what the fuckquote:
LR had je de legia tattoo gezien die ik gister postttequote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Niks mis met een harige arm bij een vrouw.
[..]
Dit gaat niet goed zo.
Ze heeft al 3 kinderen, en ze wordt 23 oid dit jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelpennen.Dat doe je na je 12e toch niet meer.
Gewoon je huid eraf snijden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Als ik ooit mijn tattoo neem en hij komt er zo lelijk uit te zien dan gooi ik mezelf van een gebouw![]()
Wat lelijk
Hij is wel snel opgegroeid dan.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die Armani is echt helemaal losgeslagen sinds hij zijn eerste tattoo nam op 3-jarige leeftijd.
Heeft ze die kinderen op haar laten kladderen?quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft al 3 kinderen, en ze wordt 23 oid dit jaar.
Hoi LR.quote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Niks mis met een harige arm bij een vrouw.
[..]
Dit gaat niet goed zo.
Nee. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LR had je de legia tattoo gezien die ik gister posttte
Tja, vader's genen hè.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is wel snel opgegroeid dan.Hij is nog steeds 3 hoor.
Het scheelt dat hij er zelf niet naar hoeft te kijken.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi LR.
Ik moet je nog eens spreken, hopelijk op minder warrige wijze dan vorige keer. Heb je vanavond tijd?
Ik hoor van je x
Wow...quote:
quote:Vannacht leek day weer een zeehond...griep kwakkelt bij um dus vandaag maar weer thuis blijven...bergevoet zand gebracht...heerlijk bijna de tuin klaar
quote:lekker na de markt geweest met man en kids. Day blijft over op school...eens zien wat we vanmiddag doen
quote:De meeste weten het al maar Jaaa kev en ik zijn weer samen. Gelukkige dan ooit!!! Love you! Liefde overwint alles!!!
quote:Hou van me kindjes (L)
quote:Morge jaysen.alweer 2 jr me mannetjes worden groot!!! Hou van ze! T mooiste wat me overkomen is(L)
quote:
HAHAHAHAHquote:Op maandag 21 april 2014 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
straks lekker candycrush spelen en sbs kijken met de kids gezellig met me mannetje
gr ria
zulke mensen verwijder ik gewoonquote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Het was dus ook een tijdje uit. Alleen maar 'hou van me mannetjes!! me kids zijn alles wat ik nodig heb!!' posts![]()
En nu het weer aan is 300 foto's van haar en d'r vriend.
Ik wil een feyenoord tat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Snowbells het volgende:
Tevens zou ik dit ooit wel op mijn bovenarm willen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Het was dus ook een tijdje uit. Alleen maar 'hou van me mannetjes!! me kids zijn alles wat ik nodig heb!!' posts![]()
En nu het weer aan is 300 foto's van haar en d'r vriend.
quote:
ja dat kan ookquote:
Mwa, moet je zelf weten. Ik vind dat meteen zo tokkiequote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil een feyenoord tat.
Al word dit idee weinig gesupport in deze SC.
hij houdt van koikarpersquote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom heeft die man een karper op z'n rug
Ik heb ook een mening over die tat die jij linktequote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa, moet je zelf weten. Ik vind dat meteen zo tokkie
Het is een fanatieke karpervisser.quote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom heeft die man een karper op z'n rug
Hehe, vertel.quote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over die tat die jij linkte
nooit dat soort mensen toegevoegd eyyyquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over die tat die jij linkte
ja dat ook, maar als ik ze had, dan zou ik ze verwijderenquote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nooit dat soort mensen toegevoegd eyyy
Ik zou mijn kind wel Augustus noemen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaysen, Day, en dat andere kind weet ik even niet.
Je kind niet Armani Versace noemen
Het zijn nogal typische vrouwen met zo'n tat.quote:
Ik maak mij zorgen Snow. Rodawa wil mij vanavond sprekenquote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaysen, Day, en dat andere kind weet ik even niet.
Je kind niet Armani Versace noemen
Haha nou zo ben ik absoluut niet hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn nogal typische vrouwen met zo'n tat.
Het liefste ook nog een "Live, love, laugh" tat erbij
Hypocriet dit, in een één-op-één-gesprek nam je de schuld op je en hier doe je of het aan mij ligt.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen Snow. Rodawa wil mij vanavond spreken![]()
Mocht het volledig mislopen dan ben jij het bewijs dat ik ook normale gesprekken kan voeren toch?
Had hij een dringende toon? Gewoon jezelf zijn LR. Het komt goed. Als hij weer eens naar doet dan moet je dat maar even doorgeven, daar weet ik wel raad mee.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen Snow. Rodawa wil mij vanavond spreken![]()
Mocht het volledig mislopen dan ben jij het bewijs dat ik ook normale gesprekken kan voeren toch?
quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hypocriet dit, in een één-op-één-gesprek nam je de schuld op je en hier doe je of het aan mij ligt.
quote:
Fuck, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Laten we bij tijds beginnen zodat we nog enigszins fris zijn en zo veel fouten kunnen voorkomen. Het is belangrijk namelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik stelde toch echt "Het bewijs dat IK ook normale gesprekken kan voeren"
??quote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Laten we bij tijds beginnen zodat we nog enigszins fris zijn en zo veel fouten kunnen voorkomen. Het is belangrijk namelijk.
hoe heb je mijn tats gevonden :squote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Insomnia_
Wat danquote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
ik vind gesprekken met lr vaak zo verwarrend![]()
Bij mij gaat er dan altijd een wereld voor mijn open, een heldere visie op het leven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Dat hebben volgens mij meerdere mensen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Hebben we toch wat gemeen. Wellicht moeten we het daar dan maar over hebben, mochten we elkaar woensdag tegenkomen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Ja weet niet, ligt er ook aan hoe laat het isquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hebben we toch wat gemeen. Wellicht moeten we het daar dan maar over hebben, mochten we elkaar woensdag tegenkomen.
quote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Laten we bij tijds beginnen zodat we nog enigszins fris zijn en zo veel fouten kunnen voorkomen. Het is belangrijk namelijk.
Ik moet altijd lachen om jequote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga mij dan nu al voorbereiden op het gesprek. Door een gebalanceerde maaltijd verspreidt over de dag zal mijn hersencapaciteit mij ditmaal niet in de steek laten. Ik hoor vanzelf wel als ook jij klaar bent om de problemen/plannen te verduidelijken.
Oh.quote:Op maandag 21 april 2014 15:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan ik hier niet posten, mensen die meelezen 'n stuff. Het gaat over 3 mei.
neequote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als het goed is zijn we 's avonds rond 20.00 op dezelfde locatie (srs).
Bezig je nu alweer zo te zaniken joh. Ik zie het wel weer fout gaan op deze manier.quote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga mij dan nu al voorbereiden op het gesprek. Door een gebalanceerde maaltijd verspreidt over de dag zal mijn hersencapaciteit mij ditmaal niet in de steek laten. Ik hoor vanzelf wel als ook jij klaar bent om de problemen/plannen te verduidelijken.
Meteen duidelijk bij wie je de hele tijd op schoot zal zitten. Dat zal Flips niet leuk vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Oh.Zeg ook even dat LR zijn furry unicorn pak mee moet nemen.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat hebben volgens mij meerdere mensen.
Volgens mij ben ik de enige die een kwalitatief goed gesprek kan volhouden met lr.
quote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bezig je nu alweer zo te zaniken joh. Ik zie het wel weer fout gaan op deze manier.
[..]
Meteen duidelijk bij wie je de hele tijd op schoot zal zitten. Dat zal Flips niet leuk vinden.
Komt goedquote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor.en ik erken ook enkel dat het bij Rodawa misliep. Een te ver doorgevoerde act dit dat
Ik krijg ineens trek in watermeloen.quote:
Leek me wel zo verstandig, aangezien jij het nodig acht om ter voorbereiding op een gesprek met mij een uitgebalanceerd dieet over de dag verspreid te verorberen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Komt goed![]()
En hoor wie het zegt. Jij begint dit gesprek uit het niets in een SC
10/10 zou met haar seksuele gemeenschap bespreken via whatsappquote:
Ik ga mijn goede wil tonen door deze post niet te willen overtreffen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leek me wel zo verstandig, aangezien jij het nodig acht om ter voorbereiding op een gesprek met mij een uitgebalanceerd dieet over de dag verspreid te verorberen.
Nah, Silk is een stuk smootherquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn goede wil tonen door deze post niet te willen overtreffen.
Dat je je daar mee bezig houd zeg.quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat grappig is. Dat je ineens van een meisje spontaan niks meer hoort terwijl je best veel praat. Na 3 dagen stilte ineens een relatie update.
Aha.
?quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat grappig is. Dat je ineens van een meisje spontaan niks meer hoort terwijl je best veel praat. Na 3 dagen stilte ineens een relatie update.
Aha.
Klap die boy die haar van je heeft gestolen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aha.
ik snap het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |