Als je geen simpele d/t fouten maakt?quote:
ik woon op kamers gekkiequote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga dan maar gelijk bij papa en mama liggen.
Ik kom enkel voor de cake.quote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we een minuutje de tijd nemen om GGMM te herdenken.
Dit bericht boeit nog minder dan jou HoC kan boeien.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weer HoC kijken vandaag. Ondanks dat ik de serie eigenlijk nog niet geweldig vind. Op één of andere manier kan het me gewoon niet zo boeien.
Tot zo ver dit bericht, waarin ik vertel dat ik vandaag weer HoC ga kijken ondanks dat ik de serie nog niet geweldig vind, omdat hij me op een of andere manier niet zo kan boeien.
Ik keek gisteren de eerste 3 minuten. Toen hij die hond om zeep hielp, heb ik hem uitgezet. Zelden zo'n onrealistische serie gezienquote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weer HoC kijken vandaag. Ondanks dat ik de serie eigenlijk nog niet geweldig vind. Op één of andere manier kan het me gewoon niet zo boeien.
Tot zo ver dit bericht, waarin ik vertel dat ik vandaag weer HoC ga kijken ondanks dat ik de serie nog niet geweldig vind, omdat hij me op een of andere manier niet zo kan boeien.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je structurele bijdrage aan de slowchat.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
hele onlogische post van hem.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet verbeterd
BEN JE DOM OF ZO?!?!??!??!?!?
Gaat lekker. En jouw leven?quote:
Deze grap lach wel erg voor de hand.quote:Op maandag 21 april 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hele onlogische post van hem.
Ik verwacht van hem vermeerquote:Op maandag 21 april 2014 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hele onlogische post van hem.
*laggersquote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft de lachers op zijn hand.
Beter dan posten zonder enige toevoeging.quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
Guus_Geluk7 quote mij heel vaak zonder toevoeging.
Ik lachman.quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft de lachers op zijn hand.
Handsfree bellenquote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Als ik 0906 etc bel, krijg ik die vrouw op tv wel aan de lijn? Aangezien ze geen telefoon in haar hand heeft.
Hoe doet ze dat toch?
Familyman?quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Even voor jullie beeldvorming; Ik ben een film aan het kijken van Nick Cage die eigenlijk best goed is.
Schrijf het anders in je dagboek.quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
Guus_Geluk7 quote mij heel vaak zonder toevoeging.
Allang gedaan.quote:Op maandag 21 april 2014 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schrijf het anders in je dagboek.
Con Air?quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Even voor jullie beeldvorming; Ik ben een film aan het kijken van Nick Cage die eigenlijk best goed is.
Elastiek om haar hoofd met de telefoon daar tussen geklemd.quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Als ik 0906 etc bel, krijg ik die vrouw op tv wel aan de lijn? Aangezien ze geen telefoon in haar hand heeft.
Hoe doet ze dat toch?
telefoon in haar kut.quote:Op maandag 21 april 2014 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Hoe doet ze dat toch?
Dat zeiden ze vast ook tegen Anne Frank.quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verwacht niet dat het ooit een bestseller gaat worden.
Dat kan helemaal niet.quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Elastiek om haar hoofd met de telefoon daar tussen geklemd.
Ah dat verklaard.quote:
Dus echt wel hè.quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
[..]
Ah dat verklaard.
Wat een heerlijke dag verder hè?quote:
Goeie comment.quote:Op maandag 21 april 2014 00:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meneer Kind is al in de pen geklommen.
*verklaart.quote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet.
[..]
Ah dat verklaard.
Je hebt zelf een grote piemel.quote:Op maandag 21 april 2014 00:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey Drizzt. Met je grote piemel.
Nee, Joe.
http://insidemovies.ew.co(...)ge-gary-poulter-joe/
Vernederdquote:Op maandag 21 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Ajax afgelopen 40 jaar niet zo verenederd in de kuip.
De ironie.
hence de bijnaam.quote:
Haha.quote:Op maandag 21 april 2014 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Ajax afgelopen 40 jaar niet zo verenederd in de kuip.
De ironie.
Je hebt haar even gebeld om het te vragen?quote:Op maandag 21 april 2014 00:32 schreef Doublepain het volgende:
Aha ik heb antwoord, ze zegt dat er 10 seconden vertraging is op tv.
Z'n moeder was gewoon beneden.quote:Op maandag 21 april 2014 00:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt haar even gebeld om het te vragen?
Dank voor deze waardering.quote:
Schaam je niet. Ik niet eens stiekem.quote:
Daarmee insinueer dat de moeder van DP een telefoniste is.quote:
Lachen om je eigen grappen is niet erg.quote:Op maandag 21 april 2014 00:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schaam je niet. Ik niet eens stiekem.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarmee insinueer dat de moeder van DP een telefoniste is.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen is niet erg.
Zo stel ik me jou altijd voor wanneer je aan het modereren slaat.quote:
Ik ondersteun het juist van harte.quote:Op maandag 21 april 2014 00:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet stiekem.
Ik ook.quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou altijd voor wanneer je aan het modereren slaat.
Vreemd dat je er zo bij gaat zitten als je mij voorstelt.quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou altijd voor wanneer je aan het modereren slaat.
Check nieuwe podcast van Bakermat, o(o)rgasme druipt ervan af.quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
https://soundcloud.com/s-(...)most-home-se-bastienLekker zomer muziekje.
Heb je dat stukje gelezen over die zwerver die een rol krijgt in die film naast Nick Cage en die 2 maanden nadat de film klaar was dood in een beekje gevonden werd?quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
https://soundcloud.com/s-(...)most-home-se-bastienLekker zomer muziekje.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat je er zo bij gaat zitten als je mij voorstelt.
Zal morgen ff checken.quote:Op maandag 21 april 2014 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Check nieuwe podcast van Bakermat, o(o)rgasme druipt ervan af.
Nee eigenlijk niet. Welke bedoel je weer?quote:Op maandag 21 april 2014 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je dat stukje gelezen over die zwerver die een rol krijgt in die film naast Nick Cage en die 2 maanden nadat de film klaar was dood in een beekje gevonden werd?
Waar moet ik jou aan voorstellen?quote:Op maandag 21 april 2014 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat je er zo bij gaat zitten als je mij voorstelt.
Je zusje.quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar moet ik jou aan voorstellen?
Je hoeft niet meer te lezen. Ik heb het al verklapt. Was sowieso Engels.quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Welke bedoel je weer?
Liefst het nummer van je zusje.quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar nu ik een nummer gedeeld heb is het nu jouw beurt.
Ik heb geen zusje. Wel een broertje.quote:
Nou, vooruit.quote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Wel een broertje.
Een meisje,quote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar moet ik jou aan voorstellen?
picsquote:Op maandag 21 april 2014 00:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Wel een broertje.
Het was leuker geweest als je hier had gedaan:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |