Lekkere balans in je elftal heb je dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Hernandez-Persie
Nani-Rooney-Kagawa
Carrick
Gewoon zo spelen
Is ook niet heul realistisch maar tochquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekkere balans in je elftal heb je dan.
Tjah. Niet de speler die ze nodig hadden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
Felliani definitief naar Man Utd volgens belgische journalisten
Juist wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah. Niet de speler die ze nodig hadden.
twitter:RomeluLukaku9 twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:13:14Signed @Everton on a season loan :-) reageer retweet
Ik denk dat hij prima op de plek van Cleverley kan spelen. Dat zou al een hele verbetering zijn. Toch heeft United ook een vleugelspeler nodig naar mijn mening, Valencia en Nani raken al ruim een jaar geen pepernoot meer.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah. Niet de speler die ze nodig hadden.
Domme zet van Evertonquote:
Hij had een clausule van 35 miljoen toch ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef alors het volgende:
Toen ze op Sky vertelde over een speler die te laat kwam en de deal niet doorging, moest ik opeens weer denken aan Odemwingie die vorig jaar op deadline day (misschien ook wel in de winterstop) rondjes reed in zijn auto bij de QPR waar hij naartoe wilde, maar zijn eigen club gaf geen toestemming om te praten en toen ging het niet door
Hoe kan je dat middelmaat noemen manquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Santello het volgende:
[..]
voor middelmaat, waar gaat het heen
22m pond dacht ik.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een clausule van 35 miljoen toch ofzo?
Ik vond dat best zielig eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef alors het volgende:
Toen ze op Sky vertelde over een speler die te laat kwam en de deal niet doorging, moest ik opeens weer denken aan Odemwingie die vorig jaar op deadline day (misschien ook wel in de winterstop) rondjes reed in zijn auto bij de QPR waar hij naartoe wilde, maar zijn eigen club gaf geen toestemming om te praten en toen ging het niet door
twitter:FutbolBible twitterde op dinsdag 03-09-2013 om 00:18:32BREAKING: Fabio Coentrao has signed for Manchester United on a season long loan deal. [independent] reageer retweet
En Man United. Ik snap niet waar Moyes mee bezig is. De wedstrijd tegen Chelsea alleen had zijn ogen al moeten openen wat zijn team werkelijk nodig heeftquote:
http://www.dailymail.co.u(...)oberto-Martinez.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij had een clausule van 35 miljoen toch ofzo?
Overschat door zijn fysiek. Verder voetballend heel matig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat middelmaat noemen man
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond dat best zielig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |