abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:02:30 #226
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139146838
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik ga ervanuit dat het gewoon zo is zoals het in de serie getoond wordt. Dat het blijkbaar in de boeken vaak met flashbacks gaat boeit dan verder niet zo

en over Littlefinger, misschien gaat ie juist steeds geheimzinniger praten hoe meer hij met complotten bezig is :P
Ik neem aan dat je de volgorde bedoelt. Daar ga ik ook grotendeels vanuit ja. Maar je weet alsnog niet hoeveel tijd er steeds voorbij is gegaan. Misschien is het alweer een paar weken geleden dat we Roose de jacht heeft geopend op Bran en Rickon.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:19:37 #227
37295 Luigi
mario pls
pi_139147311
Wat een gezeik over accenten. Lekker kuttopic is het daardoor geworden zeg.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:22:57 #228
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139147395
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Goed werk als in, je was een goede vrouw voor hem. Niet als in, je hebt m mooi omgelegd. :')
Ja okay, dat kan. Maar hoezo is dan de volgende makkelijker? Als in: wanneer de volgende kerel die je trouwt dood gaat doet het minder pijn? Mogelijk, maar blijven dan wel vreemde woorden. Zeg dan dat je een goede vrouw voor hem was en niet dat je goed "werk" geleverd hebt.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:23:50 #229
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139147421
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:22 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ja okay, dat kan. Maar hoezo is dan de volgende makkelijker? Als in: wanneer de volgende kerel die je trouwt dood gaat doet het minder pijn? Mogelijk, maar blijven dan wel vreemde woorden. Zeg dan dat je een goede vrouw voor hem was en niet dat je goed "werk" geleverd hebt.
tja het was natuurlijk ook geen pure liefde he
pi_139147447
quote:

[..]

Jeetje, ok, let op: Jof was een ontzettende motherfucker, Marg deed haar best (werk) om een goede vrouw voor hem te zijn om haar doel (koningin worden) te realiseren. Dus de volgende (ik gok Tommen) is niet zo'n klootzak en dan is het niet zo moeilijk (makkelijker).

Is toch niet zo moeilijk, lijkt me? :?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:31:05 #231
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139147620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
Jeetje, ok, let op: Jof was een ontzettende motherfucker, Marg deed haar best (werk) om een goede vrouw voor hem te zijn om haar doel (koningin worden) te realiseren. Dus de volgende (ik gok Tommen) is niet zo'n klootzak en dan is het niet zo moeilijk (makkelijker).

Is toch niet zo moeilijk, lijkt me? :?
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is. Mijn interpretatie ligt gewoon iets anders. Zo kwam het op mij over alsof oma bedoelde dat de volgende makkelijker voor Marge zou zijn, niet dat de volgende koning an sich een makkelijker persoon gaat worden.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139147640
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:31 schreef Weakling het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het moeilijk is. Mijn interpretatie ligt gewoon iets anders. Zo kwam het op mij over alsof oma bedoelde dat de volgende makkelijker voor Marge zou zijn, niet dat de volgende koning an sich een makkelijker persoon gaat worden.
Makkelijker om je bij in te likken. Best. Zelfde laken één pak.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:36:06 #233
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139147770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
Makkelijker om je bij in te likken. Best. Zelfde laken één pak.
Marge bij Tommen? Ah ja, waarom niet, er zijn gekkere dingen gebeurt en Tywin had het er al over dat ie een koningin moest hebben aan zijn zijde.
pi_139147798
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:36 schreef Weakling het volgende:

[..]

Marge bij Tommen? Ah ja, waarom niet, er zijn gekkere dingen gebeurt en Tywin had het er al over dat ie een koningin moest hebben aan zijn zijde.
Nou goed, als zij zo per se koningin wil zijn lijkt me dat de enige optie. Daar sloeg het in mijn ogen althans op.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:42:37 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139147944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen die nu janken over Baelish janken normaal gesproken over Carice. Lekker laten janken dus.
Nonsens. Er is een verschil tussen janken over overacting en acteerprestaties dan janken over een accent ;) Ik heb niets tegen het accent van Carice, integendeel. Of dat nu al constant was met Baelish of nu pas, geen idee. Ik heb me er iig nooit ZO erg aan gestoord, tot op de aflevering van afgelopen weekend. Wat een geschmier zeg. En dat mag best heel erg IC zijn, maar ik hou er niet van.

Mayce Williams (Arya) viel me ook negatief op deze week. Maar het is met kind-acteurs natuurlijk altijd lastig als die ouder worden, hoe hun acteertalent gaat ontwikkelen. Vandaar ook dat de rol van Tommen is overgenomen nu hij (denk ik) een grotere rol gaat krijgen.

Michiel vind ik overigens een goede recast ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 22-04-2014 15:49:03 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:45:05 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139147998
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Over tijdje is hij verteerd door de vele complotten en vergaan tot een soort gollem.
_O-

Maar idd, het lijkt wel een soort hees gehijg en gegrom wat ie doet. Annoying. Off with his head! Of in die Eyrie put :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:48:08 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139148085
Ik denk dat de acteurs gewoon een beetje een off-day hadden na hun dikke farewell to Joffrey party :Y Dat zal t zijn. daarom was t ook ff een rustigere aflevering :P
L'Amour menaçant:
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:50:49 #238
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_139148173
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nonsens. Er is een verschil tussen janken over overacting en acteerprestaties dan janken over een accent ;) Ik heb niets tegen het accent van Carice, integendeel. Of dat nu al constant was met Baelish of nu pas, geen idee. Ik heb me er iig nooit ZO erg aan gestoord, tot op de aflevering van afgelopen weekend. Wat een geschmier zeg. En dat mag best heel erg IC zijn, maar ik hou er niet van.

Mayce Williams (Arya) viel me ook negatief op deze week. Maar het is met kind-acteurs natuurlijk altijd lastig als die ouder worden, hoe hun acteertalent gaat ontwikkelen. Vandaar ook dat de rol van Tommen is overgenomen nu hij (denk ik) een grotere rol gaat krijgen.

Michiel vind ik overigens een goede recast ^O^
Dat Baelish verhaal kan ik nog een klein beetje inkomen.. (Niet mee eens, maar ik snap waar het vandaan komt)

Dat Maisie Williams negatief op zou vallen is echt totale onzin.. Die zet echt gewoon altijd een sterke prestatie neer. In deze ep moest ze iemand spelen die ze niet was(dochter van) en dat deed ze gewoon prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door gazhims3lv op 22-04-2014 16:46:50 ]
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:52:54 #239
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139148239
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Dat Baelish verhaal kan ik nog een klein beetje inkomen.. (Niet mee eens, maar ik snap waar het vandaan komt)

Dat Macie Williams negatief op zou vallen is echt totale onzin.. Die zet echt gewoon altijd een sterke prestatie neer. In deze ep moest ze iemand spelen die ze niet was(dochter van) en dat deed ze gewoon prima.
Waarom is dat onzin? Dat is persoonlijk. MIJ viel ze negatief op. En ik doel niet op dat "Fatherrrr!" gedoe. Ik stoorde me aan haar deze aflevering en vond 'r niet zo leuk/goed als dat ik normaal vind. Dat kan toch? Ik vind dat haar zeer sterke presentatie van andere seizoenen tanende is.
L'Amour menaçant:
pi_139148430
Van Maisie was me dan weer niks negatiefs bijgebleven.

Ik herkende in dat boerendochtertje wel een oud artikel wat ik afgelopen zomer voorbij zag komen "meisje X gecast voor GoT", alsof ze up and coming was...

Dat ze dan 5 seconden screentime + 0 lines krijgt, ja dat had ik niet verwacht... :P
Of ze moet haar pa nog komen wreken en het zilver terugjatten, dat zou wel baas zijn... _O_
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139148576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:58 schreef Khaleesi het volgende:

Ik herkende in dat boerendochtertje wel een oud artikel wat ik afgelopen zomer voorbij zag komen "meisje X gecast voor GoT", alsof ze up and coming was...

Dat ze dan 5 seconden screentime + 0 lines krijgt, ja dat had ik niet verwacht... :P
Of ze moet haar pa nog komen wreken en het zilver terugjatten, dat zou wel baas zijn... _O_
Als ze die bandieten overleven vind ik sowieso dat The Hound het zilver moet teruggeven, want dan heeft hij ongelijk en is er geen grond meer om het zilver überhaupt te stelen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:04:29 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139148637
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:58 schreef Khaleesi het volgende:

In een rustigere aflevering ben ik ook minder overdonderd waardoor ik meer tijd heb om op acteren te letten :@ Maar dit is echt het eerste in 4 seizoenen GOT dat ik er over zeg (zowel Baelish als Arya) dus met het "gejank" valt 't allemaal nog wel mee ;)

O nee wacht. Over Shae heb ik wel een tijd gejankt. Maar daar stoor ik me dan eigenlijk weer helemaal niet meer aan besef ik me nu.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:04:40 #243
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139148641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Dat Macie Williams negatief op zou vallen is echt totale onzin.. Die zet echt gewoon altijd een sterke prestatie neer. In deze ep moest ze iemand spelen die ze niet was(dochter van) en dat deed ze gewoon prima.
Vond ook dat ze prima acteerde, maar het was voor mij wel voor het eerst dat ik de verhaallijn van haar de saaiste vond. Arya kan me niet zoveel meer boeien eerlijk gezegd. Geldt eigenlijk wel voor de hele Stark clan (of wat er nog van over is).
pi_139148730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:04 schreef Weakling het volgende:

[..]

Vond ook dat ze prima acteerde, maar het was voor mij wel voor het eerst dat ik de verhaallijn van haar de saaiste vond. Arya kan me niet zoveel meer boeien eerlijk gezegd. Geldt eigenlijk wel voor de hele Stark clan (of wat er nog van over is).
Zo hoop ik eigenlijk ook dat heel die Gilly nu permanent uit beeld is.
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:08:34 #245
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139148747
quote:

[..]

De volgende is makkelijker omdat het Tommen is. Tommen is makkelijker dan Joffrey, lijkt mij. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:11:34 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139148838
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ach, die wordt gewoon tot prostitutie gedwongen en dan kind gaat de sloot in ;)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:13:43 #247
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139148921
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb stiekem wel een beetje een zwak voor naief bedeesd gansje Gilly :X
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:14:17 #248
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139148946
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De volgende is makkelijker omdat het Tommen is. Tommen is makkelijker dan Joffrey, lijkt mij. :)
Lijkt mij ook, dat dat bedoeld was. Zat alleen ff ".... maar oma, Tommen is toch nog wel een beeeeetje jong voor Margaery hoor!" maar dat was al snel weg toen ik me besefte dat ze in Westeros het niet zo nauw nemen met leeftijden ;)

Tywin lijkt er trouwens ook beter op geworden, door de dood van Joffrey. Tommen is jonger en dus heeft ie nu veel langer nog iets te zeggen. Plus dat Tommen ook iets gehoorzamer lijkt (leuke uitleg/les van Tywin trouwens) :D Nee, die Tywin is dan misschien een kleinzoon kwijt, echt rouwig lijkt ie er niet om ;) Je zou er bijna iets van gaan denken.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:46 #249
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139149074
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt mij ook, dat dat bedoeld was. Zat alleen ff ".... maar oma, Tommen is toch nog wel een beeeeetje jong voor Margaery hoor!" maar dat was al snel weg toen ik me besefte dat ze in Westeros het niet zo nauw nemen met leeftijden ;)
Ach en de stap van de vrouw van een koning die zich gedraagt als een kind, naar de vrouw van een koning die nog echt een kind is, is niet zo groot toch? :P
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:22:37 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139149198
Het gaat in principe voor de tyrells ook niet echt om wie het is maar wat ie is :D Al vond Olenna dat uiteindelijk toch niet helemaal meer.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')