Hee dat herken ik. Als ik hem was zit hij de volgende dag alweer helemaal onder de strontquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Hier echt van die hele kleine grijs/wit/zwarte kut vogeltjes, maar die schijten echt alles onder. Kan ik gvd mijn auto weer wassen.
Kijk je de reportage? Soms snap ik geeneens waarom ik mijn huis nog durf uit te komen hier in Delft.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk je de reportage? Soms snap ik geeneens waarom ik mijn huis nog durf uit te komen hier in Delft.
Christusquote:Op maandag 21 april 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAAHAHHAAHAHAH SPARTA, alweer achter.
Doet me denken aan een bepaalde club uit Eindhoven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAAHAHHAAHAHAH SPARTA, alweer achter.
was toen ook een andere clubquote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sir Alex begon ook slecht bij United.
Andere tijden toen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sir Alex begon ook slecht bij United.
Waarom zou Moyes het niet op de rit kunnen krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zijn vorig jaar met dezelfde spelers dik kampioen geworden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestuur van United zal toch ook wel inzien dat ze een enorme kutselectie hebben nu.
Met een van Persie die het hele jaar fit was ja.quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar met dezelfde spelers dik kampioen geworden.
Nog een jaar afgetakeld. Die laatste linie en middenveld kon vorig jaar al bijna niet meer. Tel daar het wegvallen van Carrick en Van Persie bij op en je hebt een rampzalig team.quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar met dezelfde spelers dik kampioen geworden.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig, nog meer fysieke kracht
Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat ze totaal geen creativiteit in dit elftal hebben om de aanvallers ook maar gevaarlijk te kunnen laten worden.
En ze hadden Scholes nog niet te vergetenquote:Op maandag 21 april 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een van Persie die het hele jaar fit was ja.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta 0-2 achter, looooooooooooooooooooooool
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Shit, ze hebben ons door!
Ferguson had wel nog op tijd ingegrepen door een topper als Buttner vorig seizoen al te halen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een jaar afgetakeld. Die laatste linie en middenveld kon vorig jaar al bijna niet meer. Tel daar het wegvallen van Carrick en Van Persie bij op en je hebt een rampzalig team.
Ik zou best graag het aankoopbeleid daar willen doenquote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ze hadden Scholes nog niet te vergeten
Met Van Gaal gaat straks half Feyenoord die kant op.quote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best graag het aankoopbeleid daar willen doen. Volgens mij gaat United in de zomer er flink wat ponden tegen aan gooien
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Van Gaal gaat straks half Feyenoord die kant op.
Ooh dus strijden ze volgend jaar tegen degradatie.quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Idd voor veel geld is dat prima.quote:
Immers vooropquote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Is dit monopoly?
http://nos.nl/video/63838(...)ioen-voetballes.html
quote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Is dit monopoly?
Past wel bij Moyesquote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers bij United![]()
Dan kom ik een jaar lang van het lachen niet meer in slaap
Grootste club ter wereld qua supporters toch?quote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Half miljoen mensen bij Benfica huldiging
Ze hebben de meeste leden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Grootste club ter wereld qua supporters toch?
Misschien kunnen we Sigthorsson en de Jong ook nog kwijt aan hem, als hij toch middelmaat wil. De Sa als wingerquote:
Jepquote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Is dit monopoly?
viquote:Manchester United zal David Moyes op korte termijn of uiterlijk deze zomer gaan ontslaan. Dat melden diverse Engelse kranten maandag, opvallend genoeg allemaal tegelijkertijd.
Dan mag van Gaal het wel doen daarzo. Kan nu al niet wachten op van Gaal met de Engelse persquote:
Wel baas dan.quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Monopoly. Ongelofelijke eindbaas en groot Zwolle-fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |