SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:
Rose is echt abnormaal snel.
[ afbeelding ]
Je ben te laat.quote:
Vóór 100 miljoen. Dat is iets anders.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is er bij Tottenham ook iemand van 100 miljoen weggegaan.
quote:
Dat bedrag wordt wel steeds naar beneden bijgesteld, ben benieuwd of het er nog van komt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Ik zou er eerder met jaloezie naar kijken als Arsenal supporter. (Al is die Paulinho net als Oscar bij Chelsea wel een zoveelste overschat Braziliaantje)quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef alors het volgende:
[..]Ja gekkie, daar had ik hem ook vandaan, vond het wel een mooie om nog eens te posten.
Ik vind het ook treurig, maar wel grappig dat ze nog steeds niet winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Ik zou er eerder met jaloezie naar kijken als Arsenal supporter. (Al is die Paulinho net als Oscar bij Chelsea wel een zoveelste overschat Braziliaantje)
is dat al officieel dan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee je vindt het mooi dat Arsenal van hun concurrent wint.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook treurig, maar wel grappig dat ze nog steeds niet winnen.
Ozil komtquote:Op maandag 2 september 2013 07:41 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Ik zou ook heel blij zijn als Arsenal supporter, duurste seizoenskaarten van Europa, maar toch altijd een matig team zien voetballen...
Ozil is de beste 10 van de wereld.quote:Op maandag 2 september 2013 07:52 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
dat zeg ik: een matig team.
quote:Op maandag 2 september 2013 07:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ozil is de beste 10 van de wereld.
Ik kan er 5 noemenquote:
Ozil is in het duitse elftal iig hoger aangeschreven dan Gotze.quote:Op maandag 2 september 2013 08:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan er 5 noemenOzil is van wereldklasse,alleen als het niet loopt maakt hij het verschil niet. Ik vind Silva,Gotze, Iniesta, Bale, Isco beter op de 10.
Bale heeft echt bij Tottenham vorige jaar ook merendeels achter de spits gespeeld en is speler van het jaar geworden. Iniesta is geen links half, hij heeft daar puur gespeeld omdat hij daar ook uit de voeten kan komen maar het is een aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2013 08:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ozil is in het duitse elftal iig hoger aangeschreven dan Gotze.
Silva is jou mening daar kan ik me wat bij voorstellen.
Iniesta is linkshalf
Bale is totaal iets anders
Isco is hetzelfde als wat ik over Silva denk.
Gaaf, hoop dat ie het goed gaat doen.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 07:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ozil is de beste 10 van de wereld.
Iniesta is inderdaad beter.quote:Op maandag 2 september 2013 09:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hamsik, Götze, Iniesta, Xavi, Bale etc.
quote:
quote:Ben Smith, BBC Sport
"Manchester United are definitely not in for Mesut Ozil. The Premier League champions are, however, working hard to sign Everton's Marouane Fellaini and Athletic Bilbao midfielder Ander Herrera."
Hamsikquote:Op maandag 2 september 2013 09:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hamsik, Götze, Iniesta, Xavi, Bale etc.
En geen Baines dan?quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Dos37 het volgende:
Inderdaad Fellaini lijkt binnen voor 24 miljoen
twitter:GuillemBalague twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:08:14United have offered 36 for Herrera reageer retweet
twitter:GuillemBalague twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:09:16Herrera will have to pass medical and United pay it all in cash but deal practically done reageer retweet
?quote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Wat moet Manu in godsnaam met Fellaini.
hahaha dat zou echt heel grappig zijn ja hahahahahahahaquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Morendo het volgende:
Ik lach me dood wanneer Monaco of PSG er nog doorheen komen fietsen en Ozil ophalen.
Evra is ook wat verslaten maarja, die Baines is ook niet de jongste meer. Zou echt een aankoop van de manager zijn en dat loopt zelden goed af.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moeten ze daarmee? Dure bankspeler.
is toch nog niet echt rond? hoor alleen maar geruchten.quote:
Domme aankoop, zeker als je ziet dat Ozil naar Arsenal gaatquote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Geweldig, nog meer fysieke krachtquote:
Kagawa en Rooney als aanvallende middenvelders. Moet genoeg zijn lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig, nog meer fysieke kracht
Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat ze totaal geen creativiteit in dit elftal hebben om de aanvallers ook maar gevaarlijk te kunnen laten worden.
De hele United-filosofie is dat de centrale middenvelders moeten tegenhouden en controleren. En dat het gevaar enkel van de vleugels kan en mag komen. Helaas loopt daar ook brandhout rond dus er is inderdaad een gebrek aan creativiteit. Op redcafe dachten overigens velen dat C. Ronaldo zou komen. Yeah right.quote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig, nog meer fysieke kracht
Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat ze totaal geen creativiteit in dit elftal hebben om de aanvallers ook maar gevaarlijk te kunnen laten worden.
Zolang ze Young en Valencia gebruiken wel ja, als Nani en Kagawa nou stsndaard basis stonden. Snap echt nie waarom dat niet gebeurtquote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
De hele United-filosofie is dat de centrale middenvelders moeten tegenhouden en controleren. En dat het gevaar enkel van de vleugels kan en mag komen. Helaas loopt daar ook brandhout rond dus er is inderdaad een gebrek aan creativiteit. Op redcafe dachten overigens velen dat C. Ronaldo zou komen. Yeah right.
Moyesquote:Op maandag 2 september 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze Young en Valencia gebruiken wel ja, als Nani en Kagawa nou stsndaard basis stonden. Snap echt nie waarom dat niet gebeurt
Als ik de geruchten moet geloven is het bijna zeker dat hij verhuurd gaat worden , hij kan kiezen tussen WBA en Everton en zou WBA verkiezen. Voor zijn ontwikkeling is dit een goede beslissing , hij was anders toch 3de keuze achter Eto'o en Torres. Wordt direct 1ste spits bij WBA aangezien hij er vorig seizoen al 17 maakte. Dit seizoen weer minstens even goed presteren en misschien dat hij volgend seizoen wel klaar is voor Chelsea (Eto'o heeft maar een contract van 1 jaar?) , een jaar de bank verwarmen is enkel verloren tijd en zal zo misschien zelfs een WK selectie mislopenquote:Op maandag 2 september 2013 22:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop echt dat Lukaku niet verhuurd wordt. Mourinho neemt risico's
Het is zeker goed voor zijn ontwikkeling, maar ik vrees dat het grote effect zal hebben op het scorend vermogen van Chelsea.quote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als ik de geruchten moet geloven is het bijna zeker dat hij verhuurd gaat worden , hij kan kiezen tussen WBA en Everton en zou WBA verkiezen. Voor zijn ontwikkeling is dit een goede beslissing , hij was anders toch 3de keuze achter Eto'o en Torres. Wordt direct 1ste spits bij WBA aangezien hij er vorig seizoen al 17 maakte.
Nou kan ik Scholes niet helemaal plaatsen in deze filosofie. Aangezien hij in het verleden volgens mij behoorlijk vaak als middenvelder heeft gespeeld en ik zie in hem toch wel een creatieve (aanvallende) middenvelder.. of was dat dan tegen de minder sterke tegenstanders?quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
De hele United-filosofie is dat de centrale middenvelders moeten tegenhouden en controleren. En dat het gevaar enkel van de vleugels kan en mag komen. Helaas loopt daar ook brandhout rond dus er is inderdaad een gebrek aan creativiteit. Op redcafe dachten overigens velen dat C. Ronaldo zou komen. Yeah right.
En dat is dan gemoeid met miljoenenquote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef sausagin het volgende:
Manchester United won't sign Herrera due to lack of time, not enough knowledge about the tax laws in Spain. #MUFC
Wat een slechte transferperiode van Man U![]()
Ze hebben David de Gea toch gehaald 2 seizoenen geleden...die speelde gewoon in Spanje (net als Herrera) en dan niets weten over belasting in Spanje...quote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef sausagin het volgende:
Manchester United won't sign Herrera due to lack of time, not enough knowledge about the tax laws in Spain. #MUFC
Als je Arsenal wat langer volgt weet je dat dit al een geweldige vooruitgang isquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Al gaat Ozil naar Arsenal het is toch weer een dramatische zomer. Er werd zoveel meer beloofd.
Er werd gesproken over 90 miljoen en Benzema en Di Maria. Snap niet dat jullie dit steeds pikken. Met dit team win je ook geen prijzen hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Als je Arsenal wat langer volgt weet je dat dit al een geweldige vooruitgang is
Hoezo pikken? Het is niet dat we er echt invloed op hebben.. puur hoop!quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er werd gesproken over 90 miljoen en Benzema en Di Maria. Snap niet dat jullie dit steeds pikken. Met dit team win je ook geen prijzen hoor.
Die supporters in Engeland wel.quote:Op maandag 2 september 2013 23:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoezo pikken? Het is niet dat we er echt invloed op hebben.. puur hoop!
Mourinho mag hem blijkbaar niet. Amper ook opgesteld tot nu toe en helemaal niet in officiele wedstrijden onder Josequote:
Erg dom, maar ja Mourinho.quote:Op maandag 2 september 2013 23:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mourinho mag hem blijkbaar niet. Amper ook opgesteld tot nu toe en helemaal niet in officiele wedstrijden onder Jose
Ja ik heb dat topic op Redcafe vanavond gevolgd, het werd almaar epischer, wat een faalquote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef sausagin het volgende:
Er zitten schijnbaar allemaal nieuwe mensen nuquote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ze hebben David de Gea toch gehaald 2 seizoenen geleden...die speelde gewoon in Spanje (net als Herrera) en dan niets weten over belasting in Spanje...
Ik vertrouw Mourinho wel, maar soms denk ikquote:
twitter:DemydeZeeuw twitterde op maandag 02-09-2013 om 23:41:00Dit vind ik een hele mooi transfer! @MesutOzil1088 naar @Arsenal !! #özil #ozil (📷@SoccerGraphics ) #Arsenal http://t.co/IQK3rjfZmm reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 23:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
hehe en ik maar wachten. Kan ik eindelijk gaan slapenquote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De transfer is officeel nu ook De Zeeuw zijn veto heeft gegeventwitter:DemydeZeeuw twitterde op maandag 02-09-2013 om 23:41:00Dit vind ik een hele mooi transfer! @MesutOzil1088 naar @Arsenal !! #özil #ozil (📷@SoccerGraphics ) #Arsenal http://t.co/IQK3rjfZmm reageer retweet
spannende laatste 10 minuten wil je niet missenquote:
Voetbalzone jaquote:Op maandag 2 september 2013 23:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Over de afgeketste transfer van Ander Herrera naar ManU duiken plots de meeste geruchtende verhalen op. Zo zouden fraudeurs zich hebben voorgedaan als vertegenwoordigers van Manchester United. Lees hier het hele verhaal.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195670
Past wel goed bij United met z'n smerige streken.quote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit bericht?
Kan het nergens terugvinden
Paar uur geleden was dit:quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit bericht?
Kan het nergens terugvinden
http://www.bbc.co.uk/sport/0/23882862quote:JUAN MATA TO PSG?
France football writer Matt Spiro: "Reports are gathering pace in France that Juan Mata has agreed to join Paris St Germain, but the move remains in the balance because Chelsea have not yet accepted the French club's offer."
Moyes is dan ook een mongoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
United had Ozil moeten halen. Ozil en van Persie was echt een geniaal duo geweest.
Het schijnt dat Real Özil kwijt wilde en aangeboden heeft bij zowel MU als City die toen geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
United had Ozil moeten halen. Ozil en van Persie was echt een geniaal duo geweest.
Real heeft ook een bod van 40 mil op Khedira afgewezen van Unitedquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Het schijnt dat Real Özil kwijt wilde en aangeboden heeft bij zowel MU als City die toen geweigerd hebben.
'I'm happy with the squad.'quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Ongelooflijk, Kut MoyesHelemaal niemand gehaald, echt ongelooflijk.
twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:01:39De komende uren zullen er nog transfers bekend worden die in de laatste minuten rondgekomen zijn. reageer retweet
Heb arsenal verder niet meer gevolgd om teleurstelling te voorkomen, zullen wel weer niemand gekocht hebben?quote:
Ozilquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Heb arsenal verder niet meer gevolgd om teleurstelling te voorkomen, zullen wel weer niemand gekocht hebben?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Heb arsenal verder niet meer gevolgd om teleurstelling te voorkomen, zullen wel weer niemand gekocht hebben?
Not sure if trolling orquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real heeft ook een bod van 40 mil op Khedira afgewezen van United
Uitstekende 10 gehaald maar geen spits. Logica. Arsenal stijl.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Ironisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Het schijnt dat Real Özil kwijt wilde en aangeboden heeft bij zowel MU als City die toen geweigerd hebben.
Het middenveld is erg zwak. En de goede buitenspelers worden op de bank gehouden dusjaquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef Ironisch het volgende:
Manu is wel een beetje de verliezer van deze periode, maar zo slecht is dat team toch ook weer niet? Vorige jaar gewoon kampioen, en ook niet veel slechter geworden of wel?
Dat zegt meer over de rest als je hier kampioen mee kan worden. Lukt ze nu nooit meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef Ironisch het volgende:
Manu is wel een beetje de verliezer van deze periode, maar zo slecht is dat team toch ook weer niet? Vorige jaar gewoon kampioen, en ook niet veel slechter geworden of wel?
Dit, de concurrentie was vorig jaar erg matig, nu niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de rest als je hier kampioen mee kan worden. Lukt ze nu nooit meer.
Klopt, een speler als Carrick is erg onderschat, maar United heeft duidelijk iemand nodig met creativiteit om naast Carrick of op '10' te spelen. Cleverley is echt te matig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:04 schreef Ironisch het volgende:
Ze hebben verder ook niet echt iemand, Ja Andersom maar dat is ook niet veel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:06 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, een speler als Carrick is erg onderschat, maar United heeft duidelijk iemand nodig met creativiteit om naast Carrick of op '10' te spelen. Cleverley is echt te matig.
Kagawa.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben verder ook niet echt iemand, Ja Andersom maar dat is ook niet veel.
Ja maar centraal bedoel ik.quote:
Lekkere balans in je elftal heb je dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Hernandez-Persie
Nani-Rooney-Kagawa
Carrick
Gewoon zo spelen
Is ook niet heul realistisch maar tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekkere balans in je elftal heb je dan.
Tjah. Niet de speler die ze nodig hadden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Felliani definitief naar Man Utd volgens belgische journalisten
Juist wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah. Niet de speler die ze nodig hadden.
twitter:RomeluLukaku9 twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:13:14Signed @Everton on a season loan :-) reageer retweet
Ik denk dat hij prima op de plek van Cleverley kan spelen. Dat zou al een hele verbetering zijn. Toch heeft United ook een vleugelspeler nodig naar mijn mening, Valencia en Nani raken al ruim een jaar geen pepernoot meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah. Niet de speler die ze nodig hadden.
Domme zet van Evertonquote:
Hij had een clausule van 35 miljoen toch ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef alors het volgende:
Toen ze op Sky vertelde over een speler die te laat kwam en de deal niet doorging, moest ik opeens weer denken aan Odemwingie die vorig jaar op deadline day (misschien ook wel in de winterstop) rondjes reed in zijn auto bij de QPR waar hij naartoe wilde, maar zijn eigen club gaf geen toestemming om te praten en toen ging het niet door
Hoe kan je dat middelmaat noemen manquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Santello het volgende:
[..]
voor middelmaat, waar gaat het heen
22m pond dacht ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een clausule van 35 miljoen toch ofzo?
Ik vond dat best zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef alors het volgende:
Toen ze op Sky vertelde over een speler die te laat kwam en de deal niet doorging, moest ik opeens weer denken aan Odemwingie die vorig jaar op deadline day (misschien ook wel in de winterstop) rondjes reed in zijn auto bij de QPR waar hij naartoe wilde, maar zijn eigen club gaf geen toestemming om te praten en toen ging het niet door
twitter:FutbolBible twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:18:32BREAKING: Fabio Coentrao has signed for Manchester United on a season long loan deal. [independent] reageer retweet
En Man United. Ik snap niet waar Moyes mee bezig is. De wedstrijd tegen Chelsea alleen had zijn ogen al moeten openen wat zijn team werkelijk nodig heeftquote:
http://www.dailymail.co.u(...)oberto-Martinez.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een clausule van 35 miljoen toch ofzo?
Overschat door zijn fysiek. Verder voetballend heel matig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat middelmaat noemen man
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond dat best zielig eigenlijk.
Ohja dat was het inderdaadquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)oberto-Martinez.html
Ja idd, echt wanbeleid daar, die mislukte transfer van Herrera zegt ook wel genoeg, er zitten daar echt een stel incompetente debielen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef Kopsterk het volgende:
Wel vreemd hoe United gehandeld heeft inzake Fellaini trouwens. Een maand geleden had Fellani nog een clausule in zijn contract staan dat hij voor 23 miljoen pond gehaald kon worden. Nu schijnt United 4.5 miljoen pond meer te hebben betaald.
Best een goede speler.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Coentrao voor 1 seizoen naar Man Utd
Dat had je een uur geleden ook nog over arsenal gezegdquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, echt wanbeleid daar, die mislukte transfer van Herrera zegt ook wel genoeg, er zitten daar echt een stel incompetente debielen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, echt wanbeleid daar, die mislukte transfer van Herrera zegt ook wel genoeg, er zitten daar echt een stel incompetente debielen.
twitter:BBCSporf twitterde op maandag 02-09-2013 om 21:31:02Ander Herrera - Last Season: 56 Games13 Yellow Cards2 Red Cards2 Assists2 Goals£36 million.
reageer retweet
Lijkt mij een prima controlerende/verdedigende middenvelder. Een blok met Carrick & Fellaini zorgt er in ieder geval voor dat het verdedigend goed staat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Overschat door zijn fysiek. Verder voetballend heel matig.
quote:Daniel Taylor has got to the bottom of the Herrera impasse
"I think we're going to hear a lot more about this in the coming days. The details are a bit sketchy but I've just had it confirmed from Old Trafford that the people who were in Spain, apparently negotiating on their behalf for Ander Herrera, were not sent there by the club and can accurately be described as 'impostors'.
Who on earth they were, no idea. But clearly they were trying to get in on the deal and it has ended in embarrassment for everyone. I get the feeling United are furious.
Their official explanation is that they simply couldn't persuade Bilbao to bring down the buyout clause and it was as straightforward as that (even though there is a clause, it doesn't mean the potential buyer has to meet it). However, there have clearly been all sorts of fun and games going on in the background and it's an embarrassment, to say the least."
Ze hadden hem gewoon nodig, nu de juiste aanvallende middenvelders nog opstellen en er staat gewoon een kampioenswaardig elftal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima controlerende/verdedigende middenvelder. Een blok met Carrick & Fellaini zorgt er in ieder geval voor dat het verdedigend goed staat.
twitter:spencermorgan93 twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:24:29Sounds like Jose played us on Ba, gave us no time to get a replacement. reageer retweet
?quote:
Hij heeft een kut team en ze geven pas geld uit, pas wanneer hij weg is.quote:
Zo kut dat ze vorig jaar kampioen zijn geworden met dit team.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft een kut team en ze geven pas geld uit, pas wanneer hij weg is.
Ik vind het wel mooi. Ik gun het Arsenal meer dan kut utdquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ManU is niet ineens een degradatiekandidaat, hebben gewoon nog een topteam die met van persie zeker nog wel top drie eindigen. Beetje aanstellerij dit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom op man. Dat was echt niet dankzij ManU alleen. De rest was toen ook ruk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zo kut dat ze vorig jaar kampioen zijn geworden met dit team.
Chelsea, City, Spurs zijn nu beter. Arsenal en ManU is gelijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef Ironisch het volgende:
[..]
ManU is niet ineens een degradatiekandidaat, hebben gewoon nog een topteam die met van persie zeker nog wel top drie eindigen. Beetje aanstellerij dit.
Bizar hequote:Op dinsdag 3 september 2013 00:34 schreef mrstylo het volgende:
Gewoon 600+ miljoen pond aan transfergeld uitgegeven.
De rest was relatief slecht vorig jaar ja, maar 89 punten halen blijft een uitstekende prestatie in de Premier League. Vergeet niet dat United met Vidic en Ferdinand uitstekende centrale verdedigers heeft. Rooney blijft ook een prima aanvaller. Carrick was vorig jaar geweldig, zeer onderschatte speler. Zo slecht is dit team van United echt niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kom op man. Dat was echt niet dankzij ManU alleen. De rest was toen ook ruk.
Alleen op de flanken is United 1 van de mindere van de topclubs.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De rest was relatief slecht vorig jaar ja, maar 89 punten halen blijft een uitstekende prestatie in de Premier League. Vergeet niet dat United met Vidic en Ferdinand uitstekende centrale verdedigers heeft. Rooney blijft ook een prima aanvaller. Carrick was vorig jaar geweldig, zeer onderschatte speler. Zo slecht is dit team van United echt niet.
twitter:Now__Football twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:36:34Reports that Coentrao's paper work wasn't handed in time and Man United may have lost out. #MUFC reageer retweet
Ah dat is de eerste die wellicht te laat is geregeld.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:Now__Football twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:36:34Reports that Coentrao's paper work wasn't handed in time and Man United may have lost out. #MUFC reageer retweet
Tering.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
Klopt, tenzij Valencia en Nani hun oude vorm weer terugvinden, zal dat het grootste probleem zijn voor dit United. Misschien dat Zaha kan verrassen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen op de flanken is United 1 van de mindere van de topclubs.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
De ene source zegt van wel, de andere van niet. Even afwachten dus.quote:The move has been officially confirmed by La Liga officials.
As a further indication that everything was completed in time, Real have announced that they have signed Brazilian left-back Guilherme Siqueira on a season-long loan from Granada as replacement for Coentrao.
Ik vind juist de backs van United de zwakte. Die Evra vind ik één van de meest overschatte spelers in de premier league, en tegen Liverpool afgelopen weekend werd dat ook wel weer bewezen vond ik. A.Young is een geweldige vleugelspeler, die bij ManU alleen nooit zijn vorm van Villa heeft gehaald. Alleen een Young in vorm levert makkelijk 15 tot 20 assists in een seizoen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen op de flanken is United 1 van de mindere van de topclubs.
Staat nu ook niks op de site van United, wat een faal transferwindow hebben die zegquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:40 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)oan-Real-Madrid.html
[..]
De ene source zegt van wel, de andere van niet. Even afwachten dus.
Vooral een schopper ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Overschat door zijn fysiek. Verder voetballend heel matig.
Vond Fabregas altijd al een no-go, beetje voor de showquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:04 schreef alors het volgende:
[..]
Staat nu ook niks op de site van United, wat een faal transferwindow hebben die zegIedereen die ze wilden niet kunnen halen (Thiago, Fabregas, Herrera), en Fellaini nog voor 5m meer gehaald dan zijn release clause
quote:Robin van Persie and David Moyes hit skids
DAVID MOYES is facing a battle to win over Manchester United star Robin van Persie.
By David Woods/Published 4th September 2013
Starsport can reveal the United striker has yet to be convinced by new Old Trafford boss Moyes, who replaced Sir Alex Ferguson in the summer.
The Dutchman has told pals he is missing Fergie, who was key in persuading him to quit Arsenal for Old Trafford a year ago in a £25m deal.
It is understood Van Persie also has misgivings about some of Moyes' training methods.
Former Everton boss Moyes now has his work cut out to convince Van Persie he is the right man for the United hotseat.
Despite starting the season brightly, with two goals in the champions' first two games, the 30-year-old appeared out of sorts in the goalless draw with Chelsea and 1-0 defeat at Liverpool.
Van Persie cut a frustrated figure at Anfield on Sunday and looked close to losing his cool several times.
A friend of Van Persie - who has been the Premier League's top scorer for the last two seasons - said: "Robin isn't happy and when that's the case he can't hide it on the pitch.
"When he's frustrated he is capable of doing something silly, and you could see that against Liverpool.
"He feels it isn't the same with the new manager as he misses working with Fergie, who he really loved playing under. Some of Moyes' training methods are not to his liking either.
Wat een divaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef alors het volgende:
Okay het is maar de Daily Star, maar toch, ik kan me niet voorstellen dat hij gelukkig is met de transferperiode van MU en dan dit er nog bij
http://www.dailystar.co.u(...)avid-Moyes-hit-skids
[..]
Zo is het volgens mij ookquote:Op woensdag 4 september 2013 16:00 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb erg het gevoel dat de Engelse clubs meer kopen om tenminste niet de indruk te wekken dat ze niks doen... Hebben ze in Engeland geen goede jeugdopleiding dat ze maar elke keer moeten winkelen?
Pas vanaf 16 jaar, het moment dat er buitenlandse jongens gehaald mogen worden. Maar die krijgen ook vrijwel nooit de kans.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:00 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb erg het gevoel dat de Engelse clubs meer kopen om tenminste niet de indruk te wekken dat ze niks doen... Hebben ze in Engeland geen goede jeugdopleiding dat ze maar elke keer moeten winkelen?
Even kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:41 schreef Grifte het volgende:
Bristol Derby (Bristol City - Bristol Rovers) nu op Sky, en de welbekende streams. Aanrader
Paint Trophy, alleen voor L1 en L2 clubs, waardeloos toernooi waar niemand om geeft, maar deze derby is al lang niet gespeeld, vandaar dat het nu goed los gaat.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Even kijkenMaar wtf is de JP trophy?
Leuke wedstrijd inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Paint Trophy, alleen voor L1 en L2 clubs, waardeloos toernooi waar niemand om geeft, maar deze derby is al lang niet gespeeld, vandaar dat het nu goed los gaat.
Jammer, was toch de meest prettige analist om naar te luisterenquote:Alan Hansen has confirmed that he is to leave BBC's Match of the Day at the end of the World Cup in 2014 after 22 years.
In May, Sportsmail's Charles Sale revealed that Hansen was to vacate the sofa, having signed a two-year contract after the 2012 European Championship.
'I’m retiring from Match of the Day at the end of the season,' Hansen has said. 'I will have been there for 22 years and will be 59, so it’s the right time for me.
Robin: Moyes is the manquote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef alors het volgende:
Okay het is maar de Daily Star, maar toch, ik kan me niet voorstellen dat hij gelukkig is met de transferperiode van MU en dan dit er nog bij
http://www.dailystar.co.u(...)avid-Moyes-hit-skids
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jammer, was toch de meest prettige analist om naar te luisteren. Vooral hoe hij de ene na de andere 'topverdediger' met de grond gelijk maakte.
Harry Redknapp vond ik al een ontzettende baas en dit bewijst het alleen maar meerquote:Op donderdag 5 september 2013 16:49 schreef Monopoly_Man het volgende:
Beste artikel dat ik in lange tijd heb gelezen... hoe Harry Redknapp een West Ham fan een halve wedstrijd liet meespelen.
http://www.theguardian.co(...)-played-fan-west-ham
Hij speelt waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar Arsenal met Özil, ik verwacht veel van hem
Hij is deze week met griep naar huis gestuurd en heeft erg weinig getraind dus ga er niet vanuit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wenger heeft gezegd dat hij misschien wel in de basis staat.
Verrassendquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een heerlijk gevoel altijd als de competitie weer begonnen is na twee weken interlandvoetbal. Jammer dat het United is. Hup Chamakh!
Niet voorzeggen he. Was nog niet gescoord.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:29 schreef Ironisch het volgende:
Lucky ManU, kunnen natuurlijk alleen maar winnen als de scheids mee is.
Uh, jawel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet voorzeggen he. Was nog niet gescoord.
Of hebben we de laatste jaren gewoon tig meer camera's waardoor fouten beter uitgelicht kunnen worden? Mij maak je niet wijs dat er in de jaren 80-90 minder fouten gemaakt werd door scheidsrechters..quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:31 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een belachelijke rode kaart. Scheidsrechters in Engeland zijn sowieso bedroevend de laatste jaren.
Was de overtreding in de 16?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Rood erg overdreven ja.
Wel terechte penalty overigens.
Nee, je hebt volkomen gelijk. Alle wedstrijden die ze gewonnen hebben, altijd de scheidsrechter mee gehad. Calimero.quote:
Ja was gewoon domme actie van die verdediger. Young rood geven had helemaal idioot geweest in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was de overtreding in de 16?
Mijn stream is niet zo scherp
Vroeger stonden de Engelse scheidsrechters er om bekend om niet te pietluttig te fluiten en lieten veel toe (waar het kon) . Tegenwoordig zie je er bijlopen die voor ieder wissewasje fluiten en belachelijk gele en rode kaarten geven.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Of hebben we de laatste jaren gewoon tig meer camera's waardoor fouten beter uitgelicht kunnen worden? Mij maak je niet wijs dat er in de jaren 80-90 minder fouten gemaakt werd door scheidsrechters..
Op het eerste gezicht was penalty wel terecht, alleen rood was misschien wat zwaar. Stonden toch nog spelers bij en dus niet de laatste man?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was gewoon domme actie van die verdediger. Young rood geven had helemaal idioot geweest in ieder geval.
Sowieso geen doorgebroken speler nee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht was penalty wel terecht, alleen rood was misschien wat zwaar. Stonden toch nog spelers bij en dus niet de laatste man?
Calimeroquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, je hebt volkomen gelijk. Alle wedstrijden die ze gewonnen hebben, altijd de scheidsrechter mee gehad. Calimero.
Calimero ja. Als hij had gefloten voor Evra en die schwalbe van Young had je mogen klagen, nu ben je gewoon dom bezigquote:
Hoop geblesseerden ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Lloris;
Walker, Dawson, Vertonghen, Rose;
Dembele, Paulinho;
Townsend, Eriksen, Sigurdsson;
Soldado
En Assou-Ekotto, Chadli en Lennon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de bank
Friedel, Kaboul, Naughton, Holtby, Lamela, Sandro, Defoe.
Het is de schuld van de UEFA!!!quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:10 schreef alors het volgende:
Wat een matig schema trouwens. Straks alles tegelijk, vanavond eentje en morgen en maandag eentje.
quote:
Kan niet kiezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
ERIKSEN IN DE BASIS BIJ DE SPURS
Spurs kijkenquote:
Als het allebei te zien is, er zijn toch afspraken dat er maar één pot van 16.00 mag worden uitgezonden ofzoquote:
quote:Erik Lamela en zijn familie beleefden gisteren enkele angstige uren. Axel Lamela, de 18-jarige broer van de voetballer, werd in Argentinië ontvoerd.
Argentijnse media melden dat de ontvoerders in de BWM van Axel Lamela stapten en hem meenamen naar een onbekende plek. Met de mobiele telefoon van de jongen werd er door de ontvoerders gecommuniceerd met zijn ouders.
De ouders betaalden tussen de 4000 en 5000 pesos aan losgeld, omgerekend circa 600 euro. Na twee uur werd Axel Lamela weer vrijgelaten. Onderzoek in een ziekenhuis wees uit dat hij niets mankeerde.
Erik Lamela werd deze zomer voor 30 miljoen euro door Tottenham Hotspur overgenomen van AS Roma.
Nee johquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh Robben gaat over een kwartier beginnen, die krijgt altijd voorrang
Spurs is live op kanaal 2.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het allebei te zien is, er zijn toch afspraken dat er maar één pot van 16.00 mag worden uitgezonden ofzo
Ga betalen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef Santello het volgende:
Waarom zijn die kaulo streams nooit full hd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |