Als je geen simpele d/t fouten maakt?quote:
ik woon op kamers gekkiequote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga dan maar gelijk bij papa en mama liggen.
Ik kom enkel voor de cake.quote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we een minuutje de tijd nemen om GGMM te herdenken.
Dit bericht boeit nog minder dan jou HoC kan boeien.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weer HoC kijken vandaag. Ondanks dat ik de serie eigenlijk nog niet geweldig vind. Op één of andere manier kan het me gewoon niet zo boeien.
Tot zo ver dit bericht, waarin ik vertel dat ik vandaag weer HoC ga kijken ondanks dat ik de serie nog niet geweldig vind, omdat hij me op een of andere manier niet zo kan boeien.
Ik keek gisteren de eerste 3 minuten. Toen hij die hond om zeep hielp, heb ik hem uitgezet. Zelden zo'n onrealistische serie gezienquote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga weer HoC kijken vandaag. Ondanks dat ik de serie eigenlijk nog niet geweldig vind. Op één of andere manier kan het me gewoon niet zo boeien.
Tot zo ver dit bericht, waarin ik vertel dat ik vandaag weer HoC ga kijken ondanks dat ik de serie nog niet geweldig vind, omdat hij me op een of andere manier niet zo kan boeien.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je structurele bijdrage aan de slowchat.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef GGMM het volgende:
hele onlogische post van hem.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet verbeterd
BEN JE DOM OF ZO?!?!??!??!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |