Je zegt dat Willem II kampioen kan worden als Den Bosch wint van Dordrecht. Wat moet er dan gebeuren?quote:
Ik zal het logisch uitleggen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zegt dat Willem II kampioen kan worden als Den Bosch wint van Dordrecht. Wat moet er dan gebeuren?
Hup Telstar, Hup Dord!quote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het logisch uitleggen.
Er zijn nu 36 wedstrijden gespeeld. De stand is als volgt
Willem II 73
Dordrecht 71
Winst Willem II
Puntenverlies Dordrecht
-------------------------------+
Willem II kampioen
Bedankt!quote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II 73
Dordrecht 71
Winst Willem II
Puntenverlies Dordrecht
Willem II kampioen
Oh, ik ben nog niet helemaal wakker.quote:Op maandag 21 april 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II 73
Dordrecht 71
Winst Willem II
Puntenverlies Dordrecht
Willem II kampioen
Ik ook welquote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit zoveel tegen Willem II in tegenstelling tot een hoop users op FOK!. Ik vind het wel leuk als ze terugkeren.
Het is vooral dat ik het onze satellietclub gun om te promoveren.quote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nooit zoveel tegen Willem II in tegenstelling tot een hoop users op FOK!. Ik vind het wel leuk als ze terugkeren.
Wat heeft Den Haag daar nou weer aan. Maakt het verhuren van spelers enkel lastiger.quote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik het onze satellietclub gun om te promoveren.
Trokken nog altijd 10k supporters als degradatiekandidaat. Dat het stadion te groot is staat daar los van.quote:Op maandag 21 april 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het ook niet erg. Als ik het nu zo zie hebben ze wel een leuk teampje maar wel nog wat huurspelers. Het enige wat een beetje tegenvalt is dat het stadion nooit zo stevig vol zit naar het lijkt. ''Stillem II'' worden ze dan wel genoemd.
Sorry dat ik me verlaagde tot een treurig niveau.quote:Op maandag 21 april 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Den Haag daar nou weer aan. Maakt het verhuren van spelers enkel lastiger.
[..]
Trokken nog altijd 10k supporters als degradatiekandidaat. Dat het stadion te groot is staat daar los van.
En aan dat soort bijnamen doe ik verder niet mee.
Pisvee, Feyenooit, Ajakkes
Komt goed. Hopelijk blijft SPECNEC nog wel behouden volgend seizoen voor je.quote:Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry dat ik me verlaagde tot een treurig niveau.
Ik heb een gevoelloos idee bij NEC. Het kan niet schelen of ze erin komen of ze eruit vliegen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Hopelijk blijft SPECNEC nog wel behouden volgend seizoen voor je.
Zolang het maar via de nacompetitie gaat?quote:Op maandag 21 april 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een gevoelloos idee bij NEC. Het kan niet schelen of ze erin komen of ze eruit vliegen.
Ja, liever Roda er rechtstreeks uit. Al zal GGMM dit vast weer meelopergedrag vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het maar via de nacompetitie gaat?
Ik zie liever Dordt terug. Dat is voor mij lekker dichtbij als Feyenoord op bezoek komtquote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Willem II heeft nog enige basis als Eredivisie club. Dordt heeft er echt niks te zoeken. Al zou ik het ook wel leuk vinden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie liever Dordt terug. Dat is voor mij lekker dichtbij als Feyenoord op bezoek komt
Logisch wel, haha. Al zou dat wel een pijnlijk avontuur worden.quote:Op maandag 21 april 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie liever Dordt terug. Dat is voor mij lekker dichtbij als Feyenoord op bezoek komt
Lekker hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft er iemand zin in een ADO ijsje?
[ afbeelding ]
Lekker likkenquote:Op maandag 21 april 2014 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft er iemand zin in een ADO ijsje?
[ afbeelding ]
Willem II vind ik echt een zielloze kutclub. Maar Dordrecht heeft helemaal niks te zoeken in de Eredivisie, dus dan maar Willem II.quote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Eens. Ik heb echt helemaal niets met Dordrecht. Willem II speelde de laatste seizoenen in de Eredivisie echt het grootste anti-voetbal denkbaar, maar dit seizoen schijnt het leuker te zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem II vind ik echt een zielloze kutclub. Maar Dordrecht heeft helemaal niks te zoeken in de Eredivisie, dus dan maar Willem II.
Hoop nog altijd op Sparta die terugkeert
Als je eenmaal kwaliteit te kort komt, is dat de enige oplossing. Vorig jaar waren ze overall een erg matig team. Cambuur en GAE hadden dat veel beter op orde. Tevens ook een andere manier van spelen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ik heb echt helemaal niets met Dordrecht. Willem II speelde de laatste seizoenen in de Eredivisie echt het grootste anti-voetbal denkbaar, maar dit seizoen schijnt het leuker te zijn.
Sparta hoort gewoon op het hoogste niveau. Staan in de eeuwige ranglijst ook hoger dan elke club na de top drie, Twente en Utrecht, geloof ik.
Dat snap ik. Maar puur als voetballiefhebber vind ik NEC echt vele malen leuker om naar te kijken, terwijl die misschien qua niveau niet heel veel beter zijn dit seizoen.quote:Op maandag 21 april 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je eenmaal kwaliteit te kort komt, is dat de enige oplossing. Vorig jaar waren ze overall een erg matig team. Cambuur en GAE hadden dat veel beter op orde. Tevens ook een andere manier van spelen.
gefeliciteerd pikkebaasquote:Op maandag 21 april 2014 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar puur als voetballiefhebber vind ik NEC echt vele malen leuker om naar te kijken, terwijl die misschien qua niveau niet heel veel beter zijn dit seizoen.
Mooie supportersquote:Op maandag 21 april 2014 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij NEC heb ik een gevoelloos idee op de een of andere manier.quote:Op maandag 21 april 2014 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar puur als voetballiefhebber vind ik NEC echt vele malen leuker om naar te kijken, terwijl die misschien qua niveau niet heel veel beter zijn dit seizoen.
Dank jequote:
Jij mag er ook wekelijks zitten hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank jeTrouwens, ik ben echt jaloers dat je wekelijks in dat prachtige stadion mag zitten. Het is echt hopeloos verouderd maar ik vind het geweldig.
Mooi istie hé.quote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank jeTrouwens, ik ben echt jaloers dat je wekelijks in dat prachtige stadion mag zitten. Het is echt hopeloos verouderd maar ik vind het geweldig.
Dat is waar.quote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij mag er ook wekelijks zitten hoor.
Dan is dat natuurlijk wel snel zo als je dat afzichtelijke ding van Zwolle gewend bentquote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
zal Ajax ook wel een rekening voor krijgenquote:Op maandag 21 april 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met wasbenzine de shit weghalen
Die hebben zich lekker kunnen uitleven. Dit is toch zowaar nog iets spannender en stoerder dan een amateurclub verzieken met graffiti.quote:
Hij wasbenzine, maar is nu weerman?quote:Op maandag 21 april 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met wasbenzine de shit weghalen
Touchéquote:Op maandag 21 april 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is dat natuurlijk wel snel zo als je dat afzichtelijke ding van Zwolle gewend bent
Ja, Ajacieden willen zo graag weer naar de Kuip mogen dus hebben ze zich van hun beste kant laten zien. Zodat ze niet straks weer kunnen zeggen dat het aan Aboutaleb ligt.quote:
Ze gaan er zondag meet zijn allen een feest van mijn maken in Almelo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Ajacieden willen zo graag weer naar de Kuip mogen dus hebben ze zich van hun beste kant laten zien. Zodat ze niet straks weer kunnen zeggen dat het aan Aboutaleb ligt.
Die lui van Heracles die er voor hebben gezorgd dat het hele stadion vol zit met Ajacieden zullen bang hebben zitten kijken gisteravondquote:Op maandag 21 april 2014 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze gaan er zondag meet zijn allen een feest van mijn maken in Almelo.
De burgemeester vind het ook allemaal prima.quote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die lui van Heracles die er voor hebben gezorgd dat het hele stadion vol zit met Ajacieden zullen bang hebben zitten kijken gisteravond
Met gras houdt je slechts een brandplek over. Wat krijg je bij kunstgras?quote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die lui van Heracles die er voor hebben gezorgd dat het hele stadion vol zit met Ajacieden zullen bang hebben zitten kijken gisteravond
Wat een debiel is dat. Hopen dat ze die hele skybox van het bestuur vernielen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
De burgemeester vind het ook allemaal prima.
Ik denk dat heel Almelo in een brandend inferno verandert.quote:Op maandag 21 april 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met gras houdt je slechts een brandplek over. Wat krijg je bij kunstgras?
Gesmolten rubber.quote:Op maandag 21 april 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vuur en hete voorwerpen dienen vermeden te worden op Royal Grass®. Royal Grass® is gemaakt van een hoogwaardige kunststof die niet brandbaar is maar wel zal smelten bij vuur en aanraking met hete voorwerpen. Bij zandgevuld kunstgras heeft het zand een dovende werking en is er geen brandgevaar. Voor de brandveiligheid raden wij dus aan geen barbecues op het kunstgras te plaatsen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vuur en hete voorwerpen dienen vermeden te worden op Royal Grass®. Royal Grass® is gemaakt van een hoogwaardige kunststof die niet brandbaar is maar wel zal smelten bij vuur en aanraking met hete voorwerpen. Bij zandgevuld kunstgras heeft het zand een dovende werking en is er geen brandgevaar. Voor de brandveiligheid raden wij dus aan geen barbecues op het kunstgras te plaatsen.
blesstwitter:RubenSchaken twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:04:59Bijna weer Thuis in iets meer Luxe! Wel genoten van weekend zonder voetbal Bless... reageer retweet
Barbeque, lekker.quote:Op maandag 21 april 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vuur en hete voorwerpen dienen vermeden te worden op Royal Grass®. Royal Grass® is gemaakt van een hoogwaardige kunststof die niet brandbaar is maar wel zal smelten bij vuur en aanraking met hete voorwerpen. Bij zandgevuld kunstgras heeft het zand een dovende werking en is er geen brandgevaar. Voor de brandveiligheid raden wij dus aan geen barbecues op het kunstgras te plaatsen.
Schaken heeft dus een blessure.quote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef Typisch het volgende:
blesstwitter:RubenSchaken twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:04:59Bijna weer Thuis in iets meer Luxe! Wel genoten van weekend zonder voetbal Bless... reageer retweet
Heeft Schaken al geblessed voor een kampioenschap?quote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef Typisch het volgende:
Je bent iets vergeten:quote:Op maandag 21 april 2014 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schaken heeft dus een blessure.
Dat leek me vanzelfsprekend.quote:Op maandag 21 april 2014 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent iets vergeten:
-JR-Style vindt dit leuk
Behalve dan een antwoordapparaat.quote:Op maandag 21 april 2014 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks is vanzelfsprekend opperkleurder, onthoudt dat goed.
Zonder stroom geen antwoordapparaat. Dus eerst even in zee de goede stroming zoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 14:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve dan een antwoordapparaat.
-JR-Style-93 vindt dit leuk
Je hebt wel zelfkennis.quote:Op maandag 21 april 2014 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonder stroom geen antwoordapparaat. Dus eerst even in zee de goede stroming zoeken.
-Niemand vindt dit leuk.
Je bent een mede-FOK! gebruiker.quote:Op maandag 21 april 2014 14:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben ik een kennis of een vriend?
Ze moeten wel kijkers trekken en dat gebeurt met zo'n bekende naamquote:Op maandag 21 april 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
Er wordt weer een serie van een film gemaakt op Netflix, deze keer Fargo.
Slecht idee.Heb liever dat ze gewoon series op zich maken, zoals HoC, die me toch wel is gaan bevallen.
Einde bericht.
De film was goedquote:Op maandag 21 april 2014 14:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze moeten wel kijkers trekken en dat gebeurt met zo'n bekende naam
twitter:foxNL twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:27:59POLL: #Ajax moet een jaar worden uitgesloten van bekervoetbal. Reageer via #FOXSportCentraal en stem op http://t.co/J10ylXc4yn #ZwoAja reageer retweet
58% eensquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
twitter:foxNL twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:27:59POLL: #Ajax moet een jaar worden uitgesloten van bekervoetbal. Reageer via #FOXSportCentraal en stem op http://t.co/J10ylXc4yn #ZwoAja reageer retweet
FOXquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
Oneens. Volgens mij boeit de beker de meeste Ajacieden bijzonder weinig, dus straf je ze er niet mee.quote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
Gewoon puntenmindering in de competitie.quote:Op maandag 21 april 2014 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oneens. Volgens mij boeit de beker de meeste Ajacieden bijzonder weinig, dus straf je ze er niet mee.
Het was gepland op het Rodetorenplein in de binnenstad net als de huldiging twee jaar geleden maar daar kunnen 'maar' 20.000 mensen op en dat is niet genoeg waarschijnlijkquote:
En Prem.quote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moeten ze een poll houden wie dat irritante hoofd van Lambiek graag van de buis ziet verdwijnen.
Terug naar de Jupiler League lijkt me een gepaste straf.quote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Tarado het volgende:
Against modern Lambiekquote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kansloze poll van FOX. Vast aangemaakt door die oppertukker Jan van Halst. Wat was die triest gisteren.
4e klasse Zondag.quote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terug naar de Jupiler League lijkt me een gepast straf.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kansloze poll van FOX. Vast aangemaakt door die oppertukker Jan van Halst. Wat was die triest gisteren.
Ze hebben altijd van die vreemde pollsquote:Op maandag 21 april 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het een soort voetbalzonequote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben altijd van die vreemde polls
negerwatquote:Op maandag 21 april 2014 14:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was gepland op het Rodetorenplein in de binnenstad net als de huldiging twee jaar geleden maar daar kunnen 'maar' 20.000 mensen op en dat is niet genoeg waarschijnlijk![]()
Hopelijk halen ze even play-offsquote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan beter huldiging hebben op de dijk.
PALINGBOEREN.
7 man excl Opgezwollequote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
Hoeveel mensen wonen er in Zwolle überhaupt?
120kquote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
serieus?quote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, losse kaartjes kosten bijna net zoveel.
Die nemen dat No Pyro No Party wel erg letterlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Half miljoen mensen bij Benfica huldiging
Goed clubje he, er is ook altijd plek.quote:Op maandag 21 april 2014 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen die nog eredivisie speelde ging ik er nog weleens heen, tijdje terug wel
was toen altijd heel relaxedquote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed clubje he, er is ook altijd plek.
125.000 of zo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
negerwat
Wowquote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
PEC leeft ook echt enorm. Het is ook absurd dat er gisteren bijna 17.500 mensen mee waren als je bedenkt dat alleen kaarthouders en mensen met een ID uit Zwolle kaarten konden kopenquote:
Mooi wel. Allemaal ook extra beladen door Eusebio zijn overlijden dit jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Delft heeft er sinds dit jaar ook 100k+. Ik ben dus best wel gangster als stedeling.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Delft heeft er sinds dit jaar ook 100k+. Ik ben dus best wel gangster als stedeling.
Wie dan? Ik heb dat kutprogramma voorbijgezapt.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Die gast van Studio Voetbal zei gisteren dan Atletico een begroting heeft van net onder de 300 miljoen, Terwijl de inkomsten vorig jaar 120 miljoen waren, wat een faalhaas.
Muy malo die gozer. Nunca positiva.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Die gast van Studio Voetbal zei gisteren dan Atletico een begroting heeft van net onder de 300 miljoen, Terwijl de inkomsten vorig jaar 120 miljoen waren, wat een faalhaas.
Niet gezien aangezien ik stond te hossen in het dorpscafé.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Willem van Oranje en de Koningshuis bijzettingen danquote:
Die staan voor het nudistenstrandquote:Op maandag 21 april 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
En die lokale politicus met snor.
Daar heb ik vrijwel geen verstand van helaasquote:Op maandag 21 april 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Willem van Oranje en de Koningshuis bijzettingen dan![]()
Stadhouder Willem IIIquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet wel dat Nederlands koningshuis bijna Engeland bij hun koninkrijk hadden toegevoegd.
Jy niet weet wat jy prate gekquote:
LA heeft niks op delluft 015quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jy niet weet wat jy prate gek
http://www.eenvandaag.nl/(...)jeugdbendes_illusie_
Delft egt gevaarlijk ja tog!
gewoon laten zittenquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Hier echt van die hele kleine grijs/wit/zwarte kut vogeltjes, maar die schijten echt alles onder. Kan ik gvd mijn auto weer wassen.
Hee dat herken ik. Als ik hem was zit hij de volgende dag alweer helemaal onder de strontquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Hier echt van die hele kleine grijs/wit/zwarte kut vogeltjes, maar die schijten echt alles onder. Kan ik gvd mijn auto weer wassen.
Kijk je de reportage? Soms snap ik geeneens waarom ik mijn huis nog durf uit te komen hier in Delft.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk je de reportage? Soms snap ik geeneens waarom ik mijn huis nog durf uit te komen hier in Delft.
Christusquote:Op maandag 21 april 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAAHAHHAAHAHAH SPARTA, alweer achter.
Doet me denken aan een bepaalde club uit Eindhoven.quote:Op maandag 21 april 2014 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
HAHAHAAHAHHAAHAHAH SPARTA, alweer achter.
was toen ook een andere clubquote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sir Alex begon ook slecht bij United.
Andere tijden toen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sir Alex begon ook slecht bij United.
Waarom zou Moyes het niet op de rit kunnen krijgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zijn vorig jaar met dezelfde spelers dik kampioen geworden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bestuur van United zal toch ook wel inzien dat ze een enorme kutselectie hebben nu.
Met een van Persie die het hele jaar fit was ja.quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar met dezelfde spelers dik kampioen geworden.
Nog een jaar afgetakeld. Die laatste linie en middenveld kon vorig jaar al bijna niet meer. Tel daar het wegvallen van Carrick en Van Persie bij op en je hebt een rampzalig team.quote:Op maandag 21 april 2014 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn vorig jaar met dezelfde spelers dik kampioen geworden.
quote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig, nog meer fysieke kracht
Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat ze totaal geen creativiteit in dit elftal hebben om de aanvallers ook maar gevaarlijk te kunnen laten worden.
En ze hadden Scholes nog niet te vergetenquote:Op maandag 21 april 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een van Persie die het hele jaar fit was ja.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta 0-2 achter, looooooooooooooooooooooool
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 15:43 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Shit, ze hebben ons door!
Ferguson had wel nog op tijd ingegrepen door een topper als Buttner vorig seizoen al te halen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een jaar afgetakeld. Die laatste linie en middenveld kon vorig jaar al bijna niet meer. Tel daar het wegvallen van Carrick en Van Persie bij op en je hebt een rampzalig team.
Ik zou best graag het aankoopbeleid daar willen doenquote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ze hadden Scholes nog niet te vergeten
Met Van Gaal gaat straks half Feyenoord die kant op.quote:Op maandag 21 april 2014 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou best graag het aankoopbeleid daar willen doen. Volgens mij gaat United in de zomer er flink wat ponden tegen aan gooien
Niks mis mee.quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Van Gaal gaat straks half Feyenoord die kant op.
Ooh dus strijden ze volgend jaar tegen degradatie.quote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Idd voor veel geld is dat prima.quote:
Immers vooropquote:Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Is dit monopoly?
http://nos.nl/video/63838(...)ioen-voetballes.html
quote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Is dit monopoly?
Past wel bij Moyesquote:Op maandag 21 april 2014 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Immers bij United![]()
Dan kom ik een jaar lang van het lachen niet meer in slaap
Grootste club ter wereld qua supporters toch?quote:Op maandag 21 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de meeste leden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Grootste club ter wereld qua supporters toch?
Misschien kunnen we Sigthorsson en de Jong ook nog kwijt aan hem, als hij toch middelmaat wil. De Sa als wingerquote:
Jepquote:Op maandag 21 april 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Is dit monopoly?
viquote:Manchester United zal David Moyes op korte termijn of uiterlijk deze zomer gaan ontslaan. Dat melden diverse Engelse kranten maandag, opvallend genoeg allemaal tegelijkertijd.
Dan mag van Gaal het wel doen daarzo. Kan nu al niet wachten op van Gaal met de Engelse persquote:
Wel baas dan.quote:Op maandag 21 april 2014 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, Monopoly. Ongelofelijke eindbaas en groot Zwolle-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |