Idd dat is toch raarquote:Op maandag 21 april 2014 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap wel dat hij dat niks vindt, ze zitten daar als een soort cabaretvoorstelling hun trucje te doen.
Is dit van dezelfde avond? Zijn onderweg weer veel bananenschuimpjes doorheen gegaan zo te zien.quote:Op maandag 21 april 2014 18:56 schreef Arn0 het volgende:
Dit lijkt inderdaad op een verhitte discussie.
[ afbeelding ]
Jup.quote:
Hij kwam weer eens ruftend zijn auto uit, is toch heerlijk man.quote:Op maandag 21 april 2014 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit van dezelfde avond? Zijn onderweg weer veel bananenschuimpjes doorheen gegaan zo te zien.
Hij begint weer een beetje op jouw avatar te lijken.quote:
Hij begint zelfs een beetje op mijn avatar te lijken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij begint weer een beetje op jouw avatar te lijken.
Ja nu je het zegt, denk er een paar kilo bij.quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij begint zelfs een beetje op mijn avatar te lijken.
Vermeer bashquote:Op maandag 21 april 2014 19:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij begint weer een beetje op jouw avatar te lijken.
Kan gebeurenquote:Op maandag 21 april 2014 19:03 schreef Pleun2011 het volgende:
sorry verkeerde post gequote.. mijn excuses
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 21-04-2014 om 18:45:24We zijn eieren aan t zoeken in hilversum… reageer retweet
kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Kritiek mag, maar ik ga aangifte tegen u doen.
op die tweede vind ik het nog wat erger, zeker gezien zijn leeftijd. en toen had hij nog geen excuus vanwege overleden vrouw. ik neem even aan dat die vrouw zijn eerste is daar.quote:
Hansie heeft de opstelling apart doorgenomen. SBS6 cultuur.quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Een jonge Bridget naast Hansie Hansie
die heeft hij achter de schermen even helemaal uit elkaar getrokkenquote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Vanzelfsprekendquote:Op maandag 21 april 2014 20:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die heeft hij achter de schermen even helemaal uit elkaar getrokken
quote:Op maandag 21 april 2014 20:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
wie is die blondine waar Hans zijn armen om heen heeftquote:Op maandag 21 april 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wendy heeft hij ook helemaal uit elkaar getrokken.
Is dat de first lady van Maastricht? aan de rechterkantquote:Op maandag 21 april 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Albert wil je na het voetballen ook niet onder de douche mee staanquote:Op maandag 21 april 2014 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Milika Peterzonquote:Op maandag 21 april 2014 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is die blondine waar Hans zijn armen om heen heeft
Ja, en omdat ik morgen voor zes uur al op moet kan ik het niet zienquote:Op maandag 21 april 2014 20:28 schreef Evertjan het volgende:
hebben ze echt Koning Voetbal op 22.00 gezet ipv Derksen on the road dat is minachting voor de kijker
Het is wat allemaal.quote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Kap godverdomme met dat tweede paasdáááááág
Leg de klemtoon goed, verdomme.
quote:Op maandag 21 april 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dolly Parton heeft grote tieten?
Nee toch?
leuke kopquote:
Ze is wel neukbaar maar oke.quote:
Cavaliersquote:
Leuk in het stadion he?quote:
hoe doe jij het dan?quote:Op maandag 21 april 2014 20:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gadverdamme René je gaat toch niet zelf aan je piemel zitten
Met die onterechte goalquote:
Ajax komt weer fans te kort nu er weer allerlei gestichten promoveren die voorheen weinig support had.quote:
mad?quote:
Ze praten altijd over de jodenquote:
quote:
Woensdag uitgebreid in het blad.quote:Op maandag 21 april 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp heeft dit vanmiddag voorbereid
De lachband bleef hangen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
1 grap teveel. Zelf hard lachen, maar het publiek bleef tamelijk stil.
De wat?quote:Op maandag 21 april 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bevangen van de heilige bekoring.
We hebben de beelden!quote:Op maandag 21 april 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Straks gooit Hansie nog met zijn jasje.
*wordquote:Op maandag 21 april 2014 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Anders wordt je effe nogmaals voor lul gezet
de hele eredivisie is helemaal niksquote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Dit roep ik echt al een jaar. Ajax is een elftal van helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |