hou ik zeker in gedachtenquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Maureentje het volgende:
http://www.greatbigstuff.eu/giant-wooden-letter-tiles.html ?
dit, zelfs de locale doe-het-zelf-zaak in een gemiddeld dorp kan het.quote:Op zondag 27 april 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan bij elke bouwmarkt plankjes op maat laten zagen.
1 2 3 4 5 | S W HOME E T |
ja weet ik. dan maar gewoon horizontaal.quote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Bedenk je wel dat je HOME SWEET HOME niet op de manier zoals in de OP kunt uitvoeren.
[ code verwijderd ]
En dan?
Hmzz, is dan niet het hele idee van Scrabble weg?quote:Op zondag 27 april 2014 17:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja weet ik. dan maar gewoon horizontaal.
........ Squote:Op zondag 27 april 2014 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Bedenk je wel dat je HOME SWEET HOME niet op de manier zoals in de OP kunt uitvoeren.
[ code verwijderd ]
En dan?
Je hebt gelijk, zo zou het wel kunnen. Maar persoonlijk vind ik het op deze manier precies minder leuk.quote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Ole het volgende:
[..]
........ S
.......W
HOME
O..... E
M......T
E
Zo kan ook
ben ik wel met je eens hoor.quote:Op maandag 28 april 2014 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo zou het wel kunnen. Maar persoonlijk vind ik het op deze manier precies minder leuk.
>>HOMEquote:Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef Ole het volgende:
[..]
........ S
.......W
HOME
O..... E
M......T
E
Zo kan ook
ok. ik had het uitgetekend en de 20,5 cm vond ik zelfs al groot maar het komt goed en ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:16 schreef Ole het volgende:
1m op 1m lijkt me wel heel groot! Ik zou voor 12,5 cm gaan.
die wordt het niet, het wordt Carpe Diem.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:26 schreef Postbus100 het volgende:
...........S
......H...W.
....HOME
......M...E
......E....T
eerder Carpe verticaal en Diem mooi horizontaalquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 08:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
eerder Carpe verticaal en Diem mooi horizontaal
ik ben nu nog op vakantie maar zodra ik thuis ben en uitgepakt heb, begin ik eraan
Nou ik wacht met spanning op de fotoquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:38 schreef sararaats het volgende:
de blokken zijn bijna klaar, nu nog de waarde erop.
het effect is wel mooi geworden.
komt zo snel mogelijk, ik heb gisteren een halve dag aan het branden geweest (inclusief m'n vingerquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ik wacht met spanning op de foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |