SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Echt nietquote:
Netjesquote:
Tja daar heb je geen controle over he!quote:Op maandag 21 april 2014 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
5 luisteraars en hier waaien de tumbleweeds
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef ToT het volgende:
Bureaustoel gerepareerd!
De zitting was helemaal losgeknapt en ook een armleuning was kapotgeknapt.
Setje slotbouten en wat karosserieringen gehaald, laatste restanten van de originele plastic klemmen onder de zitting weggeknipt, met de bouten vast gemaakt en de geknapte armleuning zo veel mogelijk met smeltlijm gevuld, klaar!
Voor een tientje is-ie weer prima in orde, en ik hou nog genoeg boutjes, moertjes en plaatjes over voor eventuele andere klussen!
Dit ding had me 70 euro of zo gekost bij de Aldi, waar ze nu weer liggen. Lekker geld uitgespaard, en als ik een nieuwe van het zelfde model had gehaald, zou die waarschijnlijk ook na anderhalf jaar of zo kapot zijn gegaan; het is toch niet echt een stevige constructie. NU wel!
net uit bed ja?quote:
quote:
Hoe bedoel je? Dat je een lijst krijgt?quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Spezz, weet jij nog een goed programma/manier om m'n muziekcollectie op de pc bij te kunnen houden?
ja, van al m'n LP'squote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je een lijst krijgt?
Ik knal gewoon alles in mijn iTunes….. ben ooit begonnen om het in discogs te gooien… maar mij te veel werk
ah, ik zie het. maar m'n 2e LP die ik zo even uit de kast trek zit er al niet tussenquote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan Discogs… kan je op barcode zoeken en hop…
quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik zie het. maar m'n 2e LP die ik zo even uit de kast trek zit er al niet tussen
de LP heeft als titel 'de dolste van Adčle' van Adčle Bloemendaalquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]dat is wel een unicum …. had je al op naam/titel etc gezocht?
waarom?quote:
Mja, veel Nederlandse titels zullen er niet in zitten… vooral verzamelaars….quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom?
ik heb hier nu #5. staat er ook niet tussen. van de eerste 5 staan er al 3 niet tussen
ik heb dit wat ik hier heb opgekocht/gekregen. en dan dozen tegelijk, dus er zal dan nog wel het een en ander onbekend zijnquote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, veel Nederlandse titels zullen er niet in zitten… vooral verzamelaars….
quote:
of 2quote:
Ben de hele dag al bezig. Ik zit eindelijkquote:
ditquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niks anders dan bewolking en regen
Of ze vuil is weet je natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef Spezza19 het volgende:
Als je er over nadenkt… dan is Easy Lover niks anders dan een vriendelijke versie van een dame een vuile hoer noemen….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |