SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
Begrijpelijk .quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur
ja ik trek het mij echt veel te veel aan
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldigquote:
joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd ergerquote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur
ja ik trek het mij echt veel te veel aan
mwaquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd erger
Leuk zeg!quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldig
Heb wel aan je gedacht hoor, en vond het echt klote voor jou en alle andere supporters. Die hebben er ook geen belang bij dat een stel kloteklappers vuurwerk gooien en het dus voor iedereen verpesten.
Ja was prachtig weer. Ben lekker bijgekleurd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Was het er wel een beetje knap weer voor dan?
Tja..
Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
toch kampioenquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
Het gaat niet beter worden, eredivisie opdoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax-onwaardig team
ik wil geen huldiging
Maar ik begrijp Tjacka wel. Een paar mafklappers gooien dat vuurwerk en meteen deugt er niks meer van de supporters. En dat klopt natuurlijk niet.quote:
Goed, dankje. Ben het weekend naar Nunspeet geweest en daar de Ronde Huis-route gelopen. Wat een schitterende omgeving daar zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
goed hoor dankje. Net thuis van werk, beetje tv kijken. (is niks op) En met jou?
Hey Scrumquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumIk zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
He lavjequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumIk zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |