hou ik zeker in gedachtenquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Maureentje het volgende:
http://www.greatbigstuff.eu/giant-wooden-letter-tiles.html ?
dit, zelfs de locale doe-het-zelf-zaak in een gemiddeld dorp kan het.quote:Op zondag 27 april 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan bij elke bouwmarkt plankjes op maat laten zagen.
1 2 3 4 5 | S W HOME E T |
ja weet ik. dan maar gewoon horizontaal.quote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Bedenk je wel dat je HOME SWEET HOME niet op de manier zoals in de OP kunt uitvoeren.
[ code verwijderd ]
En dan?
Hmzz, is dan niet het hele idee van Scrabble weg?quote:Op zondag 27 april 2014 17:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja weet ik. dan maar gewoon horizontaal.
........ Squote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Bedenk je wel dat je HOME SWEET HOME niet op de manier zoals in de OP kunt uitvoeren.
[ code verwijderd ]
En dan?
Je hebt gelijk, zo zou het wel kunnen. Maar persoonlijk vind ik het op deze manier precies minder leuk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Ole het volgende:
[..]
........ S
.......W
HOME
O..... E
M......T
E
Zo kan ook
ben ik wel met je eens hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo zou het wel kunnen. Maar persoonlijk vind ik het op deze manier precies minder leuk.
>>HOMEquote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Ole het volgende:
[..]
........ S
.......W
HOME
O..... E
M......T
E
Zo kan ook
ok. ik had het uitgetekend en de 20,5 cm vond ik zelfs al groot maar het komt goed en ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:16 schreef Ole het volgende:
1m op 1m lijkt me wel heel groot! Ik zou voor 12,5 cm gaan.
die wordt het niet, het wordt Carpe Diem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef Postbus100 het volgende:
...........S
......H...W.
....HOME
......M...E
......E....T
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |