Nog altijd aan het daten met Haagse vrouwen?quote:Op zondag 20 april 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel. Maar heb nog steeds geen relatie met de tatoeage chick. Dus....
[..]
[..]
Gaat lekker rustig hier. Lekker een lange weekend.
Het is laat en zondag. Laten we het daarop houdenquote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was wel erg ja, sorry.
Bij deze verbeter ik 48 uur geen spelfouten.
Ik mocht je wel maar als je niet weet wie Gambit is ben je echte teringdom.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een Gambit? Een stukje gamba? xd
Aha dat heeft natuurlijk ook alles met intelligentie te makenquote:Op zondag 20 april 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik mocht je wel maar als je niet weet wie Gambit is ben j echte teringdom.
Was echt grappig.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
GIng lekker natuurlijk inderdaad. Die supporters waren doodbang, hebben de rest van de wedstrijd ook geen geluid meer gemaakt.
Bedankt voor je tip. Ik ben daar van harte welkom denk ik.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog altijd aan het daten met Haagse vrouwen?Als je het niet snel afkapt verwijs ik je door naar Scheveningen, Duindorp.
Nee moet morgen naar de kerk.quote:
Dus je weet wel wie het is?quote:Op zondag 20 april 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha dat heeft natuurlijk ook alles met intelligentie te maken
Ach, als het hem niet lukt een sponsor voor Ajax te regelen dan zal hij ongetwijfeld zelf direct opstappen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Was echt grappig.
En hij moet voor jullie een nieuwe hoofdsponsor regelen.
Sprak de taal van de supporters dit dat.quote:
Ze gaat gelijk Grieks? Nice.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook geheime plekjes. Vraag maar aan de priester.
Ja joh het is verder alleen maar het beste marvel personage ooit.quote:Op zondag 20 april 2014 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net even gegoogled en het ziet eruit als aids.
Niks gemist dus qua algemene ontwikkeling.
Jawel hoor, toen ik 12 was.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon nog nooit naar geluisterd.
Leuk.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze wil jouw tzatziki wel proeven hoor xd
Ik heb echt helemaal niks met superhelden en dat soort ongein.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja joh het is verder alleen maar het beste marvel personage ooit.
Kan jou het schelen.
Je bent zelf een beetje kinderachtig.quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ik 12 was.
Vond het toen alleen een beetje kinderachtig.
En wat vind je nu?quote:Op zondag 20 april 2014 23:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, toen ik 12 was.
Vond het toen alleen een beetje kinderachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |