Ik wil een feyenoord tat.quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Snowbells het volgende:
Tevens zou ik dit ooit wel op mijn bovenarm willen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Het was dus ook een tijdje uit. Alleen maar 'hou van me mannetjes!! me kids zijn alles wat ik nodig heb!!' posts![]()
En nu het weer aan is 300 foto's van haar en d'r vriend.
quote:
ja dat kan ookquote:
Mwa, moet je zelf weten. Ik vind dat meteen zo tokkiequote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil een feyenoord tat.
Al word dit idee weinig gesupport in deze SC.
hij houdt van koikarpersquote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom heeft die man een karper op z'n rug
Ik heb ook een mening over die tat die jij linktequote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa, moet je zelf weten. Ik vind dat meteen zo tokkie
Het is een fanatieke karpervisser.quote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom heeft die man een karper op z'n rug
Hehe, vertel.quote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over die tat die jij linkte
nooit dat soort mensen toegevoegd eyyyquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een mening over die tat die jij linkte
ja dat ook, maar als ik ze had, dan zou ik ze verwijderenquote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nooit dat soort mensen toegevoegd eyyy
Ik zou mijn kind wel Augustus noemen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaysen, Day, en dat andere kind weet ik even niet.
Je kind niet Armani Versace noemen
Het zijn nogal typische vrouwen met zo'n tat.quote:
Ik maak mij zorgen Snow. Rodawa wil mij vanavond sprekenquote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaysen, Day, en dat andere kind weet ik even niet.
Je kind niet Armani Versace noemen
Haha nou zo ben ik absoluut niet hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn nogal typische vrouwen met zo'n tat.
Het liefste ook nog een "Live, love, laugh" tat erbij
Hypocriet dit, in een één-op-één-gesprek nam je de schuld op je en hier doe je of het aan mij ligt.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen Snow. Rodawa wil mij vanavond spreken![]()
Mocht het volledig mislopen dan ben jij het bewijs dat ik ook normale gesprekken kan voeren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |