SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Echt nietquote:
Netjesquote:
Tja daar heb je geen controle over he!quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
5 luisteraars en hier waaien de tumbleweeds
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef ToT het volgende:
Bureaustoel gerepareerd!
De zitting was helemaal losgeknapt en ook een armleuning was kapotgeknapt.
Setje slotbouten en wat karosserieringen gehaald, laatste restanten van de originele plastic klemmen onder de zitting weggeknipt, met de bouten vast gemaakt en de geknapte armleuning zo veel mogelijk met smeltlijm gevuld, klaar!
Voor een tientje is-ie weer prima in orde, en ik hou nog genoeg boutjes, moertjes en plaatjes over voor eventuele andere klussen!
Dit ding had me 70 euro of zo gekost bij de Aldi, waar ze nu weer liggen. Lekker geld uitgespaard, en als ik een nieuwe van het zelfde model had gehaald, zou die waarschijnlijk ook na anderhalf jaar of zo kapot zijn gegaan; het is toch niet echt een stevige constructie. NU wel!
net uit bed ja?quote:
quote:
Hoe bedoel je? Dat je een lijst krijgt?quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Spezz, weet jij nog een goed programma/manier om m'n muziekcollectie op de pc bij te kunnen houden?
ja, van al m'n LP'squote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je een lijst krijgt?
Ik knal gewoon alles in mijn iTunes….. ben ooit begonnen om het in discogs te gooien… maar mij te veel werk
ah, ik zie het. maar m'n 2e LP die ik zo even uit de kast trek zit er al niet tussenquote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan Discogs… kan je op barcode zoeken en hop…
quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik zie het. maar m'n 2e LP die ik zo even uit de kast trek zit er al niet tussen
de LP heeft als titel 'de dolste van Adèle' van Adèle Bloemendaalquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]dat is wel een unicum …. had je al op naam/titel etc gezocht?
waarom?quote:
Mja, veel Nederlandse titels zullen er niet in zitten… vooral verzamelaars….quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom?
ik heb hier nu #5. staat er ook niet tussen. van de eerste 5 staan er al 3 niet tussen
ik heb dit wat ik hier heb opgekocht/gekregen. en dan dozen tegelijk, dus er zal dan nog wel het een en ander onbekend zijnquote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, veel Nederlandse titels zullen er niet in zitten… vooral verzamelaars….
quote:
of 2quote:
Ben de hele dag al bezig. Ik zit eindelijkquote:
ditquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niks anders dan bewolking en regen
Of ze vuil is weet je natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef Spezza19 het volgende:
Als je er over nadenkt… dan is Easy Lover niks anders dan een vriendelijke versie van een dame een vuile hoer noemen….
Hangt er vanaf welke definitie je "vuil" wilt gevenquote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze vuil is weet je natuurlijk niet.
ze kan ook schoon zijn jaquote:Op maandag 21 april 2014 16:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Of ze vuil is weet je natuurlijk niet.
dan blijf je even zittenquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben de hele dag al bezig. Ik zit eindelijk
dat was het hier zonet ook wel.quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niks anders dan bewolking en regen
Ga de frituurpan zo maar aangooien, heb nog niks gegetenquote:
Goed ontbijtquote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga de frituurpan zo maar aangooien, heb nog niks gegeten
de hele dag nog niet?quote:Op maandag 21 april 2014 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga de frituurpan zo maar aangooien, heb nog niks gegeten
quote:
Ik kom wel vaker tot de ontdekking dat ik nog niks gegeten hebquote:Op maandag 21 april 2014 16:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de hele dag nog niet?
ik heb rond 1 uur gegeten. ik weet nog niet precies wat ik zometeen ga eten.
Je bent niet de enige. Net weer een beetje nuchterquote:Op maandag 21 april 2014 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik kom wel vaker tot de ontdekking dat ik nog niks gegeten heb
was fijne muziekquote:
Ja, ik moet ook eens kijken hoe ik mijn platenspeler kan uitsluiten op mijn Mac.. om een keer ECHT plaatjes te draaienquote:Op maandag 21 april 2014 17:11 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb nu even 3 lp's op de platenspeler liggen.
Ik was niet dronken.quote:Op maandag 21 april 2014 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Net weer een beetje nuchter
ik heb daar phono voorversterkers voor gekocht.quote:Op maandag 21 april 2014 17:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook eens kijken hoe ik mijn platenspeler kan uitsluiten op mijn Mac.. om een keer ECHT plaatjes te draaien
Mja probleem zit meer in; ik heb maar 1 ingang op die Mac, voor mic hahaquote:Op maandag 21 april 2014 17:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb daar phono voorversterkers voor gekocht.
ah, op die fiets.quote:Op maandag 21 april 2014 17:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja probleem zit meer in; ik heb maar 1 ingang op die Mac, voor mic haha
Welja, prop er gewoon van alles inquote:Op maandag 21 april 2014 17:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, op die fiets.
tjah iets van een externe geluidskaart of een mengpaneel gebruiken?
ik heb in mijn pc nu 3 geluidskaarten in zitten
jazeker. ik had het toch liggenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker. ik had het toch liggen
onee, 2 geluidskaarten en een onboard
True storyquote:
Nee, dat ik dat zeiquote:
Uitgeput inmiddels, heb echt veel gedaan vandaagquote:
Meid, ik ben zo hipsterquote:Op maandag 21 april 2014 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
Zomerblond... Dat klinkt als hipster bier van Hoegaarden
Weet ikquote:Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stiekem had ik dat wel van jou verwacht
jij gebruikt virtual dj ofniet?quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij gebruikt virtual dj ofniet?
White Rabbitquote:Op maandag 21 april 2014 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]Vet!
Mij vielen op: Moi lolita, Major Tom en Du. Wat was die 4e?
kale koppuh niet te stoppuhquote:Op maandag 21 april 2014 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]Yup, ik lees je vraag nu net. Was net bezig m'n harses kaal te scheren, sorry.
Ik heb onlangs 72.000 gehaald zie ikquote:Op maandag 21 april 2014 18:05 schreef Spezza19 het volgende:
Ben benieuwd of ik vandaag de 27.000 posts ga halen
platenspeler.quote:Op maandag 21 april 2014 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe idd!
Maar @ Line in: Geen idee eigenlijk. Is dat je platenspeler of je microfoon?
Voordat ik deelnam aan slowchats viel het bij mij ook mee, maar sinds R49 is mijn sociale leven flink onderuit gegaanquote:Op maandag 21 april 2014 18:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, met 27.000 in 6 jaar tijd valt dat reuze mee
ToT is een grotere spammerd.quote:Op maandag 21 april 2014 18:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, met 27.000 in 6 jaar tijd valt dat reuze mee
Ik heb de eerste twee jaar niks op het forum gepost… Dus ja… dan gaat het hard… tussendoor ook een jaar er tussenuit geweest enzo….quote:Op maandag 21 april 2014 18:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voordat ik deelnam aan slowchats viel het bij mij ook mee, maar sinds R49 is mijn sociale leven flink onderuit gegaan
En dan beschuldig je ons van spammenquote:Op maandag 21 april 2014 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ToT is een grotere spammerd.
ik zag net dat jij en teun een lager postgemiddelde hebben dan mij
En in Windows zelf, kun je het volume van de line-in veranderen?quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
platenspeler.
mic weet ik nog niet. probeer het nu een beetje uit te vogelen
quote:Op maandag 21 april 2014 18:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ToT is een grotere spammerd.
ik zag net dat jij en teun een lager postgemiddelde hebben dan mij
quote:Op maandag 21 april 2014 18:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En dan beschuldig je ons van spammen
nee, ik werk nu met een ASIO-lijnquote:Op maandag 21 april 2014 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En in Windows zelf, kun je het volume van de line-in veranderen?
quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik werk nu met een ASIO-lijn
geen tot weinig vertraging op de lijn. als ik nu in SAM bezig ga en de naald op de plaat zet, dan kan het wel 2 seconde duren voordat ik geluid hebquote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhhh die term HEB ik ooit ergens een keer gelezen....
Ahhh right!quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen tot weinig vertraging op de lijn. als ik nu in SAM bezig ga en de naald op de plaat zet, dan kan het wel 2 seconde duren voordat ik geluid heb
nee, daar zie ik zo niks vanquote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh right!
Maar van die lijn valt de volume niet te veranderen?
ASIO heb ik nooit werkend gekregen. Ik doe altijd advanced config in VDJ.quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik werk nu met een ASIO-lijn
ja, en dan de ASIO-kanalen pakken voor de line-inquote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ASIO heb ik nooit werkend gekregen. Ik doe altijd advanced config in VDJ.
Same here.quote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ASIO heb ik nooit werkend gekregen. Ik doe altijd advanced config in VDJ.
das klotequote:Op maandag 21 april 2014 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Hardeschijf begint kuren te vertonen, uiteraard enkele maanden buiten garantie
ik weetquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar mag je een bepaalde jongeman in het noorden des lands boos voor aankijken!
HDD's kosten geen drol tenzij je de SSD bedoeld.quote:Op maandag 21 april 2014 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Hardeschijf begint kuren te vertonen, uiteraard enkele maanden buiten garantie
Het is hem vergeven…quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar mag je een bepaalde jongeman in het noorden des lands boos voor aankijken!
Pfff ja mijn eerste SSD kostte me een rib uit m'n lijf en gaf na iets meer dan een jaar de geest.quote:Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HDD's kosten geen drol tenzij je de SSD bedoeld.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
Oh ja mama, morgen werkstuk inleveren, moet nog even helemaal uitgetypt worden
quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
Oh ja mama, morgen werkstuk inleveren, moet nog even helemaal uitgetypt worden
Net klaarquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]kan ook niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |