SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 17:27 schreef mrstylo het volgende:
Rose is echt abnormaal snel.
[ afbeelding ]
Je ben te laat.quote:
Vóór 100 miljoen. Dat is iets anders.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is er bij Tottenham ook iemand van 100 miljoen weggegaan.
quote:
Dat bedrag wordt wel steeds naar beneden bijgesteld, ben benieuwd of het er nog van komt.quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Ik zou er eerder met jaloezie naar kijken als Arsenal supporter. (Al is die Paulinho net als Oscar bij Chelsea wel een zoveelste overschat Braziliaantje)quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef alors het volgende:
[..]Ja gekkie, daar had ik hem ook vandaan, vond het wel een mooie om nog eens te posten.
Ik vind het ook treurig, maar wel grappig dat ze nog steeds niet winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan? Ik zou er eerder met jaloezie naar kijken als Arsenal supporter. (Al is die Paulinho net als Oscar bij Chelsea wel een zoveelste overschat Braziliaantje)
is dat al officieel dan?quote:Op zondag 1 september 2013 18:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee je vindt het mooi dat Arsenal van hun concurrent wint.quote:Op zondag 1 september 2013 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het ook treurig, maar wel grappig dat ze nog steeds niet winnen.
Ozil komtquote:Op maandag 2 september 2013 07:41 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Ik zou ook heel blij zijn als Arsenal supporter, duurste seizoenskaarten van Europa, maar toch altijd een matig team zien voetballen...
Ozil is de beste 10 van de wereld.quote:Op maandag 2 september 2013 07:52 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
dat zeg ik: een matig team.
quote:Op maandag 2 september 2013 07:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ozil is de beste 10 van de wereld.
Ik kan er 5 noemenquote:
Ozil is in het duitse elftal iig hoger aangeschreven dan Gotze.quote:Op maandag 2 september 2013 08:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan er 5 noemenOzil is van wereldklasse,alleen als het niet loopt maakt hij het verschil niet. Ik vind Silva,Gotze, Iniesta, Bale, Isco beter op de 10.
Bale heeft echt bij Tottenham vorige jaar ook merendeels achter de spits gespeeld en is speler van het jaar geworden. Iniesta is geen links half, hij heeft daar puur gespeeld omdat hij daar ook uit de voeten kan komen maar het is een aanvallende middenvelder.quote:Op maandag 2 september 2013 08:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ozil is in het duitse elftal iig hoger aangeschreven dan Gotze.
Silva is jou mening daar kan ik me wat bij voorstellen.
Iniesta is linkshalf
Bale is totaal iets anders
Isco is hetzelfde als wat ik over Silva denk.
Gaaf, hoop dat ie het goed gaat doen.quote:
quote:Op maandag 2 september 2013 07:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ozil is de beste 10 van de wereld.
Iniesta is inderdaad beter.quote:Op maandag 2 september 2013 09:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hamsik, Götze, Iniesta, Xavi, Bale etc.
quote:
quote:Ben Smith, BBC Sport
"Manchester United are definitely not in for Mesut Ozil. The Premier League champions are, however, working hard to sign Everton's Marouane Fellaini and Athletic Bilbao midfielder Ander Herrera."
Hamsikquote:Op maandag 2 september 2013 09:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hamsik, Götze, Iniesta, Xavi, Bale etc.
En geen Baines dan?quote:Op maandag 2 september 2013 11:38 schreef Dos37 het volgende:
Inderdaad Fellaini lijkt binnen voor 24 miljoen
twitter:GuillemBalague twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:08:14United have offered 36 for Herrera reageer retweet
twitter:GuillemBalague twitterde op maandag 02-09-2013 om 15:09:16Herrera will have to pass medical and United pay it all in cash but deal practically done reageer retweet
?quote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Wat moet Manu in godsnaam met Fellaini.
hahaha dat zou echt heel grappig zijn ja hahahahahahahaquote:Op maandag 2 september 2013 16:00 schreef Morendo het volgende:
Ik lach me dood wanneer Monaco of PSG er nog doorheen komen fietsen en Ozil ophalen.
Evra is ook wat verslaten maarja, die Baines is ook niet de jongste meer. Zou echt een aankoop van de manager zijn en dat loopt zelden goed af.quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moeten ze daarmee? Dure bankspeler.
is toch nog niet echt rond? hoor alleen maar geruchten.quote:
Domme aankoop, zeker als je ziet dat Ozil naar Arsenal gaatquote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
Geweldig, nog meer fysieke krachtquote:
Kagawa en Rooney als aanvallende middenvelders. Moet genoeg zijn lijkt me.quote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig, nog meer fysieke kracht
Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat ze totaal geen creativiteit in dit elftal hebben om de aanvallers ook maar gevaarlijk te kunnen laten worden.
De hele United-filosofie is dat de centrale middenvelders moeten tegenhouden en controleren. En dat het gevaar enkel van de vleugels kan en mag komen. Helaas loopt daar ook brandhout rond dus er is inderdaad een gebrek aan creativiteit. Op redcafe dachten overigens velen dat C. Ronaldo zou komen. Yeah right.quote:Op maandag 2 september 2013 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig, nog meer fysieke kracht
Als er één ding duidelijk is geworden is het wel dat ze totaal geen creativiteit in dit elftal hebben om de aanvallers ook maar gevaarlijk te kunnen laten worden.
Zolang ze Young en Valencia gebruiken wel ja, als Nani en Kagawa nou stsndaard basis stonden. Snap echt nie waarom dat niet gebeurtquote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
De hele United-filosofie is dat de centrale middenvelders moeten tegenhouden en controleren. En dat het gevaar enkel van de vleugels kan en mag komen. Helaas loopt daar ook brandhout rond dus er is inderdaad een gebrek aan creativiteit. Op redcafe dachten overigens velen dat C. Ronaldo zou komen. Yeah right.
Moyesquote:Op maandag 2 september 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang ze Young en Valencia gebruiken wel ja, als Nani en Kagawa nou stsndaard basis stonden. Snap echt nie waarom dat niet gebeurt
Als ik de geruchten moet geloven is het bijna zeker dat hij verhuurd gaat worden , hij kan kiezen tussen WBA en Everton en zou WBA verkiezen. Voor zijn ontwikkeling is dit een goede beslissing , hij was anders toch 3de keuze achter Eto'o en Torres. Wordt direct 1ste spits bij WBA aangezien hij er vorig seizoen al 17 maakte. Dit seizoen weer minstens even goed presteren en misschien dat hij volgend seizoen wel klaar is voor Chelsea (Eto'o heeft maar een contract van 1 jaar?) , een jaar de bank verwarmen is enkel verloren tijd en zal zo misschien zelfs een WK selectie mislopenquote:Op maandag 2 september 2013 22:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik hoop echt dat Lukaku niet verhuurd wordt. Mourinho neemt risico's
Het is zeker goed voor zijn ontwikkeling, maar ik vrees dat het grote effect zal hebben op het scorend vermogen van Chelsea.quote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als ik de geruchten moet geloven is het bijna zeker dat hij verhuurd gaat worden , hij kan kiezen tussen WBA en Everton en zou WBA verkiezen. Voor zijn ontwikkeling is dit een goede beslissing , hij was anders toch 3de keuze achter Eto'o en Torres. Wordt direct 1ste spits bij WBA aangezien hij er vorig seizoen al 17 maakte.
Nou kan ik Scholes niet helemaal plaatsen in deze filosofie. Aangezien hij in het verleden volgens mij behoorlijk vaak als middenvelder heeft gespeeld en ik zie in hem toch wel een creatieve (aanvallende) middenvelder.. of was dat dan tegen de minder sterke tegenstanders?quote:Op maandag 2 september 2013 16:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
De hele United-filosofie is dat de centrale middenvelders moeten tegenhouden en controleren. En dat het gevaar enkel van de vleugels kan en mag komen. Helaas loopt daar ook brandhout rond dus er is inderdaad een gebrek aan creativiteit. Op redcafe dachten overigens velen dat C. Ronaldo zou komen. Yeah right.
En dat is dan gemoeid met miljoenenquote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef sausagin het volgende:
Manchester United won't sign Herrera due to lack of time, not enough knowledge about the tax laws in Spain. #MUFC
Wat een slechte transferperiode van Man U![]()
Ze hebben David de Gea toch gehaald 2 seizoenen geleden...die speelde gewoon in Spanje (net als Herrera) en dan niets weten over belasting in Spanje...quote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef sausagin het volgende:
Manchester United won't sign Herrera due to lack of time, not enough knowledge about the tax laws in Spain. #MUFC
Als je Arsenal wat langer volgt weet je dat dit al een geweldige vooruitgang isquote:Op maandag 2 september 2013 23:16 schreef hafcfan het volgende:
Al gaat Ozil naar Arsenal het is toch weer een dramatische zomer. Er werd zoveel meer beloofd.
Er werd gesproken over 90 miljoen en Benzema en Di Maria. Snap niet dat jullie dit steeds pikken. Met dit team win je ook geen prijzen hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 23:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Als je Arsenal wat langer volgt weet je dat dit al een geweldige vooruitgang is
Hoezo pikken? Het is niet dat we er echt invloed op hebben.. puur hoop!quote:Op maandag 2 september 2013 23:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er werd gesproken over 90 miljoen en Benzema en Di Maria. Snap niet dat jullie dit steeds pikken. Met dit team win je ook geen prijzen hoor.
Die supporters in Engeland wel.quote:Op maandag 2 september 2013 23:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoezo pikken? Het is niet dat we er echt invloed op hebben.. puur hoop!
Mourinho mag hem blijkbaar niet. Amper ook opgesteld tot nu toe en helemaal niet in officiele wedstrijden onder Josequote:
Erg dom, maar ja Mourinho.quote:Op maandag 2 september 2013 23:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mourinho mag hem blijkbaar niet. Amper ook opgesteld tot nu toe en helemaal niet in officiele wedstrijden onder Jose
Ja ik heb dat topic op Redcafe vanavond gevolgd, het werd almaar epischer, wat een faalquote:Op maandag 2 september 2013 23:08 schreef sausagin het volgende:
Er zitten schijnbaar allemaal nieuwe mensen nuquote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ze hebben David de Gea toch gehaald 2 seizoenen geleden...die speelde gewoon in Spanje (net als Herrera) en dan niets weten over belasting in Spanje...
Ik vertrouw Mourinho wel, maar soms denk ikquote:
twitter:DemydeZeeuw twitterde op maandag 02-09-2013 om 23:41:00Dit vind ik een hele mooi transfer! @MesutOzil1088 naar @Arsenal !! #özil #ozil (📷@SoccerGraphics ) #Arsenal http://t.co/IQK3rjfZmm reageer retweet
quote:Op maandag 2 september 2013 23:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
hehe en ik maar wachten. Kan ik eindelijk gaan slapenquote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De transfer is officeel nu ook De Zeeuw zijn veto heeft gegeventwitter:DemydeZeeuw twitterde op maandag 02-09-2013 om 23:41:00Dit vind ik een hele mooi transfer! @MesutOzil1088 naar @Arsenal !! #özil #ozil (📷@SoccerGraphics ) #Arsenal http://t.co/IQK3rjfZmm reageer retweet
spannende laatste 10 minuten wil je niet missenquote:
Voetbalzone jaquote:Op maandag 2 september 2013 23:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Over de afgeketste transfer van Ander Herrera naar ManU duiken plots de meeste geruchtende verhalen op. Zo zouden fraudeurs zich hebben voorgedaan als vertegenwoordigers van Manchester United. Lees hier het hele verhaal.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195670
Past wel goed bij United met z'n smerige streken.quote:Op maandag 2 september 2013 15:29 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit bericht?
Kan het nergens terugvinden
Paar uur geleden was dit:quote:Op maandag 2 september 2013 23:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dit bericht?
Kan het nergens terugvinden
http://www.bbc.co.uk/sport/0/23882862quote:JUAN MATA TO PSG?
France football writer Matt Spiro: "Reports are gathering pace in France that Juan Mata has agreed to join Paris St Germain, but the move remains in the balance because Chelsea have not yet accepted the French club's offer."
Moyes is dan ook een mongoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
United had Ozil moeten halen. Ozil en van Persie was echt een geniaal duo geweest.
Het schijnt dat Real Özil kwijt wilde en aangeboden heeft bij zowel MU als City die toen geweigerd hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:00 schreef Kopsterk het volgende:
United had Ozil moeten halen. Ozil en van Persie was echt een geniaal duo geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |