SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 3% gewijzigd door Maringo op 21-04-2014 19:15:08 ]
De sleutel wordt ook ergens verstopt (meestal in een bord in de buurt) en de locatie gepost in dit topic.quote:Op maandag 21 april 2014 12:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Domme vraag misschien, maar als die stok met een slot vast zit, hoe krijg je dat slot dan open als je 'm vindt?
Ah okequote:Op maandag 21 april 2014 12:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
De sleutel wordt ook ergens verstopt (meestal in een bord in de buurt) en de locatie gepost in dit topic.
Ja, maar dat laat ik Tara regelen. Dat is zijn ding.quote:
Zou best kunnen. Ik zou het wel tof vinden als Koelkast hier de tweede stok voor ingezet heeft. Kunnen we alles lekker bij ronde 7 trekken en daarmee verder gaan.quote:Op maandag 21 april 2014 12:18 schreef Nattekat het volgende:
Noot voor de vergelijking: volgens mij zijn de dief en de plaatser twee verschillende personen los van elkaar
Als ik weet waar de stok ligt en in de buurt ben wel ja! Dit lijkt me wel leukquote:Op maandag 21 april 2014 12:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga je hem ook een keertje halen dan?
welke buurt is dat?quote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als ik weet waar de stok ligt en in de buurt ben wel ja! Dit lijkt me wel leuk
Ik woon in Zwitserlandquote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
welke buurt is dat?
Momenteel is ie onderweg naar een nieuwe plek. Maar in de TT staat doorgaans wel een actuele plek.
Ohquote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik woon in ZwitserlandMaar cross nog vaak door heel Nederland dus ik zal opletten
Cookieslikker is verwant met Koelkast, en vroeg ook aan mij of de stok weg was. Dit is dus echt de stok van koelkast.quote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik zou het wel tof vinden als Koelkast hier de tweede stok voor ingezet heeft. Kunnen we alles lekker bij ronde 7 trekken en daarmee verder gaan.
Nee geen zorgen, ik zal 'm uiterlijk bij de grens uit de auto halenquote:Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh
Als je hem maar niet mee naar Zwitserland neemt.
Dus dit is eigenlijk ronde 9?quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Cookieslikker is verwant met Koelkast, en vroeg ook aan mij of de stok weg was. Dit is dus echt de stok van koelkast.
Maar dan zou de andere stok dus nog in omloop kunnen zijn?quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Cookieslikker is verwant met Koelkast, en vroeg ook aan mij of de stok weg was. Dit is dus echt de stok van koelkast.
Gelukkig.quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nee geen zorgen, ik zal 'm uiterlijk bij de grens uit de auto halen
Haal ik hem wel weer weg, blijven ze enthousiastquote:Op maandag 21 april 2014 12:29 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gelukkig.
In Limburg zijn nog een aantal gemeentes die de Stok willen hebben.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal ik hem wel weer weg, blijven ze enthousiast
Ik schud wel even de aap uit de mouw.quote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik zou het wel tof vinden als Koelkast hier de tweede stok voor ingezet heeft. Kunnen we alles lekker bij ronde 7 trekken en daarmee verder gaan.
Dus jullie hebben niks te maken met de verdwenen stok uit Grou?quote:Op maandag 21 april 2014 13:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik schud wel even de aap uit de mouw.
Ik zit al weken niet meer op fok te kijken. Toen kreeg ik een app van cookie dat er een discussie was ontstaan om de stok en dat z_h hem toen maar heeft weggegooid. En vervolgens zijn stok ook snel verdween.
Dus toen is de reserve 7 stok opgeroepen om dienst te gaan doen. Dus hebben we hem gisteren met z'n 3en weggelegd tijdens een fietstocht. (Persoon 3 is een niet fokker en heeft hem geplaatst en foto's gemaakt)
Zo, ik ga weer.![]()
Ps: er is nog een reserve
Nee, veel te ver.quote:Op maandag 21 april 2014 13:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus jullie hebben niks te maken met de verdwenen stok uit Grou?
Toch een goeie actie.
Heeft deze stok eigenlijk ook de update gekregen die de vorige had?quote:
Nee, kijk maar naar het kaartje.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft deze stok eigenlijk ook de update gekregen die de vorige had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja. In het begin (2004) moest je volgens mij wel meer zoeken maar toen was het spel ook veel populairder, nu wordt hier de pinpoint van Google Maps gegeven zodat iemand er eigenlijk gewoon heen kan rijdenquote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Ohhh nu snap ik het! Ik dacht dat er hints ofzo werden gegeven en dat je op basis daarvan moest zoeken, maar het gaat er dus gewoon om wie het eerste bij het bord dat nu op de foto staat is?
quote:
Oja, hadden we het een tijdje geleden over. Kan ook in de OPquote:Op maandag 21 april 2014 14:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het een idee trouwens om hem op 23 aug. 2014 in Hoorn neer te leggen?
Kan ik daarna gelijk Drechterland afstrepen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is het een idee trouwens om hem op 23 aug. 2014 in Hoorn neer te leggen?
Waarom twee rondes in de OP? Doe dan ook meteen 7 erbijquote:Op maandag 21 april 2014 15:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat waren flink wat aanpassingen her en der, maar volgens mij klopt het zo weer
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!stok
Omdat 8 wel erg kort was en de OP ook overzichtelijk moet blijvenquote:Op maandag 21 april 2014 15:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom twee rondes in de OP? Doe dan ook meteen 7 erbij
Wil ik ook wel, maar gaat tegen de regels van Tara inquote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef CookieSlikker het volgende:
Of gewoon een re-start van ronde 7?
Zal ik straks doen als ik op de computer zit.quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OP heeft een update gehad (de wiki althans):
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK!stok
[..]
Daarnaast heeft ronde 6 nu nog steeds 2 stokken? (Stalen & reserve). Dat zouden dan ook twee rondes moeten zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 16:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zal ik straks doen als ik op de computer zit.
Ik weet dat het tegen de stokrondefilosofie in gaat, maar liever trek ik ronde 8 en 9 bij ronde 7 erbij. De stok van 9 is uit hetzelfde hout gesneden (hihaho!) en ik wil z_h de aandacht van de achtste ronde niet gunnen.
Ik wacht op Kano dat ie hem ergens neer legt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ronde 6 nu nog steeds 2 stokken? (Stalen & reserve). Dat zouden dan ook twee rondes moeten zijn.
Nu gewoon weer lekker verder met het verplaatsen van dat ding
Is dat de stok van kanovinnie?quote:Op maandag 21 april 2014 17:37 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik aan het zoeken...
https://maps.google.nl/?ll=52.330923,4.975321&spn=0.001518,0.004128&t=m&z=19&layer=c&cbll=52.330923,4.975321&panoid=BNm_r3EhSkkYNueftwgf3g&cbp=12,17.89,,0,5.96
Jawelquote:Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Mag je hier ook de precieze plek posten als je weet/hebt gevonden waar het is, ook al kun je de stok zelf niet ophalen? Of is dat niet de bedoeling?
Hij heeft nog nooit in Den Haag gelegen. Vind ik ook opvallend.quote:Op maandag 21 april 2014 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
De hoofdstad, hij heeft er pas 2 keer gelegen (2004 en 2006). Na 8 jaar dus weer
Dan zou het juist west moeten zijn lijkt me.quote:Op maandag 21 april 2014 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oost zou ook nog kunnen. Stand van de zon enzulks
Als je Amsterdam intypt in Google maps (op de normale kaart) laat ie gekaderd de gemeentegrens zien. En dan een paar honderd meter eromheen kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:16 schreef CherryOnTop het volgende:
Pff wat lastig, vooral omdat ik geen idee heb waar Amsterdam precies begint/eindigt op de kaart.
De zon gaat onder boven Amsterdam, dat moet dus het westen of zuiden zijn. De stok moet dus in het noorden of oosten liggen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dan zou het juist west moeten zijn lijkt me.
Het is lastig te zien zeker omdat het in de middag is en dus de zon nog niet echt onder ging.quote:Op maandag 21 april 2014 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zon gaat onder boven Amsterdam, dat moet dus het westen of zuiden zijn. De stok moet dus in het noorden of oosten liggen.
Nicequote:Op maandag 21 april 2014 19:35 schreef Puala het volgende:
https://www.google.nl/map(...)5:0x6600fd4cb7c0af8d
Ik had die zendtoren op een gegeven moment in beeld. En daar ben ik omheen gaan zoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Wow, ik heb zo dicht bij die plek zitten zoeken, maar door de borden die even verderop stonden had ik hem verder hier niet verwacht
Een pensioen BV als ik google mag geloven aan de hand van t adres.quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef CookieSlikker het volgende:
Kan iemand dan meteen een foto maken van het geblurde deel? Wat is daar zo speciaal wat wij niet mogen zien?
Het is toch deels te zien op de onderste foto?quote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef CookieSlikker het volgende:
Kan iemand dan meteen een foto maken van het geblurde deel? Wat is daar zo speciaal wat wij niet mogen zien?
Oh oke, dan zat ik verkeerd te zoeken want ik zag geen grensquote:Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je Amsterdam intypt in Google maps (op de normale kaart) laat ie gekaderd de gemeentegrens zien. En dan een paar honderd meter eromheen kijken.
2 km hier vandaanquote:Op maandag 21 april 2014 19:35 schreef Puala het volgende:
https://www.google.nl/map(...)5:0x6600fd4cb7c0af8d
Verder uitzoomen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Oh oke, dan zat ik verkeerd te zoeken want ik zag geen grens
nu geen zin meerquote:
Ik ben er om 06.45 uurquote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef CookieSlikker het volgende:
Iedereen is morgen ochtend in Amsterdam
Ronde 6 ga ik binnenkort uitpluizen en corrigerenquote:Op maandag 21 april 2014 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ronde 6 nu nog steeds 2 stokken? (Stalen & reserve). Dat zouden dan ook twee rondes moeten zijn.
Nu gewoon weer lekker verder met het verplaatsen van dat ding
Stond de naam van de straat, dan zou het wel heel makkelijk zijnquote:Op maandag 21 april 2014 19:44 schreef CookieSlikker het volgende:
Is er een moeilijkere plek dan ergens in Amsterdam op een plek waar je het absoluut niet zou verwachtenquote:Op maandag 21 april 2014 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
Volgende keer leg ik 'm op een moeilijkere plek
Ja. Ik weet nog een bord waar je niet makkelijk bij komtquote:Op maandag 21 april 2014 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is er een moeilijkere plek dan ergens in Amsterdam op een plek waar je het absoluut niet zou verwachten
Hij bedoelt op Streetviewquote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stond de naam van de straat, dan zou het wel heel makkelijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |