IK BEEEN EEN ZWOLLLENAAAAAAAAAAUAUAUAUAAAAAAAAAARRRquote:Op maandag 21 april 2014 16:57 schreef RensAjacied het volgende:
WTF heb ik net gehoord van Ron Jans?
Heracles gaat winnen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgende week maar huldigen ja toch.
Loop ik mee in de polonaise. Heb ik toch nog iets te vierenquote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de harde kern waar jij staat werden ook gewoon kaarten aan Ajax fans verkochtquote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Loop ik mee in de polonaise. Heb ik toch nog iets te vieren
Maar Feyenoorders komen er in Almelo niet in.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de harde kern waar jij staat werden ook gewoon kaarten aan Ajax fans verkocht
Ja echt diep triest is dat. Ze willen in het nieuwe stadion heel nieuw sfeer vak inrichten. Nog 1 jaar overleven.quote:Op maandag 21 april 2014 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op de harde kern waar jij staat werden ook gewoon kaarten aan Ajax fans verkocht
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar Feyenoorders komen er in Almelo niet in.![]()
Almelo
In Almelo houden ze van het spelletje Geen jager, geen neger.quote:Op maandag 21 april 2014 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wat te doen.
- Herman Finkers
dat je dat überhaupt wilquote:Op maandag 21 april 2014 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik woon in Almelo, naast een neger!quote:Op maandag 21 april 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Almelo houden ze van het spelletje Geen jager, geen neger.
Dat is het enige wat Rens leuk vindt aan voetbal, huldigingen en hooligans.quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat je dat überhaupt wil
dit team is geen huldiging waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |