neequote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als het goed is zijn we 's avonds rond 20.00 op dezelfde locatie (srs).
Bezig je nu alweer zo te zaniken joh. Ik zie het wel weer fout gaan op deze manier.quote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga mij dan nu al voorbereiden op het gesprek. Door een gebalanceerde maaltijd verspreidt over de dag zal mijn hersencapaciteit mij ditmaal niet in de steek laten. Ik hoor vanzelf wel als ook jij klaar bent om de problemen/plannen te verduidelijken.
Meteen duidelijk bij wie je de hele tijd op schoot zal zitten. Dat zal Flips niet leuk vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
Oh.Zeg ook even dat LR zijn furry unicorn pak mee moet nemen.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat hebben volgens mij meerdere mensen.
Volgens mij ben ik de enige die een kwalitatief goed gesprek kan volhouden met lr.
quote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bezig je nu alweer zo te zaniken joh. Ik zie het wel weer fout gaan op deze manier.
[..]
Meteen duidelijk bij wie je de hele tijd op schoot zal zitten. Dat zal Flips niet leuk vinden.
Komt goedquote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor.en ik erken ook enkel dat het bij Rodawa misliep. Een te ver doorgevoerde act dit dat
Ik krijg ineens trek in watermeloen.quote:
Leek me wel zo verstandig, aangezien jij het nodig acht om ter voorbereiding op een gesprek met mij een uitgebalanceerd dieet over de dag verspreid te verorberen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Komt goed![]()
En hoor wie het zegt. Jij begint dit gesprek uit het niets in een SC
10/10 zou met haar seksuele gemeenschap bespreken via whatsappquote:
Ik ga mijn goede wil tonen door deze post niet te willen overtreffen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Leek me wel zo verstandig, aangezien jij het nodig acht om ter voorbereiding op een gesprek met mij een uitgebalanceerd dieet over de dag verspreid te verorberen.
Nah, Silk is een stuk smootherquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn goede wil tonen door deze post niet te willen overtreffen.
Dat je je daar mee bezig houd zeg.quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat grappig is. Dat je ineens van een meisje spontaan niks meer hoort terwijl je best veel praat. Na 3 dagen stilte ineens een relatie update.
Aha.
?quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat grappig is. Dat je ineens van een meisje spontaan niks meer hoort terwijl je best veel praat. Na 3 dagen stilte ineens een relatie update.
Aha.
Klap die boy die haar van je heeft gestolen.quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |