quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Delft heeft er sinds dit jaar ook 100k+. Ik ben dus best wel gangster als stedeling.
Wie dan? Ik heb dat kutprogramma voorbijgezapt.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Die gast van Studio Voetbal zei gisteren dan Atletico een begroting heeft van net onder de 300 miljoen, Terwijl de inkomsten vorig jaar 120 miljoen waren, wat een faalhaas.
Muy malo die gozer. Nunca positiva.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
Die gast van Studio Voetbal zei gisteren dan Atletico een begroting heeft van net onder de 300 miljoen, Terwijl de inkomsten vorig jaar 120 miljoen waren, wat een faalhaas.
Niet gezien aangezien ik stond te hossen in het dorpscafé.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Willem van Oranje en de Koningshuis bijzettingen danquote:
Die staan voor het nudistenstrandquote:Op maandag 21 april 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
En die lokale politicus met snor.
Daar heb ik vrijwel geen verstand van helaasquote:Op maandag 21 april 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Willem van Oranje en de Koningshuis bijzettingen dan![]()
Stadhouder Willem IIIquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet wel dat Nederlands koningshuis bijna Engeland bij hun koninkrijk hadden toegevoegd.
Jy niet weet wat jy prate gekquote:
LA heeft niks op delluft 015quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jy niet weet wat jy prate gek
http://www.eenvandaag.nl/(...)jeugdbendes_illusie_
Delft egt gevaarlijk ja tog!
gewoon laten zittenquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Hier echt van die hele kleine grijs/wit/zwarte kut vogeltjes, maar die schijten echt alles onder. Kan ik gvd mijn auto weer wassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |