Hoe is het?quote:
Jij wordt met de dag vreemder.quote:Op zondag 20 april 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Emilia Clarke ziet mijn foto
* haar tepels worden stijf*
wat
Jij mag mijquote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, er zijn mensen die jou mogen.
Doe even realistisch zeg.
Goed man. Met jou ook?!quote:
Hey, ging jij er niet vandoor?quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja, er zijn mensen die jou mogen.
Doe even realistisch zeg.
Jawel. Maar heb nog steeds geen relatie met de tatoeage chick. Dus....quote:
quote:
Gaat lekker rustig hier. Lekker een lange weekend.quote:
*langquote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb nog steeds geen relatie met de tatoeage chick. Dus....
[..]
[..]
Gaat lekker rustig hier. Lekker een lange weekend.
Nee, ik sta niet graag in brand.quote:Op zondag 20 april 2014 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit als een positieve verassing ervaart.
Ja, die was wel erg ja, sorry.quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop nou met mensen te verbeteren als je er zelf een potje van maakt
Die is bezet. En teringdom.quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is een Gambit? Een stukje gamba? xdquote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Norman Reedus als Gambit zou geweldig zijn.
GIng lekker natuurlijk inderdaad. Die supporters waren doodbang, hebben de rest van de wedstrijd ook geen geluid meer gemaakt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef mrstylo het volgende:
Gaat Van der Sar nu ook naar Oekraïne? Hij kan die shit misschien ook oplossen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was wel erg ja, sorry.
Bij deze verbeter ik 48 uur geen spelfouten.
That how i like it.quote:
Nog altijd aan het daten met Haagse vrouwen?quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaat lekker rustig hier. Lekker een lange weekend.
Het is laat en zondag. Laten we het daarop houdenquote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mocht je wel maar als je niet weet wie Gambit is ben je echte teringdom.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een Gambit? Een stukje gamba? xd
Aha dat heeft natuurlijk ook alles met intelligentie te makenquote:Op zondag 20 april 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mocht je wel maar als je niet weet wie Gambit is ben j echte teringdom.
Was echt grappig.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
GIng lekker natuurlijk inderdaad. Die supporters waren doodbang, hebben de rest van de wedstrijd ook geen geluid meer gemaakt.
Bedankt voor je tip. Ik ben daar van harte welkom denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd aan het daten met Haagse vrouwen?Als je het niet snel afkapt verwijs ik je door naar Scheveningen, Duindorp.
Nee moet morgen naar de kerk.quote:
Dus je weet wel wie het is?quote:Op zondag 20 april 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha dat heeft natuurlijk ook alles met intelligentie te maken
Ach, als het hem niet lukt een sponsor voor Ajax te regelen dan zal hij ongetwijfeld zelf direct opstappen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Was echt grappig.
En hij moet voor jullie een nieuwe hoofdsponsor regelen.
Sprak de taal van de supporters dit dat.quote:
Ze gaat gelijk Grieks? Nice.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook geheime plekjes. Vraag maar aan de priester.
Ja joh het is verder alleen maar het beste marvel personage ooit.quote:Op zondag 20 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net even gegoogled en het ziet eruit als aids.
Niks gemist dus qua algemene ontwikkeling.
Jawel hoor, toen ik 12 was.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon nog nooit naar geluisterd.
Leuk.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze wil jouw tzatziki wel proeven hoor xd
Ik heb echt helemaal niks met superhelden en dat soort ongein.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja joh het is verder alleen maar het beste marvel personage ooit.
Kan jou het schelen.
Je bent zelf een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ik 12 was.
Vond het toen alleen een beetje kinderachtig.
En wat vind je nu?quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem jij onmiddellijk terugquote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent zelf een beetje kinderachtig.
Als je heel goed leest valt dat uit mijn reacties op te maken.quote:
Toen je 12 was had je waarschijnlijk ook een ander beroep in gedachten dan moderator van een forum.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dit is mijn levenslange droom sinds m'n geboorte.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen je 12 was had je waarschijnlijk ook een ander beroep in gedachten dan moderator van een forum.
Prima.quote:
Loze woorden.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dit is mijn levenslange droom sinds m'n geboorte.
[..]
Prima.
Oorlog.
Je bent zelf homo.quote:
Toch altijd fijn als je van je hobby je beroep kan makenquote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, dit is mijn levenslange droom sinds m'n geboorte.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt voor je tip. Ik ben daar van harte welkom denk ik.
Die van mij heeft sexappeal.quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee de jouwe is lekker mannelijk.
Moet nog steeds lachen om hem.quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ik blijf het mooi vinden. Dit kan jij zijn als je je relatie doorzet, exclusief de baard dan natuurlijk.
quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel met uitjes toch.
JR vindt dit leuk. Oh wacht.
quote:
En daar ging het weer foutquote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je aan een meisje vragen. "Heb je leren pijpen?" en als ze dan nee zegt dan afdruipen.
Maar dan wel zonder druiper xd
Laat het Kelly niet horen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat moet je aan een meisje vragen. "Heb je leren pijpen?" en als ze dan nee zegt dan afdruipen.
Maar dan wel zonder druiper xd
zelfs niet als het er dik bovenop licht?quote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haar vriend ook denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze is permanent geil.
JR-Style-93 vindt dit leuk.
Heb je een oogje op die dikke?quote:Op maandag 21 april 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vaker in de Plus kom xd
Daar zou ik best eens door verpletterd willen worden jaquote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je een oogje op die dikke?
PLUS geeft meer, veeeeeeeeeel meer.quote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik best eens door verpletterd willen worden ja![]()
Dames met een maatje meer![]()
Dat zijn namelijk hele sociale dames. Heel veel maatjes enzo
Lex heeft net nog wat punten gestolen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Immers komt de Paassfeer terugbrengen in dit topic
ik dacht gvd dat het een plaatje was dus ik drukte erop en mijn boxen stonden nogal hard aanquote:
Kan nu ff luisteren. Ik parkeer het ff.quote:
thanks broquote:Op maandag 21 april 2014 00:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Slaap lekker Tyron. Hoop dat je morgen minder brak bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |