IK BEEEN EEN ZWOLLLENAAAAAAAAAAUAUAUAUAAAAAAAAAARRRquote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
WTF heb ik net gehoord van Ron Jans?
Heracles gaat winnen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgende week maar huldigen ja toch.
Loop ik mee in de polonaise. Heb ik toch nog iets te vierenquote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de harde kern waar jij staat werden ook gewoon kaarten aan Ajax fans verkochtquote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Loop ik mee in de polonaise. Heb ik toch nog iets te vieren
Maar Feyenoorders komen er in Almelo niet in.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de harde kern waar jij staat werden ook gewoon kaarten aan Ajax fans verkocht
Ja echt diep triest is dat. Ze willen in het nieuwe stadion heel nieuw sfeer vak inrichten. Nog 1 jaar overleven.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de harde kern waar jij staat werden ook gewoon kaarten aan Ajax fans verkocht
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar Feyenoorders komen er in Almelo niet in.![]()
Almelo
In Almelo houden ze van het spelletje Geen jager, geen neger.quote:Op maandag 21 april 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen.
- Herman Finkers
dat je dat überhaupt wilquote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik woon in Almelo, naast een neger!quote:Op maandag 21 april 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Almelo houden ze van het spelletje Geen jager, geen neger.
Dat is het enige wat Rens leuk vindt aan voetbal, huldigingen en hooligans.quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
dit team is geen huldiging waard
komt lil kleinequote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
Ik weet niet 100% zeker of ik er heen ga. Ik heb hier al aardig vaak verteld hoe kut ik de huldiging van vorig jaar vondquote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
En medewerkers van RTL XL in elkaar meppen!quote:Op maandag 21 april 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat Rens leuk vindt aan voetbal, huldigingen en hooligans.
Met "huldiging" bedoelt onze Rens natuurlijk "rellen".quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
Triest is dat ja. Boeren die zich misdragen als ze een keer in de grote stad zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met "huldiging" bedoelt onze Rens natuurlijk "rellen".
er ligt natuurlijk weer poep op de stoep?quote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat denk ik wel
de f-shite noemde zich namelijk tuig van de richel
Wie heeft het nou over hooligans en rellen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, Rens onze hooliganismedeskundige is er weer.
Het is net een aflevering van Danny Dyerquote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat denk ik wel
dan kom ik ookquote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat denk ik wel
quote:Op maandag 21 april 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net een aflevering van Danny Dyer
ik verwacht volgende week bij Heerenveen vuurwerk op het veldquote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klompen tegen het achterhoofd van Nordtfeldquote:Op maandag 21 april 2014 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik verwacht volgende week bij Heerenveen vuurwerk op het veld
kappen met die shitquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klompen tegen het achterhoofd van Nordtfeld
Ik zal nooit iets slopen gek.quote:Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat volgend seizoen weer het uitvak van Tilburg verbouwen
En elke vlag die in zijn handen komt zal mee gezwaaid worden.quote:Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat volgend seizoen weer het uitvak van Tilburg verbouwen
Is dat die kneus die heel stoer kwams doen omdat iemand een Feyenoord shirt aanhad in de Arena?quote:
Die is al neergeschoten.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat die kneus die heel stoer kwams doen omdat iemand een Feyenoord shirt aanhad in de Arena?
Die man haat ik echt.
high CBSquote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat die kneus die heel stoer kwams doen omdat iemand een Feyenoord shirt aanhad in de Arena?
Die man haat ik echt.
Weet ik maar dit kon een oud filmpje zijn.quote:
was rens ook heenquote:Op maandag 21 april 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch gisteren wel een WC-pot gesloopt neem ik aan.
wat lul je nou allemaal? Misschien moet je je zolderraam openzetten. Volgens mij krijg jij te weinig zuurstof binnen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wat lul je nou allemaal? Misschien moet je je zolderraam openzetten. Volgens mij krijg jij te weinig zuurstof binnen.
Ik ben bang dat er een hooligan vuurwerk door m'n raam naar binnen gooit. Zo beangstigd ben ik door gisterenquote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wat lul je nou allemaal? Misschien moet je je zolderraam openzetten. Volgens mij krijg jij te weinig zuurstof binnen.
Zal wel meevallen denk ik in die VINEX wijk toch.quote:Op maandag 21 april 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een hooligan vuurwerk door m'n raam naar binnen gooit. Zo beangstigd ben ik door gisteren![]()
![]()
.
quote:Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sven is toch redelijk gemakkelijk gestopt.
Je moest eens weten. Gisteren zag ik nog een gevaarlijke Marokkaan lopen. Gelijk naar het marokkanenmeldpunt gegaan.quote:Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik in die VINEX wijk toch.
Dit soort posts waren toch leuker toen Steven nog actief meeposttequote:Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sven is toch redelijk gemakkelijk gestopt.
Ik zei ooit Karma is a bitch toen kreeg ik van GGmm een note.quote:
Kom je daar juist niet meer Marokkanen tegen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Gisteren zag ik nog een gevaarlijke Marokkaan lopen. Gelijk naar het marokkanenmeldpunt gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |