Ja hij ja. Mensen mensen zeg, ik zat me er zo aan te storenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Baelish bedoel je? Heb me er ook enorm aan geirriteerd, sloeg nergens op.
Nee, dit was echt de eerste keer. Alsof zijn karakteromschrijving ineens bestond uit een cliche kinderlokker, maar dan zonder busje. Vreselijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij ja. Mensen mensen zeg, ik zat me er zo aan te storen
Was me nooit eerder zo hard opgevallen, of ik was t vergeten (want hij was al een tijd uit beeld).
huh wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij ja. Mensen mensen zeg, ik zat me er zo aan te storen
Was me nooit eerder zo hard opgevallen, of ik was t vergeten (want hij was al een tijd uit beeld).
Door het verdwijnen van Sansa lijkt Tyrion nog schuldiger en dat is natuurlijk in zijn voordeel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Littlefinger kennende zit er een groter plan achter dan alleen geilen op Sansa...
Nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik de enige die geil werd toen Dany 'Fire' riep?
Het verschrikkelijke overacten van Baelish in de eerste scene.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ben ik de enige die geil werd toen Dany 'Fire' riep?
Ik vind dat totaal geen overacting, zoals hierboven mij gezegd past dat echt perfect bij het personagequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verschrikkelijke overacten van Baelish in de eerste scene.
Voor mij is het altijd een beetje gissen naar de tijd die ergens voorbij is gegaan. Soms is een reis van een paar weken zo gepiept, terwijl een paar andere personages een heel seizoen over een paar dagen doen. Dus ik heb geen idee of Roose het pas net weet, of daar ook alweer de nodige tijd overheen is. En die grote klok heeft Littlefinger niet nodig natuurlijk. Als ergens iemand iets weet, loop je het risico dat Littlefinger het weet. In dit geval zijn dat de mensen die Roose achter de Starks aangestuurd heeft.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef planethugo het volgende:
[..]
Roose Bolton weet het pas net en heeft van Tywin de macht gekregen over het noorden, totdat een kind van sansa en tyrion groot genoeg is om het over te nemen. Hij heeft er dus geen enkel belang bij om aan de grote te klok te hangen dat er toch nog stark jongens in leven zijn
Ik bedoel 'bekend in Westeros', niet 'bekend bij de kijker'. Als je als kijker niet weet dat een van de hoofdpersonen leeft, heb je een tapijt over je TV hangen en je geluid uit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je de serie kijkt en dat niet weet ben je af. Dan mag je niet meer verder kijken.
Er is niks op tegen om te mogen verwachten dat personages constant zijn in hun accent en/of articulatie e.d. Als een Littlefinger ineens heel anders praat dan valt dat op en dat is m.i. net zo storend als een recast van bijv. the Mountain of Daario. En dan mag daar best wel wat van gezegd worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen die nu janken over Baelish janken normaal gesproken over Carice. Lekker laten janken dus.
ik ga ervanuit dat het gewoon zo is zoals het in de serie getoond wordt. Dat het blijkbaar in de boeken vaak met flashbacks gaat boeit dan verder niet zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Voor mij is het altijd een beetje gissen naar de tijd die ergens voorbij is gegaan. Soms is een reis van een paar weken zo gepiept, terwijl een paar andere personages een heel seizoen over een paar dagen doen. Dus ik heb geen idee of Roose het pas net weet, of daar ook alweer de nodige tijd overheen is. En die grote klok heeft Littlefinger niet nodig natuurlijk. Als ergens iemand iets weet, loop je het risico dat Littlefinger het weet. In dit geval zijn dat de mensen die Roose achter de Starks aangestuurd heeft.
Je bevestigt onze vooroordelen, door meteen weer te zeiken over Carice. Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er is niks op tegen om te mogen verwachten dat personages constant zijn in hun accent en/of articulatie e.d. Als een Littlefinger ineens heel anders praat dan valt dat op en dat is m.i. net zo storend als een recast van bijv. the Mountain of Daario. En dan mag daar best wel wat van gezegd worden.
Dat gegrom van Baelish is een merkbare verandering ten opzichte van seizoen 1 en 2 die wat mij betreft overduidelijk is ingezet in de eerste ep. van vorig seizoen toen Sansa en Shae verhaaltjes bij bootjes zaten te verzinnen en LF er bij kwam staan.
Dat is niet janken om het janken, het is gewoon feit. En hij klinkt er ongeloofwaardig door. Gewoon jammer.
Carice haar accent is trouwens onveranderd slecht gebleven, dat moet ik haar meegeven. Sjappoo daarvoor.![]()
Over Carice van Ruttequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bevestigt onze vooroordelen, door meteen weer te zeiken over Carice. Leuk
Achja, waar hebben we het over.
En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niks met of tegen Carice heb...quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bevestigt onze vooroordelen, door meteen weer te zeiken over Carice. Leuk
Achja, waar hebben we het over.
Over tijdje is hij verteerd door de vele complotten en vergaan tot een soort gollem.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat het gewoon zo is zoals het in de serie getoond wordt. Dat het blijkbaar in de boeken vaak met flashbacks gaat boeit dan verder niet zo
en over Littlefinger, misschien gaat ie juist steeds geheimzinniger praten hoe meer hij met complotten bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |