Had hij een dringende toon? Gewoon jezelf zijn LR. Het komt goed. Als hij weer eens naar doet dan moet je dat maar even doorgeven, daar weet ik wel raad mee.quote:Op maandag 21 april 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen Snow. Rodawa wil mij vanavond spreken![]()
Mocht het volledig mislopen dan ben jij het bewijs dat ik ook normale gesprekken kan voeren toch?
quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hypocriet dit, in een één-op-één-gesprek nam je de schuld op je en hier doe je of het aan mij ligt.
quote:
Fuck, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Laten we bij tijds beginnen zodat we nog enigszins fris zijn en zo veel fouten kunnen voorkomen. Het is belangrijk namelijk.quote:Op maandag 21 april 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik stelde toch echt "Het bewijs dat IK ook normale gesprekken kan voeren"
??quote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Laten we bij tijds beginnen zodat we nog enigszins fris zijn en zo veel fouten kunnen voorkomen. Het is belangrijk namelijk.
hoe heb je mijn tats gevonden :squote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Insomnia_
Wat danquote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
ik vind gesprekken met lr vaak zo verwarrend![]()
Bij mij gaat er dan altijd een wereld voor mijn open, een heldere visie op het leven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Dat hebben volgens mij meerdere mensen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Hebben we toch wat gemeen. Wellicht moeten we het daar dan maar over hebben, mochten we elkaar woensdag tegenkomen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:51 schreef supersof het volgende:
Ja weet niet, ligt er ook aan hoe laat het isquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hebben we toch wat gemeen. Wellicht moeten we het daar dan maar over hebben, mochten we elkaar woensdag tegenkomen.
quote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fuck, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Laten we bij tijds beginnen zodat we nog enigszins fris zijn en zo veel fouten kunnen voorkomen. Het is belangrijk namelijk.
Ik moet altijd lachen om jequote:Op maandag 21 april 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik ga mij dan nu al voorbereiden op het gesprek. Door een gebalanceerde maaltijd verspreidt over de dag zal mijn hersencapaciteit mij ditmaal niet in de steek laten. Ik hoor vanzelf wel als ook jij klaar bent om de problemen/plannen te verduidelijken.
Oh.quote:Op maandag 21 april 2014 15:53 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kan ik hier niet posten, mensen die meelezen 'n stuff. Het gaat over 3 mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |