komt lil kleinequote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
dit team is geen huldiging waard
Ik weet niet 100% zeker of ik er heen ga. Ik heb hier al aardig vaak verteld hoe kut ik de huldiging van vorig jaar vondquote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
En medewerkers van RTL XL in elkaar meppen!quote:Op maandag 21 april 2014 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat Rens leuk vindt aan voetbal, huldigingen en hooligans.
Met "huldiging" bedoelt onze Rens natuurlijk "rellen".quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
Triest is dat ja. Boeren die zich misdragen als ze een keer in de grote stad zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Met "huldiging" bedoelt onze Rens natuurlijk "rellen".
er ligt natuurlijk weer poep op de stoep?quote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat denk ik wel
de f-shite noemde zich namelijk tuig van de richel
Wie heeft het nou over hooligans en rellen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee, Rens onze hooliganismedeskundige is er weer.
Het is net een aflevering van Danny Dyerquote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat denk ik wel
dan kom ik ookquote:Op maandag 21 april 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat denk ik wel
quote:Op maandag 21 april 2014 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net een aflevering van Danny Dyer
ik verwacht volgende week bij Heerenveen vuurwerk op het veldquote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klompen tegen het achterhoofd van Nordtfeldquote:Op maandag 21 april 2014 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik verwacht volgende week bij Heerenveen vuurwerk op het veld
kappen met die shitquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klompen tegen het achterhoofd van Nordtfeld
Ik zal nooit iets slopen gek.quote:Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat volgend seizoen weer het uitvak van Tilburg verbouwen
En elke vlag die in zijn handen komt zal mee gezwaaid worden.quote:Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens gaat volgend seizoen weer het uitvak van Tilburg verbouwen
Is dat die kneus die heel stoer kwams doen omdat iemand een Feyenoord shirt aanhad in de Arena?quote:
Die is al neergeschoten.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat die kneus die heel stoer kwams doen omdat iemand een Feyenoord shirt aanhad in de Arena?
Die man haat ik echt.
high CBSquote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat die kneus die heel stoer kwams doen omdat iemand een Feyenoord shirt aanhad in de Arena?
Die man haat ik echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |