quote:
Hoe bedoel je? Dat je een lijst krijgt?quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Spezz, weet jij nog een goed programma/manier om m'n muziekcollectie op de pc bij te kunnen houden?
ja, van al m'n LP'squote:Op maandag 21 april 2014 15:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je een lijst krijgt?
Ik knal gewoon alles in mijn iTunes….. ben ooit begonnen om het in discogs te gooien… maar mij te veel werk
ah, ik zie het. maar m'n 2e LP die ik zo even uit de kast trek zit er al niet tussenquote:Op maandag 21 april 2014 15:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan Discogs… kan je op barcode zoeken en hop…
quote:Op maandag 21 april 2014 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, ik zie het. maar m'n 2e LP die ik zo even uit de kast trek zit er al niet tussen
de LP heeft als titel 'de dolste van Adčle' van Adčle Bloemendaalquote:Op maandag 21 april 2014 16:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]dat is wel een unicum …. had je al op naam/titel etc gezocht?
waarom?quote:
Mja, veel Nederlandse titels zullen er niet in zitten… vooral verzamelaars….quote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom?
ik heb hier nu #5. staat er ook niet tussen. van de eerste 5 staan er al 3 niet tussen
ik heb dit wat ik hier heb opgekocht/gekregen. en dan dozen tegelijk, dus er zal dan nog wel het een en ander onbekend zijnquote:Op maandag 21 april 2014 16:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, veel Nederlandse titels zullen er niet in zitten… vooral verzamelaars….
quote:
of 2quote:
Ben de hele dag al bezig. Ik zit eindelijkquote:
ditquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niks anders dan bewolking en regen
Of ze vuil is weet je natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef Spezza19 het volgende:
Als je er over nadenkt… dan is Easy Lover niks anders dan een vriendelijke versie van een dame een vuile hoer noemen….
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |