what the fuckquote:
LR had je de legia tattoo gezien die ik gister postttequote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Niks mis met een harige arm bij een vrouw.
[..]
Dit gaat niet goed zo.
Ze heeft al 3 kinderen, en ze wordt 23 oid dit jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelpennen.Dat doe je na je 12e toch niet meer.
Gewoon je huid eraf snijden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Snowbells het volgende:
Als ik ooit mijn tattoo neem en hij komt er zo lelijk uit te zien dan gooi ik mezelf van een gebouw![]()
Wat lelijk
Hij is wel snel opgegroeid dan.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die Armani is echt helemaal losgeslagen sinds hij zijn eerste tattoo nam op 3-jarige leeftijd.
Heeft ze die kinderen op haar laten kladderen?quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze heeft al 3 kinderen, en ze wordt 23 oid dit jaar.
Hoi LR.quote:Op maandag 21 april 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig. Niks mis met een harige arm bij een vrouw.
[..]
Dit gaat niet goed zo.
Nee. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 21 april 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LR had je de legia tattoo gezien die ik gister posttte
Tja, vader's genen hè.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is wel snel opgegroeid dan.Hij is nog steeds 3 hoor.
Het scheelt dat hij er zelf niet naar hoeft te kijken.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi LR.
Ik moet je nog eens spreken, hopelijk op minder warrige wijze dan vorige keer. Heb je vanavond tijd?
Ik hoor van je x
Wow...quote:
quote:Vannacht leek day weer een zeehond...griep kwakkelt bij um dus vandaag maar weer thuis blijven...bergevoet zand gebracht...heerlijk bijna de tuin klaar
quote:lekker na de markt geweest met man en kids. Day blijft over op school...eens zien wat we vanmiddag doen
quote:De meeste weten het al maar Jaaa kev en ik zijn weer samen. Gelukkige dan ooit!!! Love you! Liefde overwint alles!!!
quote:Hou van me kindjes (L)
quote:Morge jaysen.alweer 2 jr me mannetjes worden groot!!! Hou van ze! T mooiste wat me overkomen is(L)
quote:
HAHAHAHAHquote:Op maandag 21 april 2014 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
straks lekker candycrush spelen en sbs kijken met de kids gezellig met me mannetje
gr ria
zulke mensen verwijder ik gewoonquote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
Het was dus ook een tijdje uit. Alleen maar 'hou van me mannetjes!! me kids zijn alles wat ik nodig heb!!' posts![]()
En nu het weer aan is 300 foto's van haar en d'r vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |