hoax! acent van baelish boeit me niet, accent van carice voor de serie ook niet, maar het is een feit dat dat accent NL is, wat door sommigen hier werd ontkend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen die nu janken over Baelish janken normaal gesproken over Carice. Lekker laten janken dus.
Volgens de GoT-wiki is hij ongeveer 12. Hoe oud trouwt men in Westeros? 14? 16? Dat is nog te overzien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, dat dat bedoeld was. Zat alleen ff ".... maar oma, Tommen is toch nog wel een beeeeetje jong voor Margaery hoor!" maar dat was al snel weg toen ik me besefte dat ze in Westeros het niet zo nauw nemen met leeftijden
Tywin lijkt er trouwens ook beter op geworden, door de dood van Joffrey. Tommen is jonger en dus heeft ie nu veel langer nog iets te zeggen. Plus dat Tommen ook iets gehoorzamer lijkt (leuke uitleg/les van Tywin trouwens)Nee, die Tywin is dan misschien een kleinzoon kwijt, echt rouwig lijkt ie er niet om
Je zou er bijna iets van gaan denken.
Het is ook een accent van Asshai'i. Met je feiten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoax! acent van baelish boeit me niet, accent van carice voor de serie ook niet, maar het is een feit dat dat accent NL is, wat door sommigen hier werd ontkend.
(en elke keer dat iemand over de discussie zeurt is dat een reden om hier weer iets over te posten, uiteraard)
Is die 12 dan boek-got of serie-got? Want de serie heeft geloof ik de mensen wel iets ouder gemaakt af en toe? Ach, zo lang is dat niet wachten nee. En trouwens, als er gras op staat kun je voetballen toch? Rekt t niet dan scheurt t wel, en wat gescheurd is moet genaaid worden!quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens de GoT-wiki is hij ongeveer 12. Hoe oud trouwt men in Westeros? 14? 16? Dat is nog te overzien.
Serie-GoT, die is het boekvrije topic.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is die 12 dan boek-got of serie-got? Want de serie heeft geloof ik de mensen wel iets ouder gemaakt af en toe? Ach, zo lang is dat niet wachten nee. En trouwens, als er gras op staat kun je voetballen toch? Rekt t niet dan scheurt t wel, en wat gescheurd is moet genaaid worden!
O wacht. We hebben t niet over Renley Tyrell maar over Margaery![]()
Weet ik ook wel, maar dat weerhoudt sommigen er niet van alsnog boek-dteials te vermelden. Plus dat iemand op de wiki had gekeken voor de leeftijd van Tommen en DAARVAN vroeg ik me dus af of dat de serie-leeftijd/wiki was of niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Serie-GoT, die is het boekvrije topic.
quote:Renly was trouwens een Baratheon.
Waarschijnlijk omdat ze allebei naakt in bed lagen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar dat weerhoudt sommigen er niet van alsnog boek-dteials te vermelden. Plus dat iemand op de wiki had gekeken voor de leeftijd van Tommen en DAARVAN vroeg ik me dus af of dat de serie-leeftijd/wiki was of niet.
[..]O ja. Ik bedoelde Loras
Hoe kan IK die nou door elkaar halen
Don't even get me started on that Oberyn scene guuuuuurl!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze allebei naakt in bed lagen?
Wel slecht eigenlijk ja, die deal. Tywin gooit er effe een "ich habe es nicht gewusst" in en gelijk zijn ze weer matties ___!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de "deal" tussen Oberyn en Tywin wel een onverwachte trouwens.
Bruiloft?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:56 schreef Khaleesi het volgende:
En die Oberyn komt ook nog eens 15 jaar (!) na de rebellion aankakken??? Rare timing..
Waarom 15 jaar wachten dan? En waarom niet komen met een leger? Die Oberyn komt stampvoetend binnen van "ik haat alle Lannisters" en 10 minuten later staat er een pact waarbij ie naar alle waarschijnlijkheid Tommen en Tywin's bitch/voetveeg wordt voor de komende tijd in de small council... Ik kan het maar moeilijk rijmen.quote:
Nou, ik betwijfel of matties het goede woord isquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel slecht eigenlijk ja, die deal. Tywin gooit er effe een "ich habe es nicht gewusst" in en gelijk zijn ze weer matties ___!En zitten ze ineens samen in de council. Blijf het vreemd vinden.
Hij schuift gewoon de schuld op de Mountain, maar dat zou iedereen wss doen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tywin was ook echt niet geloofwaardig. Alsof hij the Mountain eens even gaat straffen zodat Oberyn rechtvaardigheid krijgt voor Elia. The Mountain, zo'n beetje de sterkste zwaardvechter van Westeros... Die wil Tywin echt niet kwijt.
Ned was traag in zijn hoofd, maar hij was wel slim. Samen met Daenerys, Tywin en misschien Rob de beste leiders in deze serie. Tyrion misschien ook, maar ik kan niet echt zeggen of hij echt ooit heeft geleid, van een paar bezoekjes aan de small council afgezien dan...quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij schuift gewoon de schuld op de Mountain, maar dat zou iedereen wss doen...
Dat die Oberyn er vervolgens intrapt, vind ik maar vreemd. Hij laat Tywin gewoon vrijuit gaan...
Staat wat dat betreft dan weer lijnrecht op Ned, die Tywin enemy of the realm verklaarde voor wat de Mountain allemaal uitspookte in het land...
Is Ned dan zo slim of Oberyn zo dom? Of andersom???
Je geeft duidelijk een andere invulling aan het begrip "slim" dan de makers van de serie. "Eervol", jazeker, maar slim???quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ned was traag in zijn hoofd, maar hij was wel slim. Samen met Daenerys, Tywin en misschien Rob de beste leiders in deze serie. Tyrion misschien ook, maar ik kan niet echt zeggen of hij echt ooit heeft geleid, van een paar bezoekjes aan de small council afgezien dan...
Omdat ze met hun leger volkomen kansloos waren geweest? Kom op, dat kan je zelf toch ook wel bedenken? Alsof de Martells het eventjes alleen opnemen tegen de Baratheons, Lannisters en Starks. Soms moet je een opportunist zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Waarom 15 jaar wachten dan? En waarom niet komen met een leger? Die Oberyn komt stampvoetend binnen van "ik haat alle Lannisters" en 10 minuten later staat er een pact waarbij ie naar alle waarschijnlijkheid Tommen en Tywin's bitch/voetveeg wordt voor de komende tijd in de small council... Ik kan het maar moeilijk rijmen.
Andersom waarschijnlijk. Jij gaat er wel heel makkelijk vanuit dat Oberyn hem vrijuit laat gaan. Volgens mij zijn je verwijten over Oberyn en Co. meer een reflectie van jezelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:20 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hij schuift gewoon de schuld op de Mountain, maar dat zou iedereen wss doen...
Dat die Oberyn er vervolgens intrapt, vind ik maar vreemd. Hij laat Tywin gewoon vrijuit gaan...
Staat wat dat betreft dan weer lijnrecht op Ned, die Tywin enemy of the realm verklaarde voor wat de Mountain allemaal uitspookte in het land...
Is Ned dan zo slim of Oberyn zo dom? Of andersom???
Ik wel...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Kreeg Dany hier trouwens een orgasme?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |