quote:Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heel erg
[..]
[..]
Nou vooruit:
Na 3 dagen geleden een heerlijke rit gemaakt te hebben van ongeveer 140km door het Noorden des lands, heb ik een ongeluk met de motor gehad.
Het achterwiel verloor grip (glad/olie weet ik niet precies) met het wegdek waardoor de motor begon te slippen en ik in de berm ben beland. Via de berm ben ik vervolgens ergens midden op de weg tot stilstand gekomen. Schuiver was maar 20m maar toch.
Foto's van de motor:Valt nog wel mee toch? Vooral lak enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen echt goed misselijk van geweest, schade is ¤750,- ( al het zichtbare+ het stuur is krom.. voorvork etc schijnt niet krom te zijn) iets wat ik gewoon zelf ga betalen.
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Tunafish het volgende:
Kut man. Zelf niks aan overgehouden verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet minder erg.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Vooral lak enzo?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar niet minder erg.
Ja en het erge is nog, het is mijn tweede schade in twee week tijd.quote:
schiet ook niet op. Misschien nog een beetje sjoemelen?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja en het erge is nog, het is mijn tweede schade in twee week tijd.
Week ervoor reed er een auto achterin....
Dus ik ben er wel even klaar mee
Sjoemelen doe ik niet aanquote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
schiet ook niet op. Misschien nog een beetje sjoemelen?
Ik kan echt helemaal niets wat dat betreft dus laat het gewoon doen daar waar ik hem gekocht heb. Ga nu nog niet doe-het-zelven.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben denk ik blind. Ik zie hooguit ¤150 euro aan schade?
Je wordt echt opgelicht als ik zie wat ze moeten vervangen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sjoemelen doe ik niet aan
Veel rust houden maar voor zover dat kan, want zaken gaan ook gewoon door.
Hopelijk kan ik er van het weekend weer mee rijden
[..]
Ik kan echt helemaal niets wat dat betreft dus laat het gewoon doen daar waar ik hem gekocht heb. Ga nu nog niet doe-het-zelven.
Zal het op de factuur wel zien, had zelf 1000 euro in gedachte dus dit valt mij dan nog weer mee ;-).quote:Op woensdag 23 april 2014 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je wordt echt opgelicht als ik zie wat ze moeten vervangen.
Heb ze al verteld dat het gedaan mag worden... alle onderdelen worden nu bij Suzuki besteld etc.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef Tunafish het volgende:
Misschien is een second opinion de moeite wel waard. 750 euro lijkt inderdaad wel veel voor wat zo op de foto's is te zien.
Heb hem bewaard, thanks misschien volgende maandquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Yreal het volgende:
En effe deze bestellen![]()
http://www.mlmparts.com/n(...)650-bandit-2012.html
Woon je in haren ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ja godverdomme nu gaat 't nog pauperhard regenen ook. Leuk man.
Waar woon je dan dat je het zo ver weg moet laten doen?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zal het op de factuur wel zien, had zelf 1000 euro in gedachte dus dit valt mij dan nog weer mee ;-).
Zal voornamelijk uurloon zijn, en transport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |