Weet ik maar dit kon een oud filmpje zijn.quote:
was rens ook heenquote:Op maandag 21 april 2014 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch gisteren wel een WC-pot gesloopt neem ik aan.
wat lul je nou allemaal? Misschien moet je je zolderraam openzetten. Volgens mij krijg jij te weinig zuurstof binnen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wat lul je nou allemaal? Misschien moet je je zolderraam openzetten. Volgens mij krijg jij te weinig zuurstof binnen.
Ik ben bang dat er een hooligan vuurwerk door m'n raam naar binnen gooit. Zo beangstigd ben ik door gisterenquote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
wat lul je nou allemaal? Misschien moet je je zolderraam openzetten. Volgens mij krijg jij te weinig zuurstof binnen.
Zal wel meevallen denk ik in die VINEX wijk toch.quote:Op maandag 21 april 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er een hooligan vuurwerk door m'n raam naar binnen gooit. Zo beangstigd ben ik door gisteren![]()
![]()
.
quote:Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sven is toch redelijk gemakkelijk gestopt.
Je moest eens weten. Gisteren zag ik nog een gevaarlijke Marokkaan lopen. Gelijk naar het marokkanenmeldpunt gegaan.quote:Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel meevallen denk ik in die VINEX wijk toch.
Dit soort posts waren toch leuker toen Steven nog actief meeposttequote:Op maandag 21 april 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Sven is toch redelijk gemakkelijk gestopt.
Ik zei ooit Karma is a bitch toen kreeg ik van GGmm een note.quote:
Kom je daar juist niet meer Marokkanen tegen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Gisteren zag ik nog een gevaarlijke Marokkaan lopen. Gelijk naar het marokkanenmeldpunt gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |