SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
Begrijpelijk .quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur
ja ik trek het mij echt veel te veel aan
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldigquote:
joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd ergerquote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur
ja ik trek het mij echt veel te veel aan
mwaquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd erger
Leuk zeg!quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldig
Heb wel aan je gedacht hoor, en vond het echt klote voor jou en alle andere supporters. Die hebben er ook geen belang bij dat een stel kloteklappers vuurwerk gooien en het dus voor iedereen verpesten.
Ja was prachtig weer. Ben lekker bijgekleurd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Was het er wel een beetje knap weer voor dan?
Tja..
Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
toch kampioenquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
Het gaat niet beter worden, eredivisie opdoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax-onwaardig team
ik wil geen huldiging
Maar ik begrijp Tjacka wel. Een paar mafklappers gooien dat vuurwerk en meteen deugt er niks meer van de supporters. En dat klopt natuurlijk niet.quote:
Goed, dankje. Ben het weekend naar Nunspeet geweest en daar de Ronde Huis-route gelopen. Wat een schitterende omgeving daar zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
goed hoor dankje. Net thuis van werk, beetje tv kijken. (is niks op) En met jou?
Hey Scrumquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumIk zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
He lavjequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumIk zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
Ben je weer een beetje opgeknapt Guyvie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef theguyver het volgende:
gefelciteerd blaadjes.
mooie swap foto lavje
Dat is toch belachelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He lavje. Yep, dat is ook al weken bekend bij Heracles en de gemeente. Ik volg dat gedoe natuurlijk een beetje, en de hypocrisie straalt er vanaf; aantal weken terug moest Feyenoord op bezoek, en 'wij' zitten altijd los daar in het stadion, dus in vakken van thuissupporters. Werd er groots aangekondigd dat iedereen bij poort gecontroleerd werd op ID, en kwam je niet uit Almelo of omstreken, werd je op de trein richting Rotterdam gezet. Nu heeft Heracles vorige week, toen bekend werd dat er een record aantal supporters van hun hun kaartje op Marktplaats had gezegd, een persbericht de deur uitgedaan dat zij als 'gastvrije club' iedereen welkom heten op het voetbalfeest dat Heracles - Ajax zou moeten worden
. Komen ze nu van terug; nu word iedereen als nog stevig gefouilleerd en dergelijke, maar nog geen check op woonplaats. Dat doen ze alleen bij Feyenoorders.
Kut club, dat Heracles.
Mijn conclusie ookquote:
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn conclusie ook.
Maar goed, het hele supporter gebeuren gaat zo vaak mis, dan weer door idioten die zich niet gedragen, dan weer door onkunde en onwetendheid bij justitie en gemeenten. Kan allemaal veel gemoedelijker dan dat het nu gaat, en zonder gezeur nog ook. Al heeft een groepje Ajacieden dat van het weekend weer eens duidelijk niet aangetoond. Zo jammer..
Goeieavond, Lav, hoest?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?
Hey Mata! IQ of drank en drugs?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeieavond, Lav, hoest?
Die jongens hebben een IQ van 70, denk niet dat ze iets beseffen. Nahja, dat PEC Europa in gaat dan.
Goed punt, dat laatste zeker.quote:
Werk ze Mata en tot gauw weerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt, dat laatste zeker.
Ik ben weer weg, kwam even buurten, maar moet nog wat werken voor mijn geld.
Goeie avond in ieder geval!
Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?
Vind vuurwerk ook wel wat minder, vaak genoeg in VAK-P gezeten dat ik 1/4 van de wedstrijd niet zag door de rook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.
Stoort mij wel een beetje in de hele maatschappelijke discussie dat vuurwerk bij voetbal per definitie niet moet kunnen en daar ben ik het niet mee eens. Mits je het op de tribune's houd is er niets machtigers te zien dan een hele zijde vol met bengaalse fakkels, en daar gaat het nou net mis bij die gasten uit Amsterdam, die voeren het te ver door, willen te graag die 'ultra' uitstraling hebben. Moeten ze niet doen, is niet onze sfeer, past niet bij Nederland. Support je team gewoon, doe dat met vuurwerk, maar in je vak, zing om het supporten van je team, niet om het zingen, moedig je team aan, om je team, niet om maar cool te doen. En ga helemaal niet naar een voetbalwedstrijd met een capuchon, doeken voor je ogen en mond, etc. Slaat nergens op. Sta je alleen maar voor gek.
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Twente kan ik niet echt over oordelen, maar bij ons is 't altijd bij opkomst spelers, en bij belangrijke goals ofzo (finale wedstrijden) en dan trekt alle rook altijd zo weer weg, of zijn er te weinig fakkels om überhaupt zicht te belemmeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vind vuurwerk ook wel wat minder, vaak genoeg in VAK-P gezeten dat ik 1/4 van de wedstrijd niet zag door de rook.
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.
Stoort mij wel een beetje in de hele maatschappelijke discussie dat vuurwerk bij voetbal per definitie niet moet kunnen en daar ben ik het niet mee eens. Mits je het op de tribune's houd is er niets machtigers te zien dan een hele zijde vol met bengaalse fakkels, en daar gaat het nou net mis bij die gasten uit Amsterdam, die voeren het te ver door, willen te graag die 'ultra' uitstraling hebben. Moeten ze niet doen, is niet onze sfeer, past niet bij Nederland. Support je team gewoon, doe dat met vuurwerk, maar in je vak, zing om het supporten van je team, niet om het zingen, moedig je team aan, om je team, niet om maar cool te doen. En ga helemaal niet naar een voetbalwedstrijd met een capuchon, doeken voor je ogen en mond, etc. Slaat nergens op. Sta je alleen maar voor gek.
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.
Dit blijf ik echt kippenvel vinden
Schitterendquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.
Dit blijf ik echt kippenvel vinden
Geweldigquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schitterend![]()
Schotten kunnen het wel!
< deze is mooier als voor mijn edit![]()
Amen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Gewoon blij zijn met een waarschijnlijk kampioenschap joh, wat kan jou dat volk van 410 nou schelen. Nog even genieten van een kampioenschap, vierde oprij (!), lekker trots zijn, even schreeuwen dat jullie de beste zijn als je wat teveel op hebt, en toeleven naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, waarbij jullie weten wat je moet doen tegen Red Bull Salzburg (en PEC)quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee![]()
geen zin in zondag weet niet wat ik moet
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbijquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn met een waarschijnlijk kampioenschap joh, wat kan jou dat volk van 410 nou schelen. Nog even genieten van een kampioenschap, vierde oprij (!), lekker trots zijn, even schreeuwen dat jullie de beste zijn als je wat teveel op hebt, en toeleven naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, waarbij jullie weten wat je moet doen tegen Red Bull Salzburg (en PEC).
Wat Scrum zegt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee![]()
geen zin in zondag weet niet wat ik moet
Hahaha, pics! Als ie binnen is dan. Doe aan die ongein niet mee. Vind dat wortel gedoe nog erger als dat ultra geneuzel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbij
niks meer om het seizoen te redden maar gewoon klaar
kunnen we gaan toeleven naar het wk
ik heb mijn wortelpak al besteld
dit was ook een grapquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, pics! Als ie binnen is dan. Doe aan die ongein niet mee. Vind dat wortel gedoe nog erger als dat ultra geneuzel.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbij
niks meer om het seizoen te redden maar gewoon klaar
kunnen we gaan toeleven naar het wk
ik heb mijn wortelpak al besteld
hopelijk real, denk 2-1 of 3-1 voor real.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, is wel spannend he?
Wie denk jij dat er gaat winnen?
Denk ik ookquote:Op woensdag 23 april 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk real, denk 2-1 of 3-1 voor real.
ja redelijk, beetje saai soms maar verder wel goedquote:Op woensdag 23 april 2014 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk ik ook![]()
Hoe is het Inso, bevalt het werkende leven je goed?
Ja dat wel, heb vliegtickets USA geboektquote:Op woensdag 23 april 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het salaris maakt veel goed he?
Ja wel goed hoor. Heb leuk weekend gehad
Dus het gaat dóór de US of Aquote:Op woensdag 23 april 2014 20:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb vliegtickets USA geboekt
Druk op het werk deze week, veel zieken
wat heb je gedaan
jaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus het gaat dóór de US of A![]()
Kom ik aankakken met mijn weekendje Nunspeet
Ja, als je zoiets wilt doen moet je het nu doen. Tof zegquote:Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja
is eigenlijk voorlopig toch eerste en laatste kans om verre reis te maken, straks studentenleef enzo en dan toch geen geld.
En nu nog weinig lasten
Ja heb wel route zal hem binnenkort wel keer posten als ik heb weer een keer uitstippel op google maps nu beetje te me voorquote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als je zoiets wilt doen moet je het nu doen. Tof zeg![]()
Wanneer ga je? En welke route ga je doen?
Maar kijk, hier is het ook mooi he?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, als je zoiets wilt doen moet je het nu doen. Tof zeg![]()
Wanneer ga je? En welke route ga je doen?
Maar kijk, hier is het ook mooi he?
[ afbeelding ]
Ik wacht rustig afquote:Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heb wel route zal hem binnenkort wel keer posten als ik heb weer een keer uitstippel op google maps nu beetje te me voor
Die leus zal zeker sommige mensen aansprekenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoi lavje..
wat vind je van mijn motivatie voor zzondag
[ afbeelding ]
en dit shirt trek ik aan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die leus zal zeker sommige mensen aanspreken
Tof shirt![]()
Dat is idd best link hoor Guyv, dat moet je niet onderschatten. Als het zondag nog niet helemaal over is moet je het echt niet doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]Oudje, maar goed zag m net liggen en dacht heeeeeeey, dat trekken we aan.
Hoop alleen dat mijn verkoudheid dan 100% over is, deed gister ff 5km en ging bijna van mijn stokje.
komt goed hoor is al behoorlijk afgezwakt net 7 km gedaan zonder al te veel problemenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is idd best link hoor Guyv, dat moet je niet onderschatten. Als het zondag nog niet helemaal over is moet je het echt niet doen.
Oh gelukkig maar. Dan kan het doorgaan zondagquote:Op donderdag 24 april 2014 12:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
komt goed hoor is al behoorlijk afgezwakt net 7 km gedaan zonder al te veel problemen
quote:Op donderdag 24 april 2014 12:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Dan kan het doorgaan zondag
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ben je weer helemaal opgeknapt?
Ja, het is weleens drukker geweest hier.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]lol ze komen hier wel vaker posten alleen smiley en ze zijn weer pleite
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef Scrummie het volgende:
He inso, wat kost zo'n grapje nou dan? rondreisje USA?
Hoi iedereen trouwens
Heb ook zo'n donkerbruin vermoeden Guyvie.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:32 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi scrum.
@lavje denk dat maandag wel weer stormloopt
Hoi Scrum en tegelijkertijd truste Scrum . Ik moet gaan slapen want mijn ogen vallen dicht.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Hoi iedereen trouwens
Bwah niet helemaal, het is kortsluiting in m'n hoofd en dan kan ik beter wegblijven.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Ben je weer helemaal opgeknapt?
Ligt eraan wat je er aan uit wilt gevenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:30 schreef Scrummie het volgende:
Truste Lavje, en tegelijkertijd goeiemorgenquote:Op donderdag 24 april 2014 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Scrum en tegelijkertijd truste Scrum . Ik moet gaan slapen want mijn ogen vallen dicht.
Morgen verder praten
Hehe, maar hoe zie ik dat voor me? Ga je van motel naar motel? En hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er aan uit wilt geven
Als je vannacht bij Sante (in Enschede) komt zie je m'n exquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:16 schreef theguyver het volgende:
het is VrijdagKoningsnacht daar hoort natuurlijk een echt nederlands lliedje bij!!!
hoopte ooit dat dit ons volkslied zou worden![]()
Ja, maar te kort. En nu druk. Blij als het kwart over vijf is en het weekend begintquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Truste Lavje, en tegelijkertijd goeiemorgen. Vanavond VI VRIJDAG
![]()
Lekker geslapen?
Toe leven naar het weekend dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar te kort. En nu druk. Blij als het kwart over vijf is en het weekend begint
En nu doet alles het weer? Kun je nagaan hoe afhankelijk we zijn van internetquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toe leven naar het weekend dus.
Voor mij is het een heerlijke stressweek. Woensdag crashte onze server in Amsterdam, onze serverboer kon maar geen oplossing vinden, tot aan woensdag avond. Alles weer in de lucht, ik blij, want was gister dagje vrij om met nichtje naar dierentuin te gaan. Word ik gisterochtend vroeg wakker; telefoon. Weer storing. God, wat was ik pissig haha.. Maar idd, straks weekend
Zit vanavond in Almere of all places, bruiloftquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je vannacht bij Sante (in Enschede) komt zie je m'n ex. Staat daar achter de bar vannacht.
Ja, gister ochtend was alles weer in werking gelukkig. Veel boze klanten gesproken, etc. Nu op zoek naar een betrouwbare partner in plaats van die partij in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu doet alles het weer? Kun je nagaan hoe afhankelijk we zijn van internet![]()
Was mooi weer gisteren voor dagje dierentuin. Ben je nu niet geweest vanwege de storing? Wat zal je nichtje teleurgesteld geweest zijn
Aiquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zit vanavond in Almere of all places, bruiloft
Ja dat zeker, maar ik MOET vanavond thuis zijn dus hoop dat ik dat allemaal red, ik haat de OV ik haat het haat het haat het!!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ai. Maar da's ook leuk! Althans. Soms.
Dat word geen latertje dus op die bruiloft als je met OV naar huis moetquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar ik MOET vanavond thuis zijn dus hoop dat ik dat allemaal red, ik haat de OV ik haat het haat het haat het!!!
Ah gelukkig maar. Was anders ook zo sneu voor die kleine meid.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, gister ochtend was alles weer in werking gelukkig. Veel boze klanten gesproken, etc. Nu op zoek naar een betrouwbare partner in plaats van die partij in Amsterdam.
Ben wel gewoon naar Dierentuin geweest gelukkig, idd heerlijk weer.
Het is geen pretje, het OV.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat zeker, maar ik MOET vanavond thuis zijn dus hoop dat ik dat allemaal red, ik haat de OV ik haat het haat het haat het!!!
Koffie is onze life saver op de vrijdagquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar. Was anders ook zo sneu voor die kleine meid.
Zo de helft van de vrijdag zit er weer op.
Nog ff volhouden. Koffie
Zeg dat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Koffie is onze life saver op de vrijdag.
Nee, met airbnb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, maar hoe zie ik dat voor me? Ga je van motel naar motel? En hoe lang ga je?
Andersom ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, weer wat geleerd . Als ik jou toch niet had
Vet man, ik wil ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, met airbnb.
Kun je echt keigoedkoop dingen huren soms van andere mensen.
Appartementen enzo. En vaak ook keuken enzo erbij, wat opzich ook wel chill is dat je zelf kan koken.
en niet duur
en 6 weken
YEAH! Alleen schakel ik weer eens later inquote:
Het is best een topshow Scrum. Enjoy!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
YEAH! Alleen schakel ik weer eens later in. Opnieuw server probs at werk, dus zat tot 20:00 alles na te lopen, toen opgelost, snel wezen hardlopen, spring nu de douch onder en dan zet ik 'm aan (opgenomen, dus vanaf het begin genieten jaja
![]()
) (lief dagboek)
Thanks! Gaat nu beginnen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is best een topshow Scrum. Enjoy!
Ho es even. Homeland Security heeft hier een levensgrote aanslag verijdeld.quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
French mum named Alic Aïda barred from US
Murica
denk je?quote:Op zaterdag 26 april 2014 03:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ho es even. Homeland Security heeft hier een levensgrote aanslag verijdeld.
Het meest barbaarse land van de wereldquote:Op zaterdag 26 april 2014 08:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoi! Gaan jullie nog participeren in het eren van 's lands vetste uitkeringstrekker?Ik ga zo naar de rommelmarkt..
En Murrica.. Pfff.. Barbaars land dat middeleeuwse heksenjacht methodes toepast, zonder proces om de waarheid omtrent onzichtbare terroristen te achterhalen. Kun je iets anders verwachten?
Oeh Tjack, je krijgt speciale behandelingquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:07 schreef Tjacka het volgende:
ZONDAG HULDIGING
KAMPIOENNNUUUUUUUUUUHH
OOOH OOH OOHH
VOOOR AJAX AMSTERDAM
NIEMAND KAN ONS STOPPEN
ZWOLLE GAAT ERAAN
gr gr
jullie vak410boy tjacka
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:59 schreef sararaats het volgende:
ik heb goed nieuws!!!
in november word ik voor de zesde keer tante. m'n schoonzus is zwanger van haar 2de kindje.
moest lachenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:07 schreef Tjacka het volgende:
ZONDAG HULDIGING
KAMPIOENNNUUUUUUUUUUHH
OOOH OOH OOHH
VOOOR AJAX AMSTERDAM
NIEMAND KAN ONS STOPPEN
ZWOLLE GAAT ERAAN
gr gr
jullie vak410boy tjacka
ik houd hoopquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ook. Maar Tjack, gefeliciteerd alvast man.
Valse hoop gozer. Heracles laat zich morgen afslachten door ajax. Is vooropgezet, want ajax moet er weer goed op komen bij media; dus die winnen daar morgen met 0-6 ofzo, supporters op tribunes van heracles vieren feest, heracles zijn toch halve joden dus die vieren mee, grootste voetbalfeest ooit in almelo, zie je wel dat het kan, kijk naar feyenoord, die kunnen hier niet op bezoek komen zo, dit dat zus zo. zo gaat dat. zo rollen die almelo'ers, afschuwelijk volk (nee, heb het niet op ze)quote:
Je kon best eens gelijk hebben met dit scenarioquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valse hoop gozer. Heracles laat zich morgen afslachten door ajax. Is vooropgezet, want ajax moet er weer goed op komen bij media; dus die winnen daar morgen met 0-6 ofzo, supporters op tribunes van heracles vieren feest, heracles zijn toch halve joden dus die vieren mee, grootste voetbalfeest ooit in almelo, zie je wel dat het kan, kijk naar feyenoord, die kunnen hier niet op bezoek komen zo, dit dat zus zo. zo gaat dat. zo rollen die almelo'ers, afschuwelijk volk (nee, heb het niet op ze)
Hehe, we weten morgenmiddag meerquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kon best eens gelijk hebben met dit scenario
Dat het erger kan is geen excuus.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het meest barbaarse land van de werelder zijn geen ergere
Het klinkt een beetje alsof je het hoopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, we weten morgenmiddag meer.
zal wat zijn als Heracles wint vanmiddagquote:Op zondag 27 april 2014 10:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof je het hoopt.
Mogguh allemaal!
Geen probleem als ze verliezen. Als Feyenoord dan maar wint want ik heb kaartjes voor Ajax-NECquote:Op zondag 27 april 2014 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal wat zijn als Heracles wint vanmiddag![]()
moge blaadjes![]()
ik ga ff mijn startnummer halen... ZIN AAN!!!!!!!
He he eindelijk! Zo hard gewerkt dat je geen tijd voor ons had B? Wilde net een zoektocht op touw zettenquote:Op zondag 27 april 2014 10:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje alsof je het hoopt.
Mogguh allemaal!
Succes jijquote:Op zondag 27 april 2014 10:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
zal wat zijn als Heracles wint vanmiddag![]()
moge blaadjes![]()
ik ga ff mijn startnummer halen... ZIN AAN!!!!!!!
ik was jullie even helemaal beuquote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He he eindelijk! Zo hard gewerkt dat je geen tijd voor ons had B? Wilde net een zoektocht op touw zetten![]()
Vrienden van me zijn naar de Superbikes in Assen maar volgens mij is het niet zulk fijn weer om motor te rijden. Maar ik ben net wakker dus wellicht zie ik het verkeerd.
Goeiemorgen luitjes![]()
We zijn allemaal oranje! Wat feestelijk![]()
Weet je dat ik dat even dacht? Dat je ons beu was ?quote:Op zondag 27 april 2014 12:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ik was jullie even helemaal beu![]()
haha nee hoor, was heel druk.
op de pc is iedereen oranje maar op mn tab en phone niet
Hey Saartje! Wat is dat voor opleiding?quote:Op zondag 27 april 2014 12:41 schreef sararaats het volgende:
vandaag naar een KSO opleiding kijken bij de oudste van m'n zus want zij volgt die namelijk.
iedereen oranje voor Koningsdag of al voor het WK?
ze zit nog in het 2de jaar maar ik denk eerder iets met drama of muziekquote:Op zondag 27 april 2014 12:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey Saartje! Wat is dat voor opleiding?
En nee, ben lekker op de rommelmarkt geweest gisteren. Was gezellig, maar dat is alles wat ik aan koningsdag gedaan heb. Ik ben ontzettend verkouden geworden..
haha nee hoor dan laat ik wel een berichtje achter met :ik ben jullie beu, daag :pquote:Op zondag 27 april 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat even dacht? Dat je ons beu was ?![]()
Des te fijner om je weer te zien staan![]()
Op mijn laptop zijn mods nu zwart met oranje tagje en de users oranje.
Op mijn tablet en phone idd nog alles bij het oude.
Nicequote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef theguyver het volgende:
nailed it 10 km in 48 min .... WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs mijn fysio en de arts van ziekenhuis gespot, lui stonden met zijn 2en te juichen aan de zijlijn.. zooo awesome!@!!!!
nou .. biekje.. bigpharma stond me toe te juichenquote:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef theguyver het volgende:
nailed it 10 km in 48 min .... WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zo BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs mijn fysio en de arts van ziekenhuis gespot, lui stonden met zijn 2en te juichen aan de zijlijn.. zooo awesome!@!!!!
Top man! Hoe gaafquote:Op zondag 27 april 2014 16:07 schreef theguyver het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sluit ik me bij aan. Feliquote:Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Top man! Hoe gaaf. Gefeliciteerd
En om dan toch maar sportief te blijven; tjack, blaadje, jancees; gefeliciteerd, terechte titel met een heel vies smaakje
moge lav moge overige peepsquote:
En guyvie heb je nog last van spierpijn na je geweldige prestatie van gisteren?quote:
ehm ik wacht nog ff tot er wat geupload zijn, van de marathon zelfquote:Op maandag 28 april 2014 09:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En guyvie heb je nog last van spierpijn na je geweldige prestatie van gisteren?
En heb je pics voor hier?
Feli goser!!! Wie ben jij? die met dat witte shirt en die bulten? :pquote:Op maandag 28 april 2014 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm ik wacht nog ff tot er wat geupload zijn, van de marathon zelf
en nergens last van het ging stuk soepeler dan ik had verwacht.
[ afbeelding ]
heb deze
speciaal voor mij. Zo liefquote:
Hoi.quote:
Hoiquote:
je hebt een bepaalde aantrekkingskracht.quote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig. Iedereen komt vroeger of later weer terug hier
Speciaal voor jouquote:Op maandag 28 april 2014 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig. Iedereen komt vroeger of later weer terug hier
quote:Op maandag 28 april 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
We zijn gewoon allemaal leuk hier dus zoeken we elkaar steeds op.
Jij ook. Met je lieve kwarteltjesquote:Op maandag 28 april 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je hebt een bepaalde aantrekkingskracht.
Je ging zo snel dus ik dacht dat je al lang weer aan een volgende begonnen wasquote:Op maandag 28 april 2014 12:09 schreef essnhills het volgende:
Maar als ie af is dan kom ik hem wel showen natuurlijk
nee de parkieten eitjes zijn niet bevrucht. De kwartels zitten mementeel op 7! Eieren. Hoopvol. De kanaries gaan goed, die jonkies vliegen bijna uitquote:Op maandag 28 april 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook. Met je lieve kwarteltjesZijn alle nestjes nu uitgebroed?
7! eieren. Mijn geluksgetal.quote:Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nee de parkieten eitjes zijn niet bevrucht. De kwartels zitten mementeel op 7! Eieren. Hoopvol. De kanaries gaan goed, die jonkies vliegen bijna uit
Ja dat is dat met vlagen gebeuren hè?quote:Op maandag 28 april 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je ging zo snel dus ik dacht dat je al lang weer aan een volgende begonnen was
quote:
yep. Gewoon doorgaan als de kans er ligt. Maak me geen zorgen. Ze waren echt vroeg dus poging 2. Tenzij me parkiet niet weet hoe een vrouwtje te bevruchtenquote:Op maandag 28 april 2014 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
7! eieren. Mijn geluksgetal.
Sneu voor de parkieten.
Wat ik hier met de duiven wel heb meegemaakt is dat ze als hun nest vernield of leeggeroofd was ze gewoon nog een keer een nieuw nestje kregen. Doen parkieten dat ook?
Zeg hem maar dat hij NIET ik herhaal NIET voor het fluiten de kerk uit moet gaan.quote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
yep. Gewoon doorgaan als de kans er ligt. Maak me geen zorgen. Ze waren echt vroeg dus poging 2. Tenzij me parkiet niet weet hoe een vrouwtje te bevruchten
oranje shirtquote:Op maandag 28 april 2014 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Feli goser!!! Wie ben jij? die met dat witte shirt en die bulten? :p
En ook dat het niet lukt met het zaad uit het bakje.quote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat hij NIET ik herhaal NIET voor het fluiten de kerk uit moet gaan.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook dat het niet lukt met het zaad uit het bakje.
quote:Op maandag 28 april 2014 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat hij NIET ik herhaal NIET voor het fluiten de kerk uit moet gaan.
nergens last van, eind van de maand http://www.eiberrun.nlquote:Op maandag 28 april 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk veel spierpijn guyvie of valt het mee?
Je hebt de smaak te pakken!quote:Op maandag 28 april 2014 19:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
nergens last van, eind van de maand http://www.eiberrun.nl
quote:Op maandag 28 april 2014 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt de smaak te pakken!
Volgend jaar Boston?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We doen wel een inzameling hier![]()
Goeiemorgen
Ja, was erg goed gisterenquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien. Was een topshow idd! Kieft = goed.
Hahaha ja. Maar ja, can't blame himquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was erg goed gisteren![]()
Ook wel gelachen om de dwalende hand van de burgemeester op de kont van Max.
quote:
moge E_O aquarium uit gedonderd?quote:
Nee, het is meer dat ik tegen een griepvirus aan ben gelopen.. Pfff...quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge E_O aquarium uit gedonderd?
was gewoon ff benieuwd
http://www.zozitdat.nl/2013/07/31/hoe-slapen-vissen/
ogh jee dat is vervelend, vandaag maar ff lekker in bed blijven kerelquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, het is meer dat ik tegen een griepvirus aan ben gelopen.. Pfff...
Ik ben met mijn kleine beetje piano kennis verwoede pogingen aan het doen om de intro daarvan te lerenquote:
oeh kijk goed bezig.quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik ben met mijn kleine beetje piano kennis verwoede pogingen aan het doen om de intro daarvan te leren
Zitten veel goede pianostukken in de Amelie soundtrack jaquote:Op dinsdag 29 april 2014 10:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
oeh kijk goed bezig.
dit is toch echt een van mijn vafo piano stukjes
brrrr bij die eerste kreeg ik kippenvel wat mooi..quote:
Dat is het voordeel van een piano-spelende vriendinquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
brrrr bij die eerste kreeg ik kippenvel wat mooi..
2e ga ik nu ook even luisteren.
Ben nooit zo bekend met piano stukjes, tenzij het in een film zat.. vaak zit ik in de bios en dan hoor ik een mooi achtergrond muziekje en dan zoek ik het op.
zoals deze..
die 2e is ook super, denk dat ik ze even voor een volgend filmprojectje ga gebruiken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van een piano-spelende vriendinHoewel ik veel van die muziek al kende voor ik haar leerde kennen.
het begin dacht ik dat valt nog te doen..quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Hier was ze een tijd terug mee bezig, om dit te leren spelen.
Ja lekker dagje hoor. Beetje moe wel. zit lekker onderuit met een biertje. ff opletten dat ik niet in slaap val.quote:
Hoe ziet je rooster er verder uit deze week?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker dagje hoor. Beetje moe wel. zit lekker onderuit met een biertje. ff opletten dat ik niet in slaap val.
Hoe was jouw dagje?
morgen 9 tot ehh tja 8 ofzo. Donderdag vrij en vrijdag 4 tot 1. Valt mee dusquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe ziet je rooster er verder uit deze week?
Ja, druk maar prima dagje vandaag. Veel werk verzet, dus tevreden![]()
Kijk uit naar het weekend. Leuk feestje voor de boeg. En ja, het duurt nog even maar niks mis met voorpret toch
Dat denk ik dus ook altijd!quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
morgen 9 tot ehh tja 8 ofzo. Donderdag vrij en vrijdag 4 tot 1. Valt mee dus
Voorpret is beste, is het dan uiteindelijk niks heb je toch genoten van de voorpret.
Ach is zo voorbij als je bezig bent. Vervelende is dat ik daarna nog weg moet. Er wordt van me verwacht dat ik nog een cake kom proeven.quote:Op dinsdag 29 april 2014 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook altijd!
Mooi rooster B . Wel een lange dag morgen.
Lekker tochquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach is zo voorbij als je bezig bent. Vervelende is dat ik daarna nog weg moet. Er wordt van me verwacht dat ik nog een cake kom proeven.![]()
Yep, tis geen knikkertijd maar cakes experimenteer tijdquote:
Nohquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Excuus, jij ook slaap lekker Scrummie! (zonder kusje)
Eindstand 0-4quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha ja, 0-4 toch? Weer niets gezien
Knap, van Real. Niet verwacht ook. Bayern toch te vroeg kampioen geworden, die zijn alle focus kwijt.quote:
Ik had het ook echt niet verwachtquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Knap, van Real. Niet verwacht ook. Bayern toch te vroeg kampioen geworden, die zijn alle focus kwijt.
aw kut, was voor de duitsers en het manneke van glas.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Knap, van Real. Niet verwacht ook. Bayern toch te vroeg kampioen geworden, die zijn alle focus kwijt.
Weltrusten!quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had het ook echt niet verwacht
En nu zeg ik welterusten Scrum . Tot morgen
Je kunt hier ook een topic over openen B_P_N. Interessant genoeg.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Psychiatrists Are the New Federal Gun Control Agents and Political Thought Police
Psychiatry Targets Internet Conspiracy Theorists
Particularly disturbing is that the new manual targets internet users and conspiracy theorists. If someone is judged, by some vague set of criteria, to spend too much time on the internet, they could be judged to be mentally ill and ineligible to own a gun. How are you receiving this information? The chances are that you are, at least according to Obama and Biden, giving in to your internet addiction and reading this article. Under the new Obama guidelines this would be grounds for gun confiscation. The alternative media is predicated on internet readership and listenership. These groups would be among the first groups to oppose a martial law crackdown, and now they are the first to be targeted.
Subsequently, this is just another backdoor method to disarm citizens who would oppose the abject tyranny being imposed upon America. And these facts sum up what is truly behind the Obama administration’s latest attack upon gun ownership because they want to prey upon a defenseless nation by disarming as many of us as possible before the purges can begin in earnest.
Under Obama’s new proposed gun regulations, anyone who has a diagnosable, or is potentially diagnosable (i.e. pre-crime) for being mentally ill, can have their gun confiscated. Vice President Biden even feels that they can violate HIPPA privacy regulations in requiring the states to report who has been treated for a mental illness. Therefore, in the name of confiscating your gun, this administration thinks it is acceptable to violate federal privacy laws.
What is interesting to me is that the Obama administration is not even trying to distinguish between mental illnesses in terms of who should, or should not own a gun. In the eyes of the Obama administration, all mental illnesses are created equal. A person with a phobia is just as dangerous as a sociopath. One in six Americans have a “diagnosable anxiety disorder”. This is completely understandable given the economic and political times that we live in. However, under the new proposed guidelines, all of these people would be ineligible to have a gun in their possession even though there is not a shred of research which indicates this population would be inclined towards gun violence any more than any other population.
I once predicted that any form of political protest would be demonized and used as the basis for the administration of assignment a mentally ill label upon anyone who disagrees with the government.
Donequote:Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt hier ook een topic over openen B_P_N. Interessant genoeg.
Maar nu kan het wel!quote:Op woensdag 30 april 2014 15:37 schreef Scrummie het volgende:
NSFW voor mij, die filmpjes. Erg eigenlijk
De wereld op zijn kop . Walgelijk .quote:Op woensdag 30 april 2014 20:12 schreef theguyver het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rijden-fietser.dhtml
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DAFUQ?
Erg is dat, hé?quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
Vanmorgen gehoord en nu de hele dag in mijn hoofd
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Avond Scrum![]()
Zeker Benfica kijken? Nog steeds 0-0 he.
Drama ten top . Schitterendquote:Op donderdag 1 mei 2014 23:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja echt he. Heerlijk dat fanatisme. Hou ik wel van haha.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, je raakt het gewoon niet kwijt.
Tijd voor een ander liedje. Heb je een suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |