SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Nog niet veel over te zeggen haha
[ afbeelding ]
De man van puckelientje. Dat wit klopt echt niet maar hij wou niet meer op de foto daarna
Wel mooi uitgerekt.
[ afbeelding ]
Beetje relaxen
[ afbeelding ]
Kanaries!
[ afbeelding ]
En hier weer verderGroot fan van User Wotte
Begrijpelijk .quote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur
ja ik trek het mij echt veel te veel aan
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldigquote:
joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd ergerquote:Op maandag 21 april 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
ik heb al twee dagen een ongelooflijk pesthumeur
ja ik trek het mij echt veel te veel aan
mwaquote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
joh psv eindigt 5e en werd uit beker geschopt door roda. Kan altijd erger
Leuk zeg!quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt top! Ben naar Nunspeet geweest en heb rond lopen struinen bij het vroegere Ronde Huis. Heb foto's op betreffend topic gezet. Vond het geweldig
Heb wel aan je gedacht hoor, en vond het echt klote voor jou en alle andere supporters. Die hebben er ook geen belang bij dat een stel kloteklappers vuurwerk gooien en het dus voor iedereen verpesten.
Ja was prachtig weer. Ben lekker bijgekleurd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Was het er wel een beetje knap weer voor dan?
Tja..
Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
toch kampioenquote:Op maandag 21 april 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik word er nog steeds boos om. Snap er niks van.
Het gaat niet beter worden, eredivisie opdoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax-onwaardig team
ik wil geen huldiging
Maar ik begrijp Tjacka wel. Een paar mafklappers gooien dat vuurwerk en meteen deugt er niks meer van de supporters. En dat klopt natuurlijk niet.quote:
Goed, dankje. Ben het weekend naar Nunspeet geweest en daar de Ronde Huis-route gelopen. Wat een schitterende omgeving daar zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
goed hoor dankje. Net thuis van werk, beetje tv kijken. (is niks op) En met jou?
Hey Scrumquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumIk zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
He lavjequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey ScrumIk zie net dat de Ajaxhooligans die er niet bij mogen zijn bij Heracles heel gemakkelijk aan kaartjes kunnen komen. Staan op mp gewoon te koop.
Ben je weer een beetje opgeknapt Guyvie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef theguyver het volgende:
gefelciteerd blaadjes.
mooie swap foto lavje
Dat is toch belachelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He lavje. Yep, dat is ook al weken bekend bij Heracles en de gemeente. Ik volg dat gedoe natuurlijk een beetje, en de hypocrisie straalt er vanaf; aantal weken terug moest Feyenoord op bezoek, en 'wij' zitten altijd los daar in het stadion, dus in vakken van thuissupporters. Werd er groots aangekondigd dat iedereen bij poort gecontroleerd werd op ID, en kwam je niet uit Almelo of omstreken, werd je op de trein richting Rotterdam gezet. Nu heeft Heracles vorige week, toen bekend werd dat er een record aantal supporters van hun hun kaartje op Marktplaats had gezegd, een persbericht de deur uitgedaan dat zij als 'gastvrije club' iedereen welkom heten op het voetbalfeest dat Heracles - Ajax zou moeten worden
. Komen ze nu van terug; nu word iedereen als nog stevig gefouilleerd en dergelijke, maar nog geen check op woonplaats. Dat doen ze alleen bij Feyenoorders.
Kut club, dat Heracles.
Mijn conclusie ookquote:
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn conclusie ook.
Maar goed, het hele supporter gebeuren gaat zo vaak mis, dan weer door idioten die zich niet gedragen, dan weer door onkunde en onwetendheid bij justitie en gemeenten. Kan allemaal veel gemoedelijker dan dat het nu gaat, en zonder gezeur nog ook. Al heeft een groepje Ajacieden dat van het weekend weer eens duidelijk niet aangetoond. Zo jammer..
Goeieavond, Lav, hoest?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?
Hey Mata! IQ of drank en drugs?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeieavond, Lav, hoest?
Die jongens hebben een IQ van 70, denk niet dat ze iets beseffen. Nahja, dat PEC Europa in gaat dan.
Goed punt, dat laatste zeker.quote:
Werk ze Mata en tot gauw weerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt, dat laatste zeker.
Ik ben weer weg, kwam even buurten, maar moet nog wat werken voor mijn geld.
Goeie avond in ieder geval!
Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die jongens die dat doen he, dat vuurwerk gooien. Zouden die nu écht niet beseffen dat ze het niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen verpesten? Dat vraag ik me echt af. Ze schieten zich in de voet toch?
Vind vuurwerk ook wel wat minder, vaak genoeg in VAK-P gezeten dat ik 1/4 van de wedstrijd niet zag door de rook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.
Stoort mij wel een beetje in de hele maatschappelijke discussie dat vuurwerk bij voetbal per definitie niet moet kunnen en daar ben ik het niet mee eens. Mits je het op de tribune's houd is er niets machtigers te zien dan een hele zijde vol met bengaalse fakkels, en daar gaat het nou net mis bij die gasten uit Amsterdam, die voeren het te ver door, willen te graag die 'ultra' uitstraling hebben. Moeten ze niet doen, is niet onze sfeer, past niet bij Nederland. Support je team gewoon, doe dat met vuurwerk, maar in je vak, zing om het supporten van je team, niet om het zingen, moedig je team aan, om je team, niet om maar cool te doen. En ga helemaal niet naar een voetbalwedstrijd met een capuchon, doeken voor je ogen en mond, etc. Slaat nergens op. Sta je alleen maar voor gek.
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Twente kan ik niet echt over oordelen, maar bij ons is 't altijd bij opkomst spelers, en bij belangrijke goals ofzo (finale wedstrijden) en dan trekt alle rook altijd zo weer weg, of zijn er te weinig fakkels om überhaupt zicht te belemmeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Vind vuurwerk ook wel wat minder, vaak genoeg in VAK-P gezeten dat ik 1/4 van de wedstrijd niet zag door de rook.
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze beseffen het wel hoor, dat is het punt ook niet. Het punt is dat er een groep een bepaalde 'ultra' sfeer naar Nedreland wil brengen, waarbij zaken zoals je zondag zag, normaal is. Die ultra groepen zie je voornamelijk in Zuid Amerika en dergelijke landen, waar het hooliganisme meer richting pure criminaliteit gaat, dan hier het geval is. Ook in Italie heb je dergelijke groeperingen, en dan gaat het niet meer om pure voetbal emotie, maar zo gek mogelijk doen, en je plakt er het labeltje "Ultra" op.
Stoort mij wel een beetje in de hele maatschappelijke discussie dat vuurwerk bij voetbal per definitie niet moet kunnen en daar ben ik het niet mee eens. Mits je het op de tribune's houd is er niets machtigers te zien dan een hele zijde vol met bengaalse fakkels, en daar gaat het nou net mis bij die gasten uit Amsterdam, die voeren het te ver door, willen te graag die 'ultra' uitstraling hebben. Moeten ze niet doen, is niet onze sfeer, past niet bij Nederland. Support je team gewoon, doe dat met vuurwerk, maar in je vak, zing om het supporten van je team, niet om het zingen, moedig je team aan, om je team, niet om maar cool te doen. En ga helemaal niet naar een voetbalwedstrijd met een capuchon, doeken voor je ogen en mond, etc. Slaat nergens op. Sta je alleen maar voor gek.
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.
Dit blijf ik echt kippenvel vinden
Schitterendquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dank voor je uitleg. Ze willen dus 'ultra' doen. En nee, past niet bij ons he? Toch een nuchter volkje.
Dit blijf ik echt kippenvel vinden
Geweldigquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schitterend![]()
Schotten kunnen het wel!
< deze is mooier als voor mijn edit![]()
Amen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals het hoort:
[ afbeelding ]
Gewoon blij zijn met een waarschijnlijk kampioenschap joh, wat kan jou dat volk van 410 nou schelen. Nog even genieten van een kampioenschap, vierde oprij (!), lekker trots zijn, even schreeuwen dat jullie de beste zijn als je wat teveel op hebt, en toeleven naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, waarbij jullie weten wat je moet doen tegen Red Bull Salzburg (en PEC)quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee![]()
geen zin in zondag weet niet wat ik moet
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbijquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn met een waarschijnlijk kampioenschap joh, wat kan jou dat volk van 410 nou schelen. Nog even genieten van een kampioenschap, vierde oprij (!), lekker trots zijn, even schreeuwen dat jullie de beste zijn als je wat teveel op hebt, en toeleven naar een nieuw seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen, waarbij jullie weten wat je moet doen tegen Red Bull Salzburg (en PEC).
Wat Scrum zegt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee![]()
geen zin in zondag weet niet wat ik moet
Hahaha, pics! Als ie binnen is dan. Doe aan die ongein niet mee. Vind dat wortel gedoe nog erger als dat ultra geneuzel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbij
niks meer om het seizoen te redden maar gewoon klaar
kunnen we gaan toeleven naar het wk
ik heb mijn wortelpak al besteld
dit was ook een grapquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, pics! Als ie binnen is dan. Doe aan die ongein niet mee. Vind dat wortel gedoe nog erger als dat ultra geneuzel.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
na zondag is het waarschijnlijk al allemaal voorbij
niks meer om het seizoen te redden maar gewoon klaar
kunnen we gaan toeleven naar het wk
ik heb mijn wortelpak al besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |