geen tot weinig vertraging op de lijn. als ik nu in SAM bezig ga en de naald op de plaat zet, dan kan het wel 2 seconde duren voordat ik geluid hebquote:Op maandag 21 april 2014 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhhh die term HEB ik ooit ergens een keer gelezen....
Ahhh right!quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen tot weinig vertraging op de lijn. als ik nu in SAM bezig ga en de naald op de plaat zet, dan kan het wel 2 seconde duren voordat ik geluid heb
nee, daar zie ik zo niks vanquote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh right!
Maar van die lijn valt de volume niet te veranderen?
ASIO heb ik nooit werkend gekregen. Ik doe altijd advanced config in VDJ.quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, ik werk nu met een ASIO-lijn
ja, en dan de ASIO-kanalen pakken voor de line-inquote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ASIO heb ik nooit werkend gekregen. Ik doe altijd advanced config in VDJ.
Same here.quote:Op maandag 21 april 2014 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ASIO heb ik nooit werkend gekregen. Ik doe altijd advanced config in VDJ.
das klotequote:Op maandag 21 april 2014 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Hardeschijf begint kuren te vertonen, uiteraard enkele maanden buiten garantie
ik weetquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar mag je een bepaalde jongeman in het noorden des lands boos voor aankijken!
HDD's kosten geen drol tenzij je de SSD bedoeld.quote:Op maandag 21 april 2014 18:42 schreef ACT-F het volgende:
Hardeschijf begint kuren te vertonen, uiteraard enkele maanden buiten garantie
Het is hem vergeven…quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar mag je een bepaalde jongeman in het noorden des lands boos voor aankijken!
Pfff ja mijn eerste SSD kostte me een rib uit m'n lijf en gaf na iets meer dan een jaar de geest.quote:Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
HDD's kosten geen drol tenzij je de SSD bedoeld.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
Oh ja mama, morgen werkstuk inleveren, moet nog even helemaal uitgetypt worden
quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Kally het volgende:
Oh ja mama, morgen werkstuk inleveren, moet nog even helemaal uitgetypt worden
Net klaarquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]kan ook niet anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |