SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zou mooi zijn inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Moyes wordt morgen ontslagen. Goed dus
goed hoor met jouquote:
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 21-04-2014 om 22:05:21We are in a day and age where players are forbidden from having emotions..and we wonder why the distance between players & fans is widening. reageer retweet
Diepzinnige hersenspinsels van Dhr. Ferdinand...quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef alors het volgende:
twitter:rioferdy5 twitterde op maandag 21-04-2014 om 22:05:21We are in a day and age where players are forbidden from having emotions..and we wonder why the distance between players & fans is widening. reageer retweet
twitter:ManUtd twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 09:30:19BREAKING: Manchester United announces that David Moyes has left the club. (part 1 of 2) #mufc reageer retweet
Vergeet Vermeer niet, die naar Utd gaat en daar de allerbeste keeper ter wereld zal blijken te zijn!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veltman en Klaassen volgend jaar bij United.
Louisgod
quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou mooi zijn inderdaad.
Louis gewoon naar United. Strootman meenemen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Veltman en Klaassen volgend jaar bij United.
Louisgod
Van Gaal past niet bij de clubquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
Dit voorspelt niet veel Moyes!!!1
Giggs als interim.
Louis van Gaal heeft binnen een jaar ook slaande ruzie, mark my words.
Van Gaal paste ook niet bij Barcelona en achteraf eigenlijk ook niet bij Bayern. Hij is op zijn best als hij met jonge spelers kan werken die nog kneedbaar zijn. Europese topclubs zijn miljoenenbedrijven, maar hun personeelsbeleid is vaak tamelijk amateuristisch..quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
Van Gaal past niet bij de club
Dat Liverpool ff met 5-0 Chelsea mag verkrachten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Chelsea dit weekend waarschijnlijk zonder Cech, Hazard, Terry, Eto'o en Ramires tegen Liverpool...
Hier hoopt iedereen toch wel op mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat Liverpool ff met 5-0 Chelsea mag verkrachten.
nou nou nouquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat Liverpool ff met 5-0 Chelsea mag verkrachten.
twitter:102greatgoals twitterde op donderdag 24-04-2014 om 19:34:33FA decision: Ramires banned for 4 games. Premier League season over for the Brazilian. reageer retweet
26 juli vorig jaar:twitter:ShanksWasBoss twitterde op woensdag 19-06-2013 om 12:25:03Everton to be top 4 going into April then to bottle it. reageer retweet
16 februari dit jaar:twitter:ShanksWasBoss twitterde op vrijdag 26-07-2013 om 13:24:54United wont finish top 4 this season. reageer retweet
27 februari dit jaar:twitter:ShanksWasBoss twitterde op zondag 16-02-2014 om 23:01:26Chelsea (H)City (H)Southampton (A)Liverpool win them 3 games and they'll win the league reageer retweet
Of gewoon geluk?twitter:ShanksWasBoss twitterde op donderdag 27-02-2014 om 18:15:59Torres made us dream of winning the league. Sturridge and Suarez will win us the league. reageer retweet
twitter:FBAwayDays twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 12:00:38Hartlepool fans on their final away match. 2011: Oompa Lumpas
2012: Smurfs
2013: Penguins
2014: Thunderbirds
reageer retweet
Gefeliciteerd met de 4de plekquote:
Geslaagd seizoen voor Arsenal dusquote:Op zaterdag 26 april 2014 15:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje, het wordt ons weer in de schoot geworpen, ongelooflijk
Goal van Shelveytwitter:Pschmeichel1 twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 17:29:14Only so you don't have to wait, here is Shelvey's goal that will challenge Rooney's for Goal of The Seasonhttp://t.co/RDwNJNS2JB reageer retweet
Halloquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ook daar gaat die het niet redden . fysiek te zwak
Nope, geven ze het alsnog wegquote:
Giggs , Scholes , Neville en Butt zijn nog steeds een verbetering op het veldquote:
Gelukkig ja, al kan dat puntje nog wel belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nope, geven ze het alsnog weg
En het gaat ongeveer weer goed met Portsmouthquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig ja, al kan dat puntje nog wel belangrijk zijn.
In other news: Barnsley gedegradeerdBristol Rovers gelukkig wel gewonnen in L2
Dan haalt ie Martens wel op bij PAOK.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Vertonghen een Nederlander?
Strootman zou voor ieder team een aanwinst zijn.quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:50 schreef Joezi het volgende:
Welke Nederlanders zal Van Gaal halen, mocht ie coach worden.. Strootman wordt nu over geroddeld.
Waar zijn Mata , Januzaj en Fellaini?quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie nog geen enkel verschil, wat wil je trouwens ook met Cleverly op het veld.
Mata en Fellaini zijn aankopen van Moyes .quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:11 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waar zijn Mata , Januzaj en Fellaini?
Januzaj is echt een Van Gaal speler. Fellaini kan alvast een andere club gaan zoeken, die kan er niet veel van. En daar hebben ze op aanraden van Moyes ook nog ruim 30 Miljoen voor betaaldquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:11 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Waar zijn Mata , Januzaj en Fellaini?
Ja, gaat zo met stropdas en al het veld in.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit Giggs ook als speler bij de selectie voor deze wedstrijd?
Hetzelfde met dat geschreeuw om Büttner in Oranje toen hij transfereerde naar Man utd, die onverklaarbare hype bij Van Dijk nu.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel mensen zich volkomen belachelijk maakte door te stellen dat Van Wolfswinkel in het Nederlands elftal moest.
*maaktenquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel mensen zich volkomen belachelijk maakte door te stellen dat Van Wolfswinkel in het Nederlands elftal moest.
Voor Strootman ga je dik 30 Miljoen moeten neerleggen, zou ik persoonlijk veel teveel vinden voor een bruikbare speler.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Strootman zou voor ieder team een aanwinst zijn.
Vermeer past in de profielschets, dus die komt ook.
Huntelaar kan het wel vergeten.
Tja, jong talent uit Nederland, en misschien dat hij Pelle wel neemt... die zal zo duur niet zijn.
Roy Keane viert feestquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef alors het volgende:
Kinderachtig van Burnley dat ze zo nodig moesten winnen van Ipswich. Nu komt deze baas sowieso niet terug
[ afbeelding ]
slecht van eriksen dat hij geen 1ste staat.quote:
ozil bedoel jequote:Op zaterdag 26 april 2014 19:59 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
slecht van eriksen dat hij geen 1ste staat.
Nouja ze spelen iig beter en leuker dan ik het hele seizoen gezien heb. Of dat Giggs is, de bevrijding van Moyes of gewoon toeval valt nog te bezien.quote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho is ziek dus niet op de bank bij Chelsea.
ja jongens hij is echt ziekquote:Op zaterdag 26 april 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het klinkt niet aardig maar die man zou je bijna nog een echte ziekte gunnen ook.. dan komt hij misschien weer met beide beentjes op de vloer. Hij hoeft van mij niet dood, maar een beetje afzien verdient hij wel.. naar figuur.quote:Op zaterdag 26 april 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal en zijn reetkevers.. zorg dat Lowie je aardig vindt en je krijgt een mooi baantje. Eng gezelschap..quote:Kluivert: 'Ik zou vereerd zijn'
Van onze Telesportredactie
Louis van Gaal wordt vanaf volgend seizoen de manager van Manchester United en wil Patrick Kluivert meenemen naar de Britse topclub. Kluivert ziet een nieuwe samenwerking met Van Gaal in ieder geval helemaal zitten.
"Zeker, ik zou blij verrast zijn als Van Gaal mij zou vragen", vertelde Kluivert aan talksport.com. "Ik werk overal graag samen met Louis. Het maakt niet uit bij welke club het is. Ik zou vereerd zijn om aan zijn zijde te staan."
Schurrle is dan meestal wel bankzitter, maar vind ik toch een van de beste spelers bij Chelsea....quote:
Tja, als iemand je een lul vindt, zal hij je niet snel een baantje geven, nee... (!)quote:Op zondag 27 april 2014 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Gaal en zijn reetkevers.. zorg dat Lowie je aardig vindt en je krijgt een mooi baantje. Eng gezelschap..
Fulham, Sunderland moet o.a. nog thuis tegen Swansea en West Brom..quote:Op zondag 27 april 2014 14:44 schreef Dos37 het volgende:
4-0 Immiddels, Cardiff is klaar, Norwich ook met hun programma en spel. Wie wordt nummer 3?
quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Chelsea gaat winnen.
Ik zou niet weten wat daar grappig aan is.quote:Op zondag 27 april 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel grappig zijn als Chelsea gaat winnen.
Lezen bedoel je?quote:Op zondag 27 april 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu ook. Ja, jullie horen het goed.
quote:Op zondag 27 april 2014 15:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt ook.
Chelsea heeft er weer weinig zin in.
Ik zou het niet leuk vinden want ik ben fan van Liverpool. Het wordt lastig om te winnen vandaag.. maarja vroeg of laat zal die goal wel vallen hoop ik.quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Des te leuker als ze winnen
Delicious tears![]()
Maar vandaag wint Liverpool
quote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou tweede helft weer een Chelski bus.
Weg met de titel, weer niet gelukt
Haters gonna hatequote:
Dan moet je gewoon een godsgruwelijke hekel hebben aan voetbal. Andere manier kan er echt niet zijn.quote:
Ze staan nog steeds 1e. Ik zie Liverpool wel kampioen wordenquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben er ook bang voorquote:Op zondag 27 april 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Manchester City heeft beter doelsaldo en inhaalwedstrijd. Die winnen wel alles denk ik.quote:Op zondag 27 april 2014 15:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds 1e. Ik zie Liverpool wel kampioen worden
Liever Liverpool als Cityquote:Op zondag 27 april 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Manchester City heeft beter doelsaldo en inhaalwedstrijd. Die winnen wel alles denk ik.
Tja, standaard tactiek in zulke wedstrijden.quote:Op zondag 27 april 2014 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft dat tijdrekken dus toch nut gehad...
Veel mensen gunnen het gewoon het team dat het leukste voetbal speelt. Dit seizoen is dat Liverpool, al zit Man City er ook dicht bij, maar dat is een team dat mee rbij elkaar gekocht is, dus dan ligt dat toch iets anders voor veel mensen.quote:Op zondag 27 april 2014 16:00 schreef Anoonumos het volgende:
Gun het Liverpool op zich wel maar
[ afbeelding ]
Sneaky Chelsea natuurlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Verdiende achterstand voor Liverpool of is het weer sneaky Chelsea ?
nope. het is gewoon Atletico - Chelsea all over again.quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik schakel nu in. Staat Liverpool terecht achter of niet?
Hopen dat het nog minstens 1-1 wordt dus.quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef Cara het volgende:
[..]
nope. het is gewoon Atletico - Chelsea all over again.
Gerrard met een slippertje, Ba daardoor 1 op 1 met Mignolet en rondde het keurig af. Voor de rest heeft Chelsea weer vrijwel niks uitgevoerd, aanvallend gezien.quote:Op zondag 27 april 2014 16:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik schakel nu in. Staat Liverpool terecht achter of niet?
Mensen die dit soort voetbal goedpraten zijn geen voetbalfans.quote:Op zondag 27 april 2014 16:36 schreef Anoonumos het volgende:
Chelsea geeft bijna niks weg en wacht op het foutje van Liverpool.. dat Gerrard dan dat foutje maakt is zijn schuld.
Wat dat betreft wel terecht.
0-0 was dinsdag ook gewoon een terechte uitslag, geen kans gehad dat Atletico.
Tja was wel te verwachten met alle druk die er bij kwam kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel een ongelooflijke deceptie zijn voor Liverpool as ze nu het kampioenschap nog weggeven.
Het staat toch echt 0-1quote:Op zondag 27 april 2014 16:35 schreef Cara het volgende:
[..]
nope. het is gewoon Atletico - Chelsea all over again.
Is toch gewoon een terechte observatie? Dat het verder niet om aan te gluren is staat er los van.quote:Op zondag 27 april 2014 16:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Mensen die dit soort voetbal goedpraten zijn geen voetbalfans.
Een tumor voor de voetbalsport.quote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mourinho is het slechtste wat de voetballerij is overkomen de afgelopen jaren.
Als City alles wint worden ze sowieso kampioenquote:Op zondag 27 april 2014 16:43 schreef 1239758715981 het volgende:
We gaan toch niet echt krijgen dat Liverpool als nog niet kampioen wordt hč
Als Liverpool hier nog een gelijkspel behaalt en verder alles wint wordt Liverpool kampioenquote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als City alles wint worden ze sowieso kampioen
Voetbalquote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Een hoop gekanker op Chelsea, maar wat heeft Liverpool laten zien dan
Liverpool probeert het wel, natuurlijk hebben ze sterkere wedstrijden gespeeld maar verrassend is het niet. Er is geen doorkomen aan als Chelsea met 10 man achter de bal staat.quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Een seizoen vol leuk voetbal, maar deze wedstrijd zijn ze vrij kansloos bezig met lange ballen erin pompen en afstandsschoten...quote:Op zondag 27 april 2014 16:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat gun ik die Mourinho een nekschot
Die klootzak gaat nog de CL winnen ookquote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Hopen dat Atletico woensdag deze anti-voetballers de CL uitspeelt.
Atletico is ook wel anti-voetbal.quote:Op zondag 27 april 2014 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Hopen dat Atletico woensdag deze anti-voetballers de CL uitspeelt.
Wanneer moeten ze daar tegen?quote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Man. City heeft ook nog niet gewonnen bij bv Everton.
Everton gaat Liverpool echt geen kampioen makenquote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Dan zijn dalijk alle Liverpoolsupporters 1,5 uur voor Evertonquote:Op zondag 27 april 2014 17:00 schreef Pedroso het volgende:
Jeez, het is maar een spelquote:Op zondag 27 april 2014 16:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Bah wat gun ik die Mourinho een nekschot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |