Jammer, was toch de meest prettige analist om naar te luisterenquote:Alan Hansen has confirmed that he is to leave BBC's Match of the Day at the end of the World Cup in 2014 after 22 years.
In May, Sportsmail's Charles Sale revealed that Hansen was to vacate the sofa, having signed a two-year contract after the 2012 European Championship.
'I’m retiring from Match of the Day at the end of the season,' Hansen has said. 'I will have been there for 22 years and will be 59, so it’s the right time for me.
Robin: Moyes is the manquote:Op woensdag 4 september 2013 10:59 schreef alors het volgende:
Okay het is maar de Daily Star, maar toch, ik kan me niet voorstellen dat hij gelukkig is met de transferperiode van MU en dan dit er nog bij
http://www.dailystar.co.u(...)avid-Moyes-hit-skids
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jammer, was toch de meest prettige analist om naar te luisteren. Vooral hoe hij de ene na de andere 'topverdediger' met de grond gelijk maakte.
Harry Redknapp vond ik al een ontzettende baas en dit bewijst het alleen maar meerquote:Op donderdag 5 september 2013 16:49 schreef Monopoly_Man het volgende:
Beste artikel dat ik in lange tijd heb gelezen... hoe Harry Redknapp een West Ham fan een halve wedstrijd liet meespelen.
http://www.theguardian.co(...)-played-fan-west-ham
Hij speelt waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 8 september 2013 21:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar Arsenal met Özil, ik verwacht veel van hem
Hij is deze week met griep naar huis gestuurd en heeft erg weinig getraind dus ga er niet vanuit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wenger heeft gezegd dat hij misschien wel in de basis staat.
Verrassendquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een heerlijk gevoel altijd als de competitie weer begonnen is na twee weken interlandvoetbal. Jammer dat het United is. Hup Chamakh!
Niet voorzeggen he. Was nog niet gescoord.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:29 schreef Ironisch het volgende:
Lucky ManU, kunnen natuurlijk alleen maar winnen als de scheids mee is.
Uh, jawel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet voorzeggen he. Was nog niet gescoord.
Of hebben we de laatste jaren gewoon tig meer camera's waardoor fouten beter uitgelicht kunnen worden? Mij maak je niet wijs dat er in de jaren 80-90 minder fouten gemaakt werd door scheidsrechters..quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:31 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een belachelijke rode kaart. Scheidsrechters in Engeland zijn sowieso bedroevend de laatste jaren.
Was de overtreding in de 16?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef Fok-it het volgende:
Rood erg overdreven ja.
Wel terechte penalty overigens.
Nee, je hebt volkomen gelijk. Alle wedstrijden die ze gewonnen hebben, altijd de scheidsrechter mee gehad. Calimero.quote:
Ja was gewoon domme actie van die verdediger. Young rood geven had helemaal idioot geweest in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Was de overtreding in de 16?
Mijn stream is niet zo scherp
Vroeger stonden de Engelse scheidsrechters er om bekend om niet te pietluttig te fluiten en lieten veel toe (waar het kon) . Tegenwoordig zie je er bijlopen die voor ieder wissewasje fluiten en belachelijk gele en rode kaarten geven.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:33 schreef MrStock het volgende:
[..]
Of hebben we de laatste jaren gewoon tig meer camera's waardoor fouten beter uitgelicht kunnen worden? Mij maak je niet wijs dat er in de jaren 80-90 minder fouten gemaakt werd door scheidsrechters..
Op het eerste gezicht was penalty wel terecht, alleen rood was misschien wat zwaar. Stonden toch nog spelers bij en dus niet de laatste man?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was gewoon domme actie van die verdediger. Young rood geven had helemaal idioot geweest in ieder geval.
Sowieso geen doorgebroken speler nee.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht was penalty wel terecht, alleen rood was misschien wat zwaar. Stonden toch nog spelers bij en dus niet de laatste man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |