onderuit met een biertje. ff opletten dat ik niet in slaap val. :)

Hoe was jouw dagje?
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 21:57:00 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_139392781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja lekker dagje hoor. Beetje moe wel. zit lekker onderuit met een biertje. ff opletten dat ik niet in slaap val. :)

Hoe was jouw dagje?
Hoe ziet je rooster er verder uit deze week?

Ja, druk maar prima dagje vandaag. Veel werk verzet, dus tevreden ;)

Kijk uit naar het weekend. Leuk feestje voor de boeg. En ja, het duurt nog even maar niks mis met voorpret toch *O*
pi_139393068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe ziet je rooster er verder uit deze week?

Ja, druk maar prima dagje vandaag. Veel werk verzet, dus tevreden ;)

Kijk uit naar het weekend. Leuk feestje voor de boeg. En ja, het duurt nog even maar niks mis met voorpret toch *O*
morgen 9 tot ehh tja 8 ofzo. Donderdag vrij en vrijdag 4 tot 1. Valt mee dus :)

Voorpret is beste, is het dan uiteindelijk niks heb je toch genoten van de voorpret.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 22:05:24 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_139393174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

morgen 9 tot ehh tja 8 ofzo. Donderdag vrij en vrijdag 4 tot 1. Valt mee dus :)

Voorpret is beste, is het dan uiteindelijk niks heb je toch genoten van de voorpret.
Dat denk ik dus ook altijd!

Mooi rooster B . Wel een lange dag morgen.
pi_139393407
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook altijd!

Mooi rooster B . Wel een lange dag morgen.
Ach is zo voorbij als je bezig bent. Vervelende is dat ik daarna nog weg moet. Er wordt van me verwacht dat ik nog een cake kom proeven. :{ :9
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 22:13:21 #242
249559 crew  Lavenderr
pi_139393569
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:10 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ach is zo voorbij als je bezig bent. Vervelende is dat ik daarna nog weg moet. Er wordt van me verwacht dat ik nog een cake kom proeven. :{ :9
Lekker toch :7 c_/
pi_139393778
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Lekker toch :7 c_/
Yep, tis geen knikkertijd maar cakes experimenteer tijd :D
Ze zijn al gereduceerd tot kleine cup cake. De vorige was al: woooow pffff *O*

Ben benieuwd.
pi_139393876
Wat zit erin die cakes dan?
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 22:20:26 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_139393970
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Scrummie het volgende:
Kruidcake met grootmoeders kruiden O-)
pi_139394083
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef Scrummie het volgende:
Wat L zegt. :+
pi_139394820
Ik hou het voor gezien. Slaap lekker L :*
pi_139394862
Trusten :)
pi_139394998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
Trusten :)
Excuus, jij ook slaap lekker Scrummie! (zonder kusje :P)
pi_139395021
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Excuus, jij ook slaap lekker Scrummie! (zonder kusje :P)
Noh :*
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 22:36:56 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_139395029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:34 schreef Blaadjes het volgende:
Ik hou het voor gezien. Slaap lekker L :*
Truste B :*
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 22:39:03 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_139395162
Real Madrid staat flink voor he Scrum :Y
pi_139396677
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
Real Madrid staat flink voor he Scrum :Y
Haha ja, 0-4 toch? Weer niets gezien :N
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 23:06:06 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_139396762
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Haha ja, 0-4 toch? Weer niets gezien :N
Eindstand 0-4
pi_139397222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eindstand 0-4
Knap, van Real. Niet verwacht ook. Bayern toch te vroeg kampioen geworden, die zijn alle focus kwijt.
  Moderator dinsdag 29 april 2014 @ 23:19:32 #256
249559 crew  Lavenderr
pi_139397478
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Knap, van Real. Niet verwacht ook. Bayern toch te vroeg kampioen geworden, die zijn alle focus kwijt.
Ik had het ook echt niet verwacht :N

En nu zeg ik welterusten Scrum . Tot morgen :*
  dinsdag 29 april 2014 @ 23:20:01 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139397495
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]

aw kut, was voor de duitsers en het manneke van glas.
heb hekel aan gedrag van die Ronaldo, hij gedraagd namelijk zich alsof hij alles moet doen terwijl het een team spel is.
pi_139398264
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik had het ook echt niet verwacht :N

En nu zeg ik welterusten Scrum . Tot morgen :*
Weltrusten! :*

@guyv, mja, het maakte mij weinig uit, vind Bayern niet veel met dat show gedoe, maar Real kan me ook niet echt bekoren met inderdaad Ronaldo. Rest van team is wel baas.
pi_139398275
Ik ga ook plat, trusten!
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 10:05:43 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_139404340
moggel! :W

vandaag eens werk maken van de make-over in huis *O*

CRE / Scrabble Letters muurdecoratie
Werewolf
pi_139406434
Psychiatrists Are the New Federal Gun Control Agents and Political Thought Police

Psychiatry Targets Internet Conspiracy Theorists

Particularly disturbing is that the new manual targets internet users and conspiracy theorists. If someone is judged, by some vague set of criteria, to spend too much time on the internet, they could be judged to be mentally ill and ineligible to own a gun. How are you receiving this information? The chances are that you are, at least according to Obama and Biden, giving in to your internet addiction and reading this article. Under the new Obama guidelines this would be grounds for gun confiscation. The alternative media is predicated on internet readership and listenership. These groups would be among the first groups to oppose a martial law crackdown, and now they are the first to be targeted.

Subsequently, this is just another backdoor method to disarm citizens who would oppose the abject tyranny being imposed upon America. And these facts sum up what is truly behind the Obama administration’s latest attack upon gun ownership because they want to prey upon a defenseless nation by disarming as many of us as possible before the purges can begin in earnest.

Under Obama’s new proposed gun regulations, anyone who has a diagnosable, or is potentially diagnosable (i.e. pre-crime) for being mentally ill, can have their gun confiscated. Vice President Biden even feels that they can violate HIPPA privacy regulations in requiring the states to report who has been treated for a mental illness. Therefore, in the name of confiscating your gun, this administration thinks it is acceptable to violate federal privacy laws.

What is interesting to me is that the Obama administration is not even trying to distinguish between mental illnesses in terms of who should, or should not own a gun. In the eyes of the Obama administration, all mental illnesses are created equal. A person with a phobia is just as dangerous as a sociopath. One in six Americans have a “diagnosable anxiety disorder”. This is completely understandable given the economic and political times that we live in. However, under the new proposed guidelines, all of these people would be ineligible to have a gun in their possession even though there is not a shred of research which indicates this population would be inclined towards gun violence any more than any other population.

I once predicted that any form of political protest would be demonized and used as the basis for the administration of assignment a mentally ill label upon anyone who disagrees with the government.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 12:35:24 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_139408195
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Psychiatrists Are the New Federal Gun Control Agents and Political Thought Police

Psychiatry Targets Internet Conspiracy Theorists

Particularly disturbing is that the new manual targets internet users and conspiracy theorists. If someone is judged, by some vague set of criteria, to spend too much time on the internet, they could be judged to be mentally ill and ineligible to own a gun. How are you receiving this information? The chances are that you are, at least according to Obama and Biden, giving in to your internet addiction and reading this article. Under the new Obama guidelines this would be grounds for gun confiscation. The alternative media is predicated on internet readership and listenership. These groups would be among the first groups to oppose a martial law crackdown, and now they are the first to be targeted.

Subsequently, this is just another backdoor method to disarm citizens who would oppose the abject tyranny being imposed upon America. And these facts sum up what is truly behind the Obama administration’s latest attack upon gun ownership because they want to prey upon a defenseless nation by disarming as many of us as possible before the purges can begin in earnest.

Under Obama’s new proposed gun regulations, anyone who has a diagnosable, or is potentially diagnosable (i.e. pre-crime) for being mentally ill, can have their gun confiscated. Vice President Biden even feels that they can violate HIPPA privacy regulations in requiring the states to report who has been treated for a mental illness. Therefore, in the name of confiscating your gun, this administration thinks it is acceptable to violate federal privacy laws.

What is interesting to me is that the Obama administration is not even trying to distinguish between mental illnesses in terms of who should, or should not own a gun. In the eyes of the Obama administration, all mental illnesses are created equal. A person with a phobia is just as dangerous as a sociopath. One in six Americans have a “diagnosable anxiety disorder”. This is completely understandable given the economic and political times that we live in. However, under the new proposed guidelines, all of these people would be ineligible to have a gun in their possession even though there is not a shred of research which indicates this population would be inclined towards gun violence any more than any other population.

I once predicted that any form of political protest would be demonized and used as the basis for the administration of assignment a mentally ill label upon anyone who disagrees with the government.

Je kunt hier ook een topic over openen B_P_N. Interessant genoeg.
pi_139409761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt hier ook een topic over openen B_P_N. Interessant genoeg.
Done :*
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 13:24:22 #265
249559 crew  Lavenderr
pi_139409956
quote:
Top!
pi_139410710
Middag!
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 13:54:11 #267
249559 crew  Lavenderr
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 14:03:11 #268
249559 crew  Lavenderr
pi_139414392
NSFW voor mij, die filmpjes ;). Erg eigenlijk |:(
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 18:30:10 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_139420348
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
NSFW voor mij, die filmpjes ;). Erg eigenlijk |:(
Maar nu kan het wel! *O*
pi_139422063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar nu kan het wel! *O*
Beter begin van de avond is er niet _O-
  woensdag 30 april 2014 @ 20:12:58 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139425120
pi_139425423
hoi
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:21:31 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_139425552
quote:
De wereld op zijn kop . Walgelijk .
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:21:40 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_139425562
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Tjacka het volgende:
hoi
Hoi Tjacka
pi_139425613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi Tjacka
gaat het wat
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:26:09 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_139425787
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]

gaat het wat
Het gaat wat. Met jou dan?
pi_139425805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat wat. Met jou dan?
same
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:31:39 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_139426045
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:26 schreef Tjacka het volgende:

[..]

same
Beetje happy Tjack?
pi_139426695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Beetje happy Tjack?
gaat wel
Groot fan van User Wotte
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 20:54:15 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_139427270
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]

gaat wel
doe ik er nog een beetje happy bij

pi_139429688
Wereldpartij in de champions league
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 21:56:56 #283
249559 crew  Lavenderr
pi_139431347
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wereldpartij in de champions league
Oh ja? Chelsea goed?
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:02:27 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_139443271
moge peeps :W

:O c_/ :Y)
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 11:29:56 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_139446613
Morning :W
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 15:53:15 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_139454335
Vanmorgen gehoord en nu de hele dag in mijn hoofd
pi_139455555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Vanmorgen gehoord en nu de hele dag in mijn hoofd
Erg is dat, hé? :P
pi_139455909
Hallo :W
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 16:52:58 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_139456053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:38 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Erg is dat, hé? :P
Ja, je raakt het gewoon niet kwijt.
Tijd voor een ander liedje. Heb je een suggestie?
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 16:53:12 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_139456063
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:49 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo :W
Hoi hoi B :W
pi_139456172
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoi hoi B :W
Hoe ist?
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 17:01:08 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_139456383
Gaat goed. Vandaag een stuk rustiger dan gisteren. Toen had ik mijn handen vol.

Nu lekker helemaal bij met mijn werk.
pi_139465073
Avond!
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 22:35:41 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_139469839
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 21:08 schreef Scrummie het volgende:
Avond!
Avond Scrum ;)
Zeker Benfica kijken? Nog steeds 0-0 he.
pi_139469876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Avond Scrum ;)
Zeker Benfica kijken? Nog steeds 0-0 he.
:@ Zal de TV eens aan slingeren ;).
pi_139470849
Pittig einde daar!
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 22:54:36 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_139470903
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:53 schreef Scrummie het volgende:
Pittig einde daar!
Echt ZuidEuropees weer.
pi_139471294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Echt ZuidEuropees weer.
Ja echt he. Heerlijk dat fanatisme. Hou ik wel van haha.
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 23:02:57 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_139471349
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja echt he. Heerlijk dat fanatisme. Hou ik wel van haha.
Drama ten top . Schitterend _O_
pi_139471358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, je raakt het gewoon niet kwijt.
Tijd voor een ander liedje. Heb je een suggestie?

:Y)
  Moderator donderdag 1 mei 2014 @ 23:21:35 #301
249559 crew  Lavenderr
pi_139472317
quote:
Iets te lang naar mijn smaak Ferdo.

Oh hell, ik heb de laatste ;( .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')